|  |  | Budoucnost VFR / CELLS 25. 9. 2005 / 21:12 | |
|  | Trosku me trapi jedno: udelat CELL celkem trva.. a ma to smysl? Kolik lidi o ne ma zajem..? |
| |
|
 |  |  | Re: Budoucnost VFR / CELLS 25. 9. 2005 / 21:13 | |
|  | Já a možná ještě někdo. Viz Anketa. |
| |
|
 |  |  | Re: Budoucnost VFR / CELLS 25. 9. 2005 / 21:14 | |
|  | no trva to určitě,ale myslím,že zájem je poměrně velkej viz anketa,cells jsou užitečjný a určitě nejsou k zahození....toť můj názor |
| |
|
 |  |  | Re: Budoucnost VFR / CELLS 25. 9. 2005 / 22:07 | |
|  | Napr. ja osobne o celly zajem mam . A s tim casem to neni tak hrozne. Treba se mylim a mnou udelane celly jsou odflaknute, ale prvni mi zabral tak 25 hodin cisteho casu. Ten druhy cell trval mene a zvladnul jsem ho cca za tyden bezneho zivota (tj. vetsinou po vecerech). Oba celly pujdou jeste vylepsit o ruzne polni cesty a dalsi veci, ale ted obsahuji vse, co lze z Geobaze dostat krome polnich cest (mesta,lesy,silnice,zeleznice,potoky,rybniky). Delat to podle presnejnich podkladu muze byt zdlouhavejsi, ale vzhledem k nedokonalosti textur to muze byt az zbytecne obetovany cas.
Velice bych si pral, aby byla v dohledne dobe pokryta cela CR alespon na urovni map z Geobaze. Zatim jsem udelal 2 celly a chystam se na dalsi volne...ale jde mi o zpetnou vazbu, zda mnou udelane celly jsou dostatecne podrobne a kvalitni... |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Budoucnost VFR / CELLS + K CELLARum! 25. 9. 2005 / 23:24 | |
|  | Presne tak.. ta zpetna vazba stoji za prd. rychle receno.
Nemuzou to ti "konzumenti" aspon zhodnotit? Z ucty k casu co na tom clovek spali? Plz?
Co se tyce tech detailu mas asi pravdu: delam kombinaci Geobaze, pak 1:50000 z www.supermapy.cz a Google Earth pro tvary vodstev, ktere jsou v beznych mapach proste.. odflaknute.. a sem tam neco je navic
no a kdyz to pak sjedu ve FS2004 tak vysledek neni moc potesujici - vysoke mnozstvi polygonu sem tam zahlti sbernici a nasl. FS zhorsi kvalitu zobrazovani.. takze cell 413-111 je posledni superdetail co delam a nebo pockat na FS10?
To napojeni cellu je fakt BIG trouble... pokud si nekdo pamatujete vystrihovanky, mela kazda stena zalozku na napojeni na dalsi stenu... tohle delam u kazdeho krajoveho polygonu - protahnu plochu do okoli lehkou "zalozkou" ci jinak malym oblouckem.. ono se to pak lepeji naapoji, ikdyz to nesedi na 100%... u cest se halt musite podridit predchudci a zacit tam, kam az dosli oni... nekdo ma ve zvyku protahovat silnice za hranice sveho Cellu...
A co se tyce mest a vesnic.. textur.. darmo mluvit. Kazdemu se fak libi jiny les.. no co naplat. Ja mimochodem pouzivam originalni textury z FS2004 a hotovo.. tedy krome vody... zlepseni delaji sem tam paseku.. tvurce neco udela ve svych texturach, vysledek se mu libi ale.. u tech ostatnich to pak vypada uplne jinak... takze by to xtelo trosku ohled..
jinak treba dnes koukam na cell 415-113 je hotov.. a ani nevim, ze ho nekdo delal..? troska koordinace by neuskodila... viz. http://zpokorny.webpark.cz/
URCITE NECHCI BYT ZA MENTORA, nakonec nemam na to vek ani chut.. ale proc to trosku neskoordinovat tak, aby az se to dodela, aby zakladni body byly jednotne? aby nikde nebyly skoky a prechody? Napr. pokud uz delate cell, kde bude i nejake orto, NEVYNECHAVEJTE tam ctverec pro orto! Orto si tam kdekdo muze nalepit jako prioritnejsi objekt primo sam. Abych se priznal, Orto Prahy me bavilo dokud nezacal podzim... ted rusi.. On neni problem tam dolepit VPT ctverec stejne zamereny.. navic jde to orto udelat vubec z VTP polygonu z vyssim rozlisenim.. budu to porad slusne a dynamicke. Chte nechte polygony vitezi.. |
|
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Budoucnost VFR / CELLS + K CELLARum! 26. 9. 2005 / 02:06 | |
|  | A co takhle spanek ) ?
K napojeni male osvezeni - ono to lecky ani nejde  |
|
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Budoucnost VFR / CELLS + K CELLARum! 26. 9. 2005 / 10:02 | |
|  | Daly by se pomocí cellu vymodelovat ulice města? Myslím, jestli se dá udělat tak úzká silnice a jak hodně náročné to potom bude na počítač. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Budoucnost VFR / CELLS + K CELLARum! 26. 9. 2005 / 12:23 | |
|  | To jo, já se snažím dělat "podrobnější" verzi. A po exportu z groundu má jeden můj čtverec velikost jako celý cell jiného autora. Dělám na 422-114, Mošnov a okolí. A mám už cca 95% a zbývá dodělat výšku hladin vodních ploch.
Ale rozhodně mi to nejde rychlostí 1 cell / 25hodin.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budoucnost VFR / CELLS + K CELLARum! 26. 9. 2005 / 12:45 | |
|  | Zalezi na podrobnostech. Ja delam pouze uroven detailu dle Geobaze, celou ji tam preklikam a hotovo. Casem budu uvazovat o zpresneni, ale rad bych, aby byla nejdriv pokryta CR alespon na urovni Geobaze. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budoucnost VFR / CELLS + K CELLARum! 26. 9. 2005 / 13:17 | |
|  | Jestli muzu: upresnit znamena prekreslit vetsinu plosnych objektu [lesy, vody...]... les na 1:50000tce ma sem tam vic zahybu atp... zas na druhou stanu lze doplnit vetrolamy atp... a hlavne draty.. u ULL letani ve FS mi chybi draty jako sul... napr. v Brezi u Mikulova je JZD s letiskem, ale kol kolem jsou draty takze lze sedat a vzletat jen jednim smerem jinak B-x a seda se z kopce )
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Budoucnost VFR / CELLS + K CELLARum! 26. 9. 2005 / 13:26 | |
|  | Upresnenim jsem mel na mysli presne prekresleni. Nicmene mnozstvi prace roste pak spise exponencialne. V dlouhodobem hledisku proc ne. Ja prozatim z duvodu dostupnosti podkladu a nespokojenosti s malym pokrytim CR zustanu u "Lite" verzi ciste jen z Geobaze 1:100000. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Budoucnost VFR / CELLS + K CELLARum! 26. 9. 2005 / 13:01 | |
|  | Dala, myslim ze caru pod 24 Ground neudela.. coz je opticky celkem silna... me osobne napadla jina cesta - udelat pomoci napr. planu mesta zakladni obrysy domu [staci napr cervenou texturou, jako strecha ] na trave / betonu atp..] a pridat ty mikro ulice [cary nebo jenom prouzky betonu].. pak to zobrazit ve FS a sejmout satelitni pohled a vytvorit sezonni texturu mesta [customs texture] a pak pro vybrane celky doplnit autogenem [sidliste, parky, vetsi budovy].. melo by to ve finale mit pekny FPS a zaroven vypadat nenasilne, narozdil or Orta. Dalsi moznost je udelat pomoci klas. textur a graf. editoru sezoni texturu [planek] mesta a doplnit autogen. vypada to jednoduse a dalo by se udelat 1 mensi mesto pod cca 10 hodin... ale i rychleji, mesta cca 100,000 stastlivcu nejsou tak velka.
nevim ale proc modelovat mesta tak detailne... napr. nad Ustim nad Labem se v Cessne skoro neda udelat zatacka... |
| |
|
 |  |  | Re: Budoucnost VFR / CELLS 25. 9. 2005 / 23:14 | |
|  | Smysl to má, používaj to VFRáci, ale i spousta IFRáků.
Takže pokračuj v práci  |
| |
|
 |  |  | Re: Budoucnost VFR / CELLS 26. 9. 2005 / 08:01 | |
|  | Minimalne cela CVARS pro litani s vrtulnicky. Vylozene trpim jako zvire kdyz skonci cell a ja musim potupne pouzivat GPS... |
| |
|
 |  |  | Re: Budoucnost VFR / CELLS 3. 10. 2005 / 15:23 | |
|  | Všem, kteří věnují Cellům tolik času předem děkuji.
Jak sem si to pročet, sami tvůrci sou vůči své práci dost kritičtí. Proto jim chci sdělit, že i nepřesné napojení Cellů je lepší než původní Microsoftí terén. Hlavně takové orientační linie jako jsou řeky, které občas těčou v originálu přes kopeček, když dokáže tvůrce cellu umístit do údolí a šířku toku přizpůsobí přibližně realitě, je to fakt k nezaplacení. A když se v místě, kde je Microsoftí zelená louka objeví něco jako vesnice, která tam ve skutečnosti je, je to úplně fajn.
Teď mě nejvíc drážděj stromy na Studniční hoře v krkonoších, které jsou navíc v barvách podzimu viditelné z velké dálky.
Tak tedy doufám, že Vás neodradí pár dobrodruhů. kteří si tu stále na něco stěžují a časem se dostane i na ty Krkonoše, aby byly češtější.
Moc díky všem tvůrcům Cellů. |
| |
|
|