Mnjó, nejsem zkušený řídící... ale IMHO když je zle, tak si ATC pošle éra jedno po druhym nad vyčkávací body a ty tam pak holdujou v předepsaných výškách/hladinách, takže se jich tam jako na palandy vejde vždycky několik. Kdyby ale bylo ér víc, než hladin krát bodů - to fakt nevím. Ale myslím, že to na LKPR nehrozí...
Jinak k tomu bodu a holdování (=vyčkávání). Bod je potřeba vědět přesně a vyčkávací obrazec není "tak ňák elipsa" - ale přístrojová zatáčka, kus rovně, přístrojová zatáčka - kus rovně a tak pořád dokola. Proto taky je ten bod vždy na přechodu těch úseků (viz VFR mapa), protože nad tím bodem se to všechno rovná, aby ty brambory byly aspoň ňejak jednotný...
No, ale holt, když bod nenajdeš, tak kufruješ a celý ti to nejni nic platný. Pak zbejvá jediný - vypni rádio a leď co nejrychlejc domů. |
|