FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 14. 8. 2025, svátek má Alan Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
namraza Jeden příspěvek | Celý strom
namraza   12. 10. 2005 / 20:19
Jaris
cau, zajmalo by me jestli namraza ve FS vytvari nejaky efekt, videl sem par screenu z nakeho tucka jak ma bilou skvrnu na oknech ve 2D panelu ale nic moc... , neexistuje neco co by napr pridalo namrazu na kridla atd.. ? diky
   Seznam příspěvků  

Re: namraza   12. 10. 2005 / 20:21
zelí
no to bylo u tupoleva 114 ale to byl jediny pripad kdy sem to videl.. myslim ze fs 2004 tohle nedela
   Seznam příspěvků  

Re: Re: namraza OAT/TAT   12. 10. 2005 / 20:31
Lowmick   
K tomuhle tema bych se jeste rad zeptal, jak muze byt v FS OAT nizsi nez TAT?
Vzdyt TAT je oproti OAT jeste "chlazena" proudicim vzduchem?

edit: doufam ze jsem ty teploty v otazce omylem neprohodil
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: namraza OAT/TAT   12. 10. 2005 / 20:43
Luděk Ch.
No a není to spíš tak, že TAT je naopak proudícím vzduchem ohřívána? Pokud máš vduch o urcité teplotě a měříš ji, bude teploměr ukazovat stejnou teplotu, ať vzduch stojí naprosto klidně nebo proudí. To, že ty máš v proudícím vzduchu pocit většího chladu, i když má stejnou teplotu jako stojící vzduch je dáno tím, že vytváříš vlastní teplo a proudící vzduch ho z tebe odebírá více, než stojící vzduch. Ale pokud máš předmět, který vlastní teplo nevytváří, bude mít stejnou teplotu, ať vzduch stojí nebo proudí. Teprve pokud proudí hodně rychle, jako např. kolem letícího letadla, začíná už naopak působit třením a předmět se začíná ohřívat nad skutečnou teplotu vzduchu a TAT je proto vyšší.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: namraza OAT/TAT   12. 10. 2005 / 20:46
Lowmick   
No tak tim se to asi vysvetluje, diky moc.

Ja si to vzdycky predstavoval jako kdyz vytahnes ruku z auta (letadla) a cejtis ten vzduch studenejsi.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: namraza OAT/TAT   12. 10. 2005 / 21:22
Marky Parky   
Doporučuju experimentálně ověřit. Pokud možno otevřením okénka a vystrčením ruky ve FL330.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: namraza OAT/TAT   12. 10. 2005 / 21:28
OK-Milda (BHA410)   
Tos mě moc pobavil, báječná reakce. )))
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: namraza OAT/TAT   12. 10. 2005 / 22:03
tonde   
... doplnil bych a doporucil jeste pri nadzvukove rychlosti, kdy je aerodynamicky ohrev jiz znacny...........
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: namraza OAT/TAT   13. 10. 2005 / 13:07
OK-Milda (BHA410)   
Něco o tom vědí např. piloti rakotoplánu.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: namraza OAT/TAT   13. 10. 2005 / 13:29
PjSky   
Tady ovsem nedoporucuji vysouvat ani paratko
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: namraza OAT/TAT   13. 10. 2005 / 17:15
Lowmick   
Diky za rady, hned jak to bude mozne tak vyzkousim a dam vedet

Jeste dotaz: ruzny heaty a anti ice se tedy zapinaj podle TAT, ze jo?
   Seznam příspěvků  

Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ