|  |  | Úprava akcelerace motoru 13. 10. 2005 / 02:25 | |
|  | Nevíte někdo, který parametr a kde ovlivňuje akceleraci motoru, tedy náběh z volnoběhu na maximál? Mám dva modely delfína, u jednoho je akcelerace 45 sekund a druhý model točí max. 94 % otáček a má zas akceleraci okolo 4 sekund a neuvěřitelně citlivý plyn, potřebuji dostat tento parametr na 11 - 12 sekund. Vzájemné porovnávání *.cfg a *.air těchto dvou modelů k ničemu nevedlo, byť jsem tomu věnoval dva dny.
Děkuji. |
| |
|
 |  |  | Re: Úprava akcelerace motoru 13. 10. 2005 / 07:00 | |
|  | Cau Tonde,otvor si aircraft.cfg a v [TurbineEngineData] si zmen parameter z fuel_flow_gain=0.002170 na fuel_flow_gain=0.008170 a mala by byt akceleracia zhruba realna |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Úprava akcelerace motoru 13. 10. 2005 / 14:12 | |
|  | Dandee, stale mi motor toci jen 97% otacek, jestli ti to chodi, muzes mi , prosim, poslat svuj soubor? asi mam nekde jeste nejakou chybu.Dik. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Úprava akcelerace motoru 13. 10. 2005 / 16:23 | |
|  | A nezapadla Ti propiska za plynovou páku? |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Úprava akcelerace motoru 13. 10. 2005 / 20:28 | |
|  | ...jelikoz se uz tri hodiny vztekam s brutalnim virem, ktery jsem koupil i pres firewall a jsem znacne nervozni, nevedel jsem po tve odpovedi okamzite reagovat, jen jsem si to trikrat precetl, neveril jsem svym ocim a pak jsem se zacal rehtat jak kun. Tak diky, Pavle, protoze jsem prave chtel rozslapat pocitac, zachranil jsi mi komp ))
P.S. pustil sem si FSku a skontroloval to, propiska mi tam nespadla, takze tudy cesta nevede. Vitam temer jakoukoli jinou radu.  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Úprava akcelerace motoru 13. 10. 2005 / 20:45 | |
|  | Kdysi jsem měl podobný problém - nešel mi dát plný plyn a mohlo za to špatné nastavení citlivosti a nulové zóny - potom jsem nastavil max citlivost a min nulovou zónu a bylo vše OK. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Úprava akcelerace motoru 13. 10. 2005 / 20:50 | |
|  | ale dela to pouze u jednoho jedineho modelu letadla a to same letadlo jineho vyrobce se chova uplne jinak..... a je i nevyhovujici ta doba akcelerace, nejen ty otacky.... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Úprava akcelerace motoru 13. 10. 2005 / 21:07 | |
|  | a da tech 97 nebo kolik i kdyz stisknes F4 (deafultni pro plnej tah motoru) ? pripadne Shift F4 (zapinani reheat nebo jak se to jmenuje) a pak F4 ? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Úprava akcelerace motoru 13. 10. 2005 / 21:14 | |
|  | ted jsem zkousel a to samy............. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Úprava akcelerace motoru 17. 10. 2005 / 10:53 | |
|  | Tak sem si nainstalil L29DFN a máš pravdu. Při maximálce ten budík ukazuje cca 97%. Tak mě napadá, jestli to není v tom budíku a ne v konfigu modelu.
Pokud máš ještě jinej panel Delfína, zkus ho prohodit, kolik to bude ukazovat na něm. Pokud 97%, pak bych se dál hrabal nastavením modelu, pokud 100%, pak to je budíkem.
Pavel  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Úprava akcelerace motoru 17. 10. 2005 / 12:28 | |
|  | Vypada to, ze problem je vyresen, kombinace dvou aircraft.cfg, vymena budiku, uprava aircraft.cfg a vypada to, ze to uz beha jak ma. Jeste tak dva dny na test a dam vedet )) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Úprava akcelerace motoru 17. 10. 2005 / 12:55 | |
|  | Už se těším na reálnou L-29ku. Doufám, že poskytneš informace, jak na to a případně zašleš mailem upravené soubory.
Originál L29 DFN se v luftu motá fakt dost reálně, jen ten motor jde za plynem hooooodně fofrem a budík se při plným knedlíku skutečně zastaví kousek před 100%. Pokud to bude ještě umět napodobit motor a příslušnej budík, pak to bude super éro. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Úprava akcelerace motoru 17. 10. 2005 / 13:24 | |
|  | Pavle, original myslis tu od Tima Pigleta, kde je v aircraft.cfg toto?
[General]
atc_type =
atc_model =
editable = 1
visual_damage=1
performance = + Empty Weight: 5427 lbs + Power: 1962 lbs thrust + Maneuver speed: 212 mph @ 6.5 g + Max speed: 407 mph @ 16400 ft + Max speed at sea-level: 382 mph + Climb rate: 2755 ft/min @ 223 mph Flight Dynamics By: Tim Piglet Conrad Piglet's Peculiar Planes FD Build 12 - 10/9/04 11:38 PM Flight Dynamics Workbook V2.84.65
Ci mas jeste jinou? Hledal jsem vsechny mozny a z toho jsem slepil jednu. Kolik ti ta tvoje original ukazuje max otacky? Tato verze mne ukazuje max otacky cca 95 % a akcelerace asi 3 - 4 sekundy - je to ona? Potom je ta na periskopu, kde je v cfg letova dynamika od ML a akceleruje asi za 50 sekund a max otacky taky asi 95 - 96%..Dik za info. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Úprava akcelerace motoru 17. 10. 2005 / 13:53 | |
|  | Stáhnul sem si tohle:
FS-ACOF - FS2004 Modern Military
FS2004 Aero L-29 Delfin
Name: l-29_dfn.zip Size: 11,079,305 Date: 10-12-2004 Downloads: 9838
FS2004 Aero L-29 Delfin. The Czech Aero L-29 Delfin jet training aircraft first flew in 1959. Eventually over 3000 were built, and served as the standard (except Poland) Warsaw Pact trainer. Later replaced by the L-39 Albatross. NATO code name "Maya" This model has full animations, VC including both seats, custom gauges, switchable sight and markings for Czech, USSR, Syria, Uganda, and East Germany. By Tim Conrad. (See also L29_UPDT.ZIP)
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Úprava akcelerace motoru 17. 10. 2005 / 13:54 | |
|  | a ještě tenhle upgrade:
FS-ACOF - FS2004 Modern Military
FS2004 Aero L-29 Update
Name: l29_updt.zip Size: 521,938 Date: 10-17-2004 Downloads: 2869
FS2004 Aero L-29 Update, for use with L-29_DFN.ZIP. Update files for the L-29 Delfin. Includes fix for minor fuselage poly "sparkles", .cfg entries, effects and gauges for smoke and tip trails and new radar altimeter gauge and speedbrake indicator. Effects gauges and files by Rick Piper, with help fom Dave Garwood. By Tim Conrad. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Úprava akcelerace motoru 13. 10. 2005 / 21:16 | |
|  | Ale t sa teraz bavíme len o problémoch s plynom v jednom konkrétnom lietadle integrálne v FSke, nie o joysticku.  |
| |
|
|