Myslim ze na grafice to opravdu nepada.. respektive pokud zaruci pri te urovni detailu stejny pomer FPS jako je stavajici stav, tak budeme potrebovat fakt alespon 2x GFX kartu na desce. Protoze navim jak vam kolem, me beha cokoliv vcetne FAR CRY exremne rychle, ale FS2004 ma FPS ubohe... takze to co tam ukazuji se asi renderuje 1 F za par S..
Microsoft NEUMI napsat engine ktery by dokazal fungovat slusnou ryvhlosti, tim jsem si jisty, jejich hry zkousim co jsem ziv a pokazde to bylo neco na prodavani..
Ale FS je vyjimka alespon v tom, ze ma slusne letove vlastnosti.. holt proste pokud si chcete uzit peknou grafiku, musite jinam. Snad najmou nekoho, kdo jim ten SUPER engine bude taky aspon trochu OPTIMALIZOVAT...
jinak o letovych vlastnostech bych se nebal, kdyz jsme badali co se da dat do novych PCI Express slotu, dosli jsme az do aviza o novem Half Life [asi 3] kde autori avizuji, ze udelaji fyzikalni model umoznujici modelovat realtime pohyb TISICU objektu vc. setrvacnosti, vah, treni atp... [HL2 umel desitky] ovsem prave proto se pro hry planuje vyroba FYZIKALNICH KOPROCESORU... takze pokud se objevi na trhu, mohlo by to hram jako FS tezce polepsit...
Pockat se vyplati, dnes neznam duvod proc jit pro lepsi GFX nez cokoliv, co je lepsi jak GF6800...
R |
|