|  |  | MP, IVAO a světla 6. 10. 2005 / 12:51 | |
|  | Chtel bych se zeptat, zda-li je problem jen u mne nebo je to globalni.
Na MP a tim padem i na IVAO se mi u okolniho trafficu nezobrazuji jak beacon lights tak i strobes. Nevim, jestli nekde nemam neco jen spatne nastavene a nebo to tak ma byt. Nesetkal se s tim uz nekdo? Diky za pripadne odpovedi. |
| |
|
 |  |  | Re: MP, IVAO a světla 6. 10. 2005 / 13:28 | |
|  | Myslim, ze IVAO přenáší data pouze o taxi a landing lights, ale zobrazuje je stejně, tj. není poznat rozdíl.
Pouze domněnka, co jsem tak vypozoroval... |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: MP, IVAO a světla 6. 10. 2005 / 13:41 | |
|  | Vse zalezi na modelech okolniho provozu, nektere modely svetla podporuji a zobrazuji, nektere ne... |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: MP, IVAO a světla 6. 10. 2005 / 20:35 | |
|  | Mam to tedy chapat tak, ze ani vam se u nekteryh modelu nezobrazuji beacon a strobes? |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: MP, IVAO a světla 6. 10. 2005 / 20:42 | |
|  | presne tak  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: MP, IVAO a světla 7. 10. 2005 / 10:02 | |
|  | No, zasloužilo by to upřesnění.
1.) IvAp a MTL modely (většina, i když ne všechny) podporují zobrazení stavu podvozku, landing, taxi, strobe, beacon a nav svetel a bezicich motoru
2.) Bohužel díky chybce v network protokolu se ne všechno správně přenáší, i když nové verze by měly být ok
3.) Pak je tu ještě jeden limitující faktor a to jsou imho piloti. Možná by ses divil, kolik z nich světla vůbec nepoužívá. Stále ještě se checklist pro hodně lidí skládá z CTRL+E a F4.
Dá se ta funkčnost snadno ověřit - zapni si v ivapconfigu logging a z výsledného souboru jde pak krásně vyčíst, co se stane, když se načítá dané letadlo do tvé session, když se tam objeví - uvidíš i příkazy pro zobrazení světel. Malý příklad z IVAP_ROUTER.LOG:
[2005-04-01 21:10:12] Plane Details: FHAJT, gear, no landing lights, nav lights, strobe lights, bcn lights, taxi lights, engines running
[2005-04-01 21:12:24] Plane Details: N111US, gear, no landing lights, no nav lights, no strobe lights, no bcn lights, taxi lights, engines running
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: MP, IVAO a světla 7. 10. 2005 / 14:26 | |
|  | K bodu 3
Ty létáš jinak?! |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: MP, IVAO a světla 7. 10. 2005 / 14:55 | |
|  | No pochopitelně Ty snad ne ?
1.) Nahazuju a provozuju éro tak jak se nahazuje a provozuje ve skutečnosti, samozřejmě s ohledem na možnosti daného addonu (defaulty snad s výjimkou Bellu206 a to ještě upraveného nelítám)
2.) Světla používám tak jak je potřeba a jejich zap/vyp je součástí oněch checklistů z bodu 1. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: MP, IVAO a světla 7. 10. 2005 / 15:04 | |
|  | Já to myslel ironicky. Než se naučím létat dané letadlo,mat.část, Spouštění motorů, pojíždění, vzlet, přistání, okruhy. Nouzáky. Pak jdu teprve létat dál od humen, nebo online. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: MP, IVAO a světla 7. 10. 2005 / 16:01 | |
|  | Jistý ATC s oblibou opravuje, takto: motory se nenahazují, ale zeď ano, motory se spouští. )) Sem zvědavý, kdy se tak "střelené kachna" ozve. )) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: MP, IVAO a světla 7. 10. 2005 / 16:38 | |
|  | No já to nejsem, ale v knize: Radiotelefoní postupy a let ..... " je uvedeno: " Žádám o vytlačení, po dokončení použiji zvýšeného tahu motorů - nahození motorů metodou "crossbleed"" pro rejpaly je to strana II-3 |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: MP, IVAO a světla 7. 10. 2005 / 19:30 | |
|  | Podle nejmenovaného instruktora z Letecké školy ŘLP s.p. se motory spouští... A to, co řekne pan Sedláček, to je jako by bylo předpisem... )))) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: MP, IVAO a světla 7. 10. 2005 / 20:14 | |
|  | Bingoooo, a je tady. )))) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: MP, IVAO a světla 7. 10. 2005 / 20:26 | |
|  | Spouští se vědro do studny, motor se přece startuje )) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | OT.: čeština 7. 10. 2005 / 20:31 | |
|  | Výborně, díky, tak doufám, že si to ta"kachna" nepřečte a budu jí taky radit správné české slovní výrazy.
Jen by mě ještě zajímalo: "dráha se nevyklízí, ale vyklízí se sklep, dráha se uvolňuje". Tady by mě zajímalo, je to to tedy správně česky? Nebo že by opouští? ))) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: OT.: čeština 7. 10. 2005 / 20:36 | |
|  | Hihi tak taky něco přídám Dává žena letadlo (pilot) vysílá.  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: OT.: čeština 7. 10. 2005 / 21:01 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: OT.: čeština 7. 10. 2005 / 20:51 | |
|  | Převzato z http://www.ivao.org/cz/:
vyklízí se sklep
opouští se přítelkyně
dráha se uvolňuje
nahazuje se zeď
motory se spouští
vlevo jsou rudé třešně, vpravo modrý pták
zatáčí se doleva nebo doprava
míjí se dopravní značka nebo policista
význačný bod se přelétává
dává se facka nebo gól
při létání se vysílá
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: OT.: čeština 7. 10. 2005 / 21:48 | |
|  | To je hezké, ale na LKPD řídící běžně říká Dávejte! a ještě pořád je tam zaměstnaný. Takže zase takové faux pais to být nemůže. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: OT.: čeština 7. 10. 2005 / 22:43 | |
|  | To myslíš asi reálného řídícího, ne? Já to ale převzala ze stránek české sekce IVAO a jak jsem byla poučena, na IVAO se lítá, resp. komunikuje "reálněji/správněji než v reálu" ) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: OT.: čeština 7. 10. 2005 / 23:07 | |
|  | Když Ti nejde o "kejhák" a můžeš let restartnout, pak není o čem...
Dále máš ovladače, dál od sebe, máš toho víc na sledování a pak je to zaběhlý žargon. Také určitě nemluvíš celý den spisovně... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: MP, IVAO a světla 7. 10. 2005 / 20:38 | |
|  | Jiří, nechci tě opět otravovat mými rourařskými nesmysly, ale ve vojenské typové korespondenci se žádalo "spouštění" a to dokonce i na vrtulník )))) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: MP, IVAO a světla 7. 10. 2005 / 22:03 | |
|  | Bežně se Dává, pojíždí se po nahození, traťový (orientační) bod se míjí,...
A na Kladně do toho létá éterem plno č....ků. Jinak pro slabší nátury "nezbedných hochů". |
| |
|
|