|   |   |  | FP s mezipřistáním   27. 9. 2005 / 16:27 |  |  
  |    |  | Jak se správně plánuje let, když  mám po cestě mezipřistání, vyplním jeden FP na celou trasu nebo po mezipřistání podám další FP? |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |  | Re: FP s mezipřistáním   27. 9. 2005 / 16:34 |  |  
  |    |  | Pro každý úsek samostatný FP |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |  | Re: FP s mezipřistáním   27. 9. 2005 / 16:36 |  |  
  |    |  | FP mezipřistání neumí. Po doletu do místo mezipřistání naplánuješ další cestu. Pokud nezadáš po přistání "konec letu" a pokračování naplánuješ přímo z nabídky, zůstane aktuální stav paliva, místo kde stojíš a započítávání hodiny letu pokračují. |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |  | Re: FP s mezipřistáním   27. 9. 2005 / 16:37 |  |  
  |    |   |   |  
 
  |  
   |   |   |   |  | Re: Re: FP s mezipřistáním   27. 9. 2005 / 16:48 |  |  
  |    |  | Jo, to je přesně ono. Díky. |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |  | Re: Re: Re: FP s mezipřistáním   27. 9. 2005 / 17:23 |  |  
  |    |  | A mimo jiné jsem teď zkoušel dlouhý let. A jakmile jsem začal klesat na jedno letiště ve Francii, s tím že tam nebudu otevírat dveře ani zapínat parking brakes,  tak letuška v určité výšce ohlásila, že jsme dorazili do destinace. Takže FSpassenger se v tomto řídí výškou letu nikoli pozicí letadla od cílového letiště.  |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |  | Re: FP s mezipřistáním   27. 9. 2005 / 17:05 |  |  
  |    |  No, ono je mezipřistání pouze výraz užívaný leteckými společnostmi, ale pro letadlo je to zcela samostatný let, jako většina jiných, tudíž musíš trasu a vše zadat nově   |  
  |   |  
 
  |  
  |