Logitech G Saitek X52 Pro Fl...
2499
Prodám použitý joystick v pěkném stavu, bez poškození. S plynovým pedálem, 9 tlačítek, 3 osy, všesměrový kloboučkový ...
Nejste přihlášen
Dnes je středa 20. 8. 2025, svátek má Bernard
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSS - fórum
RSS - novinky
Facebook
Verze pro PDA
FPS, polygony vs BGLC funkcie
Jeden příspěvek
|
Celý strom
Re: Re: FPS, polygony vs BGLC funkcie
23. 10. 2005 / 07:53
Cesmina
To je jasný , rotatetoaircraft se počítá až v určité celkem malé vzdálenosti od objektu , z 1 km jsou to všechno statické objekty
Seznam příspěvků
FPS, polygony vs BGLC funkcie
- Priskac
22. 10. 05 v 22:55
FPS, polygony vs BGLC funkcie
- Fabo™
22. 10. 05 v 23:16
FPS, polygony vs BGLC funkcie
- anatolij
23. 10. 05 v 00:15
FPS, polygony vs BGLC funkcie
- Cesmina
23. 10. 05 v 07:53
FPS, polygony vs BGLC funkcie
- anatolij
23. 10. 05 v 11:28
FPS, polygony vs BGLC funkcie
- Tragédie v JZD
23. 10. 05 v 11:35
FPS, polygony vs BGLC funkcie
- anatolij
23. 10. 05 v 11:41
O serveru
|
Zveřejňování souborů ke stažení
|
Kontakt
|
© 1999-2025 FlightSim.CZ