FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 18. 8. 2025, svátek má Helena Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
ERJ145 feelthere Jeden příspěvek | Celý strom
ERJ145 feelthere   15. 10. 2005 / 16:05
adagio   
Máte někdo? Docela mě tohle éro zaskočilo. První dojem byl spíš zklamání z grafického provedení panelu. Potom jsem pročítal manuál a pochopil, že zase tak jednoduchý to nebude jak to vypadá. Složitostí snad převyšuje i Airbus a Boeing dohromady. Je to hodně odlišná filozofie ovládání.

Nevím, jestli se tím vůbec někdy prokoušu, už jsem se zasekl na pár věcech:
- Tuší někdo, jak aktualizovat SID/STAR pro tenhle typ?
- Při "takeoff" konfiguraci na mě furt křičí "take off Trim" - ale ať kroutím čímkoli, tak ten displej PITCH TRIM do zelenýho nedostanu.
- Pochopil jsem, že letadlo nemá autothrottle, ale nějak mi nereagují ani ty módy TO/GA, CLB, CRZ apod. To se musí stále plynové páky korigovat ručně?

Chápu, že je to všechno o naštudování a zautomatizování, podobně jsem se cítil, když jsem pronikal do tajů PSS A320, pak přišla PSS 777, což bylo nebe a dudy, ale po čase se to dalo obojí zvládat, ale fakt nevím, jestli moje mozkovna zvládne ještě třetí variantu ovládání )
 

Re: ERJ145 feelthere   15. 10. 2005 / 17:28
Svecik
N-No jo - já ho mám taky. Co se týče kvality, tak se musím přidat, že provedení 2D panelu je docela dobrý a líbivý, ale VC = děs a hrůza. Co se týče výkonu počítače, tak škoda mluvit. Bez zapnutý avioniky ve VC tak FPS 15-25 se zapnutou tak 5-15 !!! - NEHORÁZNOST!!! Jinak Odpověďi:

ad 1) viz http://www.feelthere.com/2005/downloads.html .

ad2) Trim mě jede přes joystick úpně v pohodě Hlášení "TAKE-OFF - OK"

ad3) Těma módama si nejsem jistej, ale mně to po stisknutí normálně změní hranici maximálníhio výkonu vysokotlakýho N2. A není problém. P.S.: Tím manuálem bude extreem war se prokousat, ale zatím jsem na tom stejně jak ty - asi se musí thorttly korigovat ručně.

Kdyby byl někdo zkušenější, tak s i já přidávám k prosbě o radu...

Díky.
 

Re: Re: ERJ145 feelthere   15. 10. 2005 / 18:23
Cesmina
Nema to ani autothrotle , ani autoland , ale to nemá ani v reále. Při stoupání a klesání se reguluje strmost stoupání při zachování rychlosti podle FMC . Proto je tom to TO/CLB/CRZ nastavuje sem maximální úrpveň T1. Při letu v hladině to chce nastavit ručně na těch zhruba 0.66-0.7 Mach

VC panel nepoužívám, ve 2D je to celkem FSP friendly
 

Re: Re: ERJ145 feelthere   15. 10. 2005 / 18:38
adagio   
Díky za odpověďi.

Tou grafikou jsem měl na mysli i 2D panel, VC vůbec nepoužívám. Mám s 2D problém, že je blbě čitelnej (ty popisky buttonů) a čudlíky dost mrňavý. Blbě se to ovládá myší. (srovnávám s Airbusem, který považuju za dokonalý)

1) - to jsem samozřejmě prolezl. Navdata mám zaktualizovaný, ale user made SID/STAR - tam není pochopilně Praha. Na Navdatech.at zase nevím co vybrat za typ add-onu, je tam jen PIC 767, ale formát je jiný. Takže spíš mi jde o to, kde sehnat zdroj SID/STAR dat a jak, či pomocí čeho to nabouchat do ERJ.
2) Mám berany (CH) a ty teda nereagujou (TRIM), ani některý ovladače, který mám navolené třeba na světla nechoděj. ERJ má i samostatnej panel s TRIMem, ale ni posouvání těhlech koleček myší nepomáhá tu Takeoff konfiguraci splnit. TAKE OFF-OK jsem tedy ještě nedokázal...
3) Hranici max. speed to možná změní, ale pokud mám na beranech plynovou páku na max, tak to stejně přelítne do overspeedu a musím ručně stahovat. Mód pro stoupání s maximálkou 250KIAS mi přijde dost pomalej. Do FL320 se to pak škrábe přes půl hodiny...

Pak mě trochu mrzí zobrazení na nav. displeji - hlavně runwaye. Nějak se bez zobrazené dráhy neumím orientovat při nalétnutí paprsku ILS.
 

Re: Re: Re: ERJ145 feelthere   15. 10. 2005 / 22:13
Cesmina
V tom panelu to chce rozlišení 1280x1024 v nižším jsou ty čudlíky opravdu dost mrňavý


1. Ta databáze je dělaná v XML a pro Evropu je celkom darebná , a to mám aktualizovanou 0509

2. Ten trim jde zcela standardně přes 7 a 1 na numerické klávesnici.

3. Při letu v hladině nemůžeš mít plyn naplno , po vystoupání to chce nastavit, aby to drželo rychlost a hlídat si to podle větru - ale tohle mají i ostatní regional Jety


Tu runway tam máš jako normální waypoint , v kombinaci s ukazatelam ILS na pravém budíku je to myslím dostatečné
 

Re: Re: Re: Re: ERJ145 feelthere   15. 10. 2005 / 23:51
adagio   
hezky ! - ten trim teď už fakt funguje. ale nechápu to, protože při stisku těhlech kláves se ty feelthere kolečka ani nehnou. Proč mám teda trim na beranech, v panelu ERJ a ještě klávesy 7 a 1, když to spolu vzájemně nekomunikuje? )

S tou dráhou jsem myslel její orientaci (zakreslení obdélníčku), protože když k ní přilítávám třeba kolmo, tak nevím odkud na ní nalítnout. V reálu by mě samozřejmě vektoroval ATC nebo můžu letět po nějakém STARu. Znám taky její směr, tak si to nějak můžu domyslet, ale stejně mě to mate. O to víc, když displej po přepnutí na PLAN ponechá letadýlko orientované na sever, takže vlastně letí bokem... Airbus nebo Boeing přece jen mají dráhu zobrazenou a od ní ještě protaženou osu do vzdálenosti 10nm. Zobrazený FP tak vede k tomuhle bodu před runwayí a né doprostřed dráhy (puntíku). Nějak jsem si na to zvykl.

Ale díky, budu se ještě snažit. Stejně jsem si to ERJ koupil jen kvůli tvýmu repaintu ) tak máš tak trochu morální povinost mně s tím pomoct )))))
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ