|  |  | Jak lze udelat provoz vrtulniku ve FS jako AI???? 26. 9. 2005 / 15:13 | |
|  | Lze to vubec nejak???? Ted nemyslim ten Military trafic,kde vrtulnik jede po rwy jako letadlo. Ale aby sednul na heliport treba??? |
| |
|
 |  |  | Re: Jak lze udelat provoz vrtulniku ve FS jako AI???? 26. 9. 2005 / 15:16 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | Re: Re: Jak lze udelat provoz vrtulniku ve FS jako AI???? 26. 9. 2005 / 15:20 | |
|  | a jinak to slo nebo jde nekde jinde??? |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Jak lze udelat provoz vrtulniku ve FS jako AI???? 26. 9. 2005 / 15:40 | |
|  | Snad ve FS10, ale to ukáže až čas. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Jak lze udelat provoz vrtulniku ve FS jako AI???? 26. 9. 2005 / 21:42 | |
|  | Napadá mě způsob, ale obecně je všemi developery zavrhovaný - zahrnuje vytvoření takzvaného "overlay" letiště, které bude neviditelné, bude mít pozměněný ICAO kód a runway bude mít krátkou na místě heliportu.
Ale od dob FS2002 už od overlay technologií všichni dávno odstoupili, neb přináší příliš mnoho vedlejších efektů. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Jak lze udelat provoz vrtulniku ve FS jako AI???? 26. 9. 2005 / 21:47 | |
|  | Tim to Marky nevyresis (pokud tedy dobre chapu co mas na mysli)... pokud bude kratka draha a letadlu/vrtulniku nebude stacit, tak je mu to uplne sumak... klidne ji prejede (pokud se na ni vubec trefi) a zastavi se (a zacne pojizdet) klidne kilometr za koncem drahy.... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak lze udelat provoz vrtulniku ve FS jako AI???? 26. 9. 2005 / 21:59 | |
|  | Jasná zpráva , problém je v tom vytvořit pro AI porvoru letovou dynamiku , která by se alespoň zhruba podobala vrtulníku |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak lze udelat provoz vrtulniku ve FS jako AI???? 26. 9. 2005 / 22:14 | |
|  | Problém není s letovou dynamikou, problém je v tom, že AI neumí přistát bez dojezdu. Řeší se to upraveným letovým modelem z motorového větroně, aby přistání bylo s minimálním dojezdem, ale ten dojezd, stejně jako rozjezd při přistání, tam bude, to je prostě vlastnost AI ve FS.
Více na Hovercontrolu, jsou tam i soubory ke stažení s AI provozem vrtulníků. Sekce "Various-Misc". |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak lze udelat provoz vrtulniku ve FS jako AI???? 26. 9. 2005 / 22:18 | |
|  | Start a přistání beru jako součást letové dynamiky - |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak lze udelat provoz vrtulniku ve FS jako AI???? 26. 9. 2005 / 23:32 | |
|  | Samozřejmě, jenomže AI s tím prostě neumí. AI neumí přistát ani vzlétnout kolmo,přestože by to letový model umožňoval.
Už nad tím bádali jiní a došli k závěru, že jedinou možností je použití upraveného letového modelu z motorového větroně. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak lze udelat provoz vrtulniku ve FS jako AI???? 27. 9. 2005 / 10:57 | |
|  | Jestli mas cesky vojensky AI pack od Milana Liznera, tak tam jsou ty vrtulniky moc pekne udelane a vubec nevadi, ze pojizdeji po zemi a pristavaji s dojezdem. Naprosto me to neurazi a v realu to krome toho dojezdu vypada stejne. |
| |
|
|