FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 8. 8. 2025, svátek má Soběslav Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Budoucnost VFR / CELLS Jeden příspěvek | Celý strom
Budoucnost VFR / CELLS   25. 9. 2005 / 21:12
PjSky   
Trosku me trapi jedno: udelat CELL celkem trva.. a ma to smysl? Kolik lidi o ne ma zajem..?
   Seznam příspěvků  

Re: Budoucnost VFR / CELLS   25. 9. 2005 / 21:13
Kachna
Já a možná ještě někdo. Viz Anketa.
   Seznam příspěvků  

Re: Budoucnost VFR / CELLS   25. 9. 2005 / 21:14
Tomino
no trva to určitě,ale myslím,že zájem je poměrně velkej viz anketa,cells jsou užitečjný a určitě nejsou k zahození....toť můj názor
   Seznam příspěvků  

Re: Budoucnost VFR / CELLS   25. 9. 2005 / 22:07
crazy
Napr. ja osobne o celly zajem mam . A s tim casem to neni tak hrozne.

Treba se mylim a mnou udelane celly jsou odflaknute, ale prvni mi zabral tak 25 hodin cisteho casu. Ten druhy cell trval mene a zvladnul jsem ho cca za tyden bezneho zivota (tj. vetsinou po vecerech). Oba celly pujdou jeste vylepsit o ruzne polni cesty a dalsi veci, ale ted obsahuji vse, co lze z Geobaze dostat krome polnich cest (mesta,lesy,silnice,zeleznice,potoky,rybniky). Delat to podle presnejnich podkladu muze byt zdlouhavejsi, ale vzhledem k nedokonalosti textur to muze byt az zbytecne obetovany cas.


Velice bych si pral, aby byla v dohledne dobe pokryta cela CR alespon na urovni map z Geobaze. Zatim jsem udelal 2 celly a chystam se na dalsi volne...ale jde mi o zpetnou vazbu, zda mnou udelane celly jsou dostatecne podrobne a kvalitni...

   Seznam příspěvků  

Re: Re: Budoucnost VFR / CELLS + K CELLARum!   25. 9. 2005 / 23:24
PjSky   
Presne tak.. ta zpetna vazba stoji za prd. rychle receno.

Nemuzou to ti "konzumenti" aspon zhodnotit? Z ucty k casu co na tom clovek spali? Plz?

Co se tyce tech detailu mas asi pravdu: delam kombinaci Geobaze, pak 1:50000 z www.supermapy.cz a Google Earth pro tvary vodstev, ktere jsou v beznych mapach proste.. odflaknute.. a sem tam neco je navic

no a kdyz to pak sjedu ve FS2004 tak vysledek neni moc potesujici - vysoke mnozstvi polygonu sem tam zahlti sbernici a nasl. FS zhorsi kvalitu zobrazovani.. takze cell 413-111 je posledni superdetail co delam a nebo pockat na FS10?

To napojeni cellu je fakt BIG trouble... pokud si nekdo pamatujete vystrihovanky, mela kazda stena zalozku na napojeni na dalsi stenu... tohle delam u kazdeho krajoveho polygonu - protahnu plochu do okoli lehkou "zalozkou" ci jinak malym oblouckem.. ono se to pak lepeji naapoji, ikdyz to nesedi na 100%... u cest se halt musite podridit predchudci a zacit tam, kam az dosli oni... nekdo ma ve zvyku protahovat silnice za hranice sveho Cellu...

A co se tyce mest a vesnic.. textur.. darmo mluvit. Kazdemu se fak libi jiny les.. no co naplat. Ja mimochodem pouzivam originalni textury z FS2004 a hotovo.. tedy krome vody... zlepseni delaji sem tam paseku.. tvurce neco udela ve svych texturach, vysledek se mu libi ale.. u tech ostatnich to pak vypada uplne jinak... takze by to xtelo trosku ohled..

jinak treba dnes koukam na cell 415-113 je hotov.. a ani nevim, ze ho nekdo delal..? troska koordinace by neuskodila... viz. http://zpokorny.webpark.cz/

URCITE NECHCI BYT ZA MENTORA, nakonec nemam na to vek ani chut.. ale proc to trosku neskoordinovat tak, aby az se to dodela, aby zakladni body byly jednotne? aby nikde nebyly skoky a prechody? Napr. pokud uz delate cell, kde bude i nejake orto, NEVYNECHAVEJTE tam ctverec pro orto! Orto si tam kdekdo muze nalepit jako prioritnejsi objekt primo sam. Abych se priznal, Orto Prahy me bavilo dokud nezacal podzim... ted rusi.. On neni problem tam dolepit VPT ctverec stejne zamereny.. navic jde to orto udelat vubec z VTP polygonu z vyssim rozlisenim.. budu to porad slusne a dynamicke. Chte nechte polygony vitezi..
img_forumn/r69584_1.jpg (500x375)
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Budoucnost VFR / CELLS + K CELLARum!   26. 9. 2005 / 01:55
crazy
Ad napojovani - me celly by mely na sousedni sedet celkem presne. Staci zapnout FSconnection v Ground2k4, posadit letadlo slew-modem na napojovane misto a navazat.
Ad textury - pouzivam textury, ktere se od defaultnich tolik nelisi. Zkousel jsem vselijake, ale vetsinou to bylo spis horsi. Jinak cisla textur uzivam dle navodu P.Sulce (les 003, atd...)
Ad zpokorny.webpark.cz - 16.9. jsem mailem oznamil, ze delam 416-115 a "zerezervoval"si 415-113. Mezi prvni myslenkou a soucasnym stavem ubehlo cca 14 dni, v kterych nebyla stranka aktualizovana.
Ad ctverec pro orto - PHA-vychod se chystam dodelat i ve verzi c.2, ktera nebude pocitat s ortofoto Prahy.


Jinak velice dekuji za konkretni i obecne pripominky k tvorbe cellu!

   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Budoucnost VFR / CELLS + K CELLARum!   26. 9. 2005 / 02:06
PjSky   
A co takhle spanek ) ?

K napojeni male osvezeni - ono to lecky ani nejde
img_forumn/r69605_1.jpg (500x375)
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Budoucnost VFR / CELLS + K CELLARum!   26. 9. 2005 / 10:02
Už přistál   
Daly by se pomocí cellu vymodelovat ulice města? Myslím, jestli se dá udělat tak úzká silnice a jak hodně náročné to potom bude na počítač.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Budoucnost VFR / CELLS + K CELLARum!   26. 9. 2005 / 12:06
crazy
Pokusim se o to, kdyz budu dodelavat vychod Prahy. Ale obavam se, ze to bude porad ponekud "drevene". Preci jen textury mest maji ve FS vlastni domy a ulice, takze to asi nebude ono... Uvidime.


Ad narocnost na pocitac. S mnozstvim polygonu samozrejme narocnost roste. Jde o to najit idealni rovinu, kdy budou celly dostatecne podrobne a zaroven se budou nacitat dostatecne rychle. Jde treba i o modelovani. Pravouhla zatacka se da udelat bud 60 liniemi jako cisty oblouk, 6 jako "skoro oblouk" nebo 2 jako pravy uhel. Snazim se v tomto pripade jit spise stredni cestou, ale s klesajici dulezitosti objektu klesa i pocet "kliku".

   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Budoucnost VFR / CELLS + K CELLARum!   26. 9. 2005 / 12:23
DAVE
To jo, já se snažím dělat "podrobnější" verzi. A po exportu z groundu má jeden můj čtverec velikost jako celý cell jiného autora. Dělám na 422-114, Mošnov a okolí. A mám už cca 95% a zbývá dodělat výšku hladin vodních ploch.
Ale rozhodně mi to nejde rychlostí 1 cell / 25hodin.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budoucnost VFR / CELLS + K CELLARum!   26. 9. 2005 / 12:45
crazy
Zalezi na podrobnostech. Ja delam pouze uroven detailu dle Geobaze, celou ji tam preklikam a hotovo. Casem budu uvazovat o zpresneni, ale rad bych, aby byla nejdriv pokryta CR alespon na urovni Geobaze.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budoucnost VFR / CELLS + K CELLARum!   26. 9. 2005 / 13:17
PjSky   
Jestli muzu: upresnit znamena prekreslit vetsinu plosnych objektu [lesy, vody...]... les na 1:50000tce ma sem tam vic zahybu atp... zas na druhou stanu lze doplnit vetrolamy atp... a hlavne draty.. u ULL letani ve FS mi chybi draty jako sul... napr. v Brezi u Mikulova je JZD s letiskem, ale kol kolem jsou draty takze lze sedat a vzletat jen jednim smerem jinak B-x a seda se z kopce )
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budoucnost VFR / CELLS + K CELLARum!   26. 9. 2005 / 13:26
crazy
Upresnenim jsem mel na mysli presne prekresleni. Nicmene mnozstvi prace roste pak spise exponencialne. V dlouhodobem hledisku proc ne. Ja prozatim z duvodu dostupnosti podkladu a nespokojenosti s malym pokrytim CR zustanu u "Lite" verzi ciste jen z Geobaze 1:100000.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Budoucnost VFR / CELLS + K CELLARum!   26. 9. 2005 / 13:01
PjSky   
Dala, myslim ze caru pod 24 Ground neudela.. coz je opticky celkem silna... me osobne napadla jina cesta - udelat pomoci napr. planu mesta zakladni obrysy domu [staci napr cervenou texturou, jako strecha ] na trave / betonu atp..] a pridat ty mikro ulice [cary nebo jenom prouzky betonu].. pak to zobrazit ve FS a sejmout satelitni pohled a vytvorit sezonni texturu mesta [customs texture] a pak pro vybrane celky doplnit autogenem [sidliste, parky, vetsi budovy].. melo by to ve finale mit pekny FPS a zaroven vypadat nenasilne, narozdil or Orta. Dalsi moznost je udelat pomoci klas. textur a graf. editoru sezoni texturu [planek] mesta a doplnit autogen. vypada to jednoduse a dalo by se udelat 1 mensi mesto pod cca 10 hodin... ale i rychleji, mesta cca 100,000 stastlivcu nejsou tak velka.
nevim ale proc modelovat mesta tak detailne... napr. nad Ustim nad Labem se v Cessne skoro neda udelat zatacka...
   Seznam příspěvků  

Re: Budoucnost VFR / CELLS   25. 9. 2005 / 23:14
anatolij   
Smysl to má, používaj to VFRáci, ale i spousta IFRáků.
Takže pokračuj v práci
   Seznam příspěvků  

Re: Budoucnost VFR / CELLS   26. 9. 2005 / 08:01
Vita Zenisek
Minimalne cela CVARS pro litani s vrtulnicky. Vylozene trpim jako zvire kdyz skonci cell a ja musim potupne pouzivat GPS...
   Seznam příspěvků  

Re: Budoucnost VFR / CELLS   3. 10. 2005 / 15:23
MaPa   
Všem, kteří věnují Cellům tolik času předem děkuji.
Jak sem si to pročet, sami tvůrci sou vůči své práci dost kritičtí. Proto jim chci sdělit, že i nepřesné napojení Cellů je lepší než původní Microsoftí terén. Hlavně takové orientační linie jako jsou řeky, které občas těčou v originálu přes kopeček, když dokáže tvůrce cellu umístit do údolí a šířku toku přizpůsobí přibližně realitě, je to fakt k nezaplacení. A když se v místě, kde je Microsoftí zelená louka objeví něco jako vesnice, která tam ve skutečnosti je, je to úplně fajn.
Teď mě nejvíc drážděj stromy na Studniční hoře v krkonoších, které jsou navíc v barvách podzimu viditelné z velké dálky.
Tak tedy doufám, že Vás neodradí pár dobrodruhů. kteří si tu stále na něco stěžují a časem se dostane i na ty Krkonoše, aby byly češtější.

Moc díky všem tvůrcům Cellů.
   Seznam příspěvků  

VWAC
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ