|  |  | Reverse 24. 9. 2005 / 21:31 | |
|  | A ještě jednu otázečku mám. Chtěl bych vedět,jak se zapíná u ''Bulika'' (737) zpětný tah. Díky |
| |
|
 |  |  | Re: Reverse 24. 9. 2005 / 21:32 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | Re: Re: Reverse 24. 9. 2005 / 21:39 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Reverse 24. 9. 2005 / 21:57 | |
|  | a vypneš ho F1... jinak by sis taky mohl zacouvat.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Reverse 24. 9. 2005 / 22:43 | |
|  | Ale jinak můžeš i stáhnout rychlostní páky uplně dolů na doraz. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Reverse 24. 9. 2005 / 22:49 | |
|  | myslim, že takhle přiblble to fachá, v PMDG musíš přitáhnout páky reverzu... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reverse 24. 9. 2005 / 22:56 | |
|  | staci stahnout motory (F1, nebo pripusti na joysticku) a pak chvili drzet F2 a jde to poslusne do reversu ... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reverse 24. 9. 2005 / 23:25 | |
|  | tak to je jasný, to byla jen reakce na ten příspěvek o tom přitažení plynovejch pák... |
| |
|
|