FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 27. 8. 2025, svátek má Otakar Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Vertikalni rychlost Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vertikalni rychlost   6. 10. 2005 / 14:15
Luděk Ch.
Když se trošku zamyslíš, tak zjistíš, že rychlost letadla po vzletu můžeš ovlivnit dvěmi způsoby. Jednak samozřejmě plynem, ten by jsi měl pro vzlet nastavit okolo 95% a druhá možnost ovlivnění dopředné rychlosti je pomocí strmosti stoupání. První možnost odpadá, protože je žádoucí vystoupat do letové hladiny co nejdříve, takže při konstantním tahu motorů 90-95% pouze upravuješ strmost stoupání tak, aby jsi udržel dopřednou rychlost pod FL100 max. 250kt a nad FL100 okolo 320kt. S plynem během stoupání vůbec nemusíš hýbat, prostě jen jemně upravuješ VS, aby se dopředná rychlost příliš neměnila. Když příliš zrychuje, znamená to, že stoupáš příliš málo a musíš zvětšit strmost stoupání VS. A naopak. Skutečné letadlo i komerční modely pro FS mají na to automatickou fuknci LVL CHG, kde si nastavíš požadovanou rychlost a autopilot nastaví konstantní tah motorů a jen pomocí změn strmosti stoupání (klesání) udržuje dopřednou rychlost. U defaultu a většiny letadel z netu to musíš dělat ručně. Ale nic proti, na to že se tady na fóru vyskytuješ už dost dlouho, by jsi aspoň takové základy jako klapky, rychlosti a podobně už mohl znát. Vždyť se to tady probírá pořád dokola
 
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ