FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 18. 8. 2025, svátek má Helena Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Autogen na textuře 128 (tráva) Jeden příspěvek | Celý strom
Autogen na textuře 128 (tráva)   6. 10. 2005 / 16:00
anatolij   
Nevíte jak se zbavit autogenu na textuře 128? Je to travnatá plocha s nežádoucí listnatými strom. Žádný 128b2an1.agn jsem nenašel, tak jsem ho vytvořil (bez stromů), nepomohlo.
V groundu jsem texturu VTP2 polygonu změnil z LandClass 128 (active Autogen) na Airport/Park 1203 Grass, taky nepomohlo, ikdyž v terrain.cfg je u textury 1203 psané ExcludeAutogen=1.
Jediný způsob, jak to jde je dát tomu polygonu "other textures" a ručně zvolit texturu.
Rád bych to nastavil nějak globálně, aby textura trávy 128 neměla žádné stromy. Jde to?
img_forumn/r71129_1.jpg (400x240)
 

Re: Autogen na textuře 128 (tráva)   6. 10. 2005 / 17:18
jirpe
Mam obavu, ze ty standardni landclass typy nezmenis, no mozna to jde. Ja to delam tak, ze udelam dva polygony na sobe, jeden je 128, ktery vytvori travu, druhy pouzivam 1183 na odstraneni autogenu. Ten druhy ja davam do vyssi vrstvy (layer), coz asi neni nezbytne. Je vhodne dat tomu druhemu polygonu vyssi imbrication number.
 

Re: Autogen na textuře 128 (tráva)   6. 10. 2005 / 18:26
Krechi   
Ahoj,

Já používam v Groundu na zobrazení textury trávy číslo 010 Irrigated Grassland . Funguje to naprosto bez problémů !
 

Re: Re: Autogen na textuře 128 (tráva)   6. 10. 2005 / 18:43
anatolij   
to sem dříve taky používal. Když teď přemýšlím, tak vlastně nevím proč jsem přešel na 128. No už mi asi lehce hrabe v bedně.
Každopádně dík za připomenutí, hned testnu
 

Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ