|  |  | Autogen na textuře 128 (tráva) 6. 10. 2005 / 16:00 | |
|  | Nevíte jak se zbavit autogenu na textuře 128? Je to travnatá plocha s nežádoucí listnatými strom. Žádný 128b2an1.agn jsem nenašel, tak jsem ho vytvořil (bez stromů), nepomohlo.
V groundu jsem texturu VTP2 polygonu změnil z LandClass 128 (active Autogen) na Airport/Park 1203 Grass, taky nepomohlo, ikdyž v terrain.cfg je u textury 1203 psané ExcludeAutogen=1.
Jediný způsob, jak to jde je dát tomu polygonu "other textures" a ručně zvolit texturu.
Rád bych to nastavil nějak globálně, aby textura trávy 128 neměla žádné stromy. Jde to? |
|
| |
|
 |  |  | Re: Autogen na textuře 128 (tráva) 6. 10. 2005 / 17:18 | |
|  | Mam obavu, ze ty standardni landclass typy nezmenis, no mozna to jde. Ja to delam tak, ze udelam dva polygony na sobe, jeden je 128, ktery vytvori travu, druhy pouzivam 1183 na odstraneni autogenu. Ten druhy ja davam do vyssi vrstvy (layer), coz asi neni nezbytne. Je vhodne dat tomu druhemu polygonu vyssi imbrication number.
|
| |
|
 |  |  | Re: Autogen na textuře 128 (tráva) 6. 10. 2005 / 18:26 | |
|  | Ahoj,
Já používam v Groundu na zobrazení textury trávy číslo 010 Irrigated Grassland . Funguje to naprosto bez problémů ! |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Autogen na textuře 128 (tráva) 6. 10. 2005 / 18:43 | |
|  | to sem dříve taky používal. Když teď přemýšlím, tak vlastně nevím proč jsem přešel na 128. No už mi asi lehce hrabe v bedně.
Každopádně dík za připomenutí, hned testnu  |
| |
|
|