|  |  | Komercni ATR 23. 10. 2005 / 21:00 | |
|  | nevite o nejakem opravdu squelem komercnim ATR?
popr. o nejakem nekomercnim, ktere zarucene funguje pod FS2004 jak ma? |
| |
|
 |  |  | Re: Komercni ATR 23. 10. 2005 / 21:01 | |
|  | www.flight1.com
Jejich ATR je dneska best of the best  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Komercni ATR 23. 10. 2005 / 21:15 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Komercni ATR 23. 10. 2005 / 21:21 | |
|  | Jo, ale ptal se i na komerční  |
| |
|
 |  |  | Re: Komercni ATR 23. 10. 2005 / 21:06 | |
|  | Komerční: Mám Eurowings Pack. (72-200, 72-212, 42-300, 42-500) Docela dobré, Jen nefunguje brzda vrtule, idle gate a Gust Lock. Jinak funkční. Pak je ještě F1, ale ATR 72-500 zatím ČSA nemají. Takže po ní zatím netoužím.
U Eurowings jsou ještě Airbusy řady 320, a BAe-146 |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Komercni ATR 23. 10. 2005 / 21:22 | |
|  | No, ty Eurowings jsou mírně řečeno bastl. FMS z dreamfleet 737-400 a vůbec kde nic tu nic, EW Airbus nemá s Airbusem nic společného. ATR taky o ničem, použitelný je snad BAe-146. Tento komerční produkt považuji za vyhozené peníze. Bohužel jsem se o tom musel přesvědčit na vlastní peněženku ATR od F1 je něco jiného, to je pořádné letadlo. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Komercni ATR 23. 10. 2005 / 22:13 | |
|  | Nechci se s tebou hádat, ale viděl jsem několik chyb, které ATR F1 má. Jak je možné zapnout odmrazování, když máš vypnutý odběr ze systému? http://www.flight1.com/images/atr72-500/atr16.jpg
Jak je možné, že ATR točí 104% TRQ? V normálu je to o destrukci motoru. http://atr.flight1.net/atr_showimage.asp?i=b2d000.jpg. ATR točí na vzletu 90% TRQ a při vysazení jednoho motoru systém ATPCS dává běžící motor na 100% TRQ
Letový model nemohu posoudit. Nelétám ATR. Ale každý pilot, co létá Ti řekne, že se letadlo v raálu při nejmenším chová trochu jinak, než ve FS. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Komercni ATR 23. 10. 2005 / 22:28 | |
|  | To rozhodně, asi žádný model pro FS není dokonalý. Ale ve srovnání ATR od F1 je ta od EW fakt jako hračka. Bohužel, ještě teď těch peněz lituju. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Komercni ATR 23. 10. 2005 / 22:33 | |
|  | Já jsem F1 neviděl, ale kolegové z práce ji zkritizovali víc, než EW. Mě dost věcí, krom těch, které jsem napsal funguje podle reálu. Máš srovnání někoho, kdo ATR 72-500 létá? Němůžeš srovnávat třeba verzi 200 a 500. To samé je srovnávat verze ATR 42. Každá létá trochu jinak. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Komercni ATR 24. 10. 2005 / 14:40 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Komercni ATR 24. 10. 2005 / 14:54 | |
|  | Mají, ale ne ATR 72-500 (řadu 500). |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Komercni ATR 24. 10. 2005 / 15:58 | |
|  | Ale no jooooo, sem si to uvedomil, hned jak jsem to odeslal Mimochodem nevite nekdo, jak zasadni rozdil je mezi ATR 72-200 (210) a ATR 72-500? Myslim, jestli jde jenom o jine motory, avioniku a vybaveni kabiny nebo jestli je to uplne jinak konstrukce? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Komercni ATR 24. 10. 2005 / 16:13 | |
|  | =nejsem si jistej= ale 200 jeste myslim nema automaty na toceni vrtule, davaji se myslim rucne |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Komercni ATR 24. 10. 2005 / 17:16 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Komercni ATR 24. 10. 2005 / 18:23 | |
|  | Avionika je úplně stejná. Spoustu lidí mate HT 1000 (to je ta věcička podobná FMC, kterou CSA na 72-200, 42-400, 42-320 nemá. Ale není to žádná novinka (VFI, což je 42-300, přestavěná na 320 ji má). Snad má jinak řešenou konstrukci křídla. 200 mají palivové nádrže na podtlakové straně křídla uzavřené kopozitovým panelem. 500 by měli mít kovový integrální panel, jako 42. Jinak mají jinak řešený systém odmrazování ( goodriche na vnitřní straně křídla, větší mezeru mezi řídícími plochami s účinnějšími horny. Horny = vyhřívací těleso na rohovém odlehčení řídících ploch). Dále mají Winglety na křidlýkách, a 6-ti listé počítačem stavitelné vrtule Hamilton standar 568F. Motory mají výkon 2700hp na kus. 42-500 mají stejné motory s redukovaným výkonem na hodnotu 72-200 a to 2400hp na kus.Jinak tam moc rozdílů není. Vše záleží na přání zákazníka. ČSA přebírá všechny 42-500 s koženýmí sedadly a je tedy možné, že to čeká i 72-500. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komercni ATR 25. 10. 2005 / 13:09 | |
|  | Mno ja jsem se na to ptal hlavne z toho duvodu, zda je to tak markantni rozdil, kdyz v FS pouziju 72-500 CSA od F1 misto 72-200  |
| |
|
 |  |  | Komercni ATR - plz skutecny pilote? 23. 10. 2005 / 23:08 | |
|  | Tak Vam tedy dekuji
jinak:
Very good in details....panel and aircraft. Two negative notes: the real ATR is much easier to handle during approach...the EW seems to have a hard time with slowing down. Last....and this is very incorrect.....there's no airplane in the world that once extablished on ILS with APP set, climbs up to intercept the glide slope....it must fly straight till it catches it. Best regards Corrado ATR 42-500 pilot |
|
| |
|
 |  |  |  | Komercni ATR - plz skutecny pilote? 25. 10. 2005 / 18:36 | |
|  | jinak:
Very good in details....panel and aircraft. Two negative notes: the real ATR is much easier to handle during approach...the EW seems to have a hard time with slowing down. Last....and this is very incorrect.....there's no airplane in the world that once extablished on ILS with APP set, climbs up to intercept the glide slope....it must fly straight till it catches it. Best regards Corrado ATR 42-500 pilot
co rikaji nasi skutecni piloti ATR? Mozete zkusit? |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Komercni ATR - plz skutecny pilote? 25. 10. 2005 / 18:44 | |
|  | Na ATR skutecne nelitam takze co se tyce prvni casti potvrdit nemuzu ale tohle ATR od F1 nedela: Last....and this is very incorrect.....there's no airplane in the world that once extablished on ILS with APP set, climbs up to intercept the glide slope....it must fly straight till it catches it. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Komercni ATR - plz skutecny pilote? 25. 10. 2005 / 18:48 | |
|  | ATR z pohledu inteligentně zvracejícího cesťáka ... |
| |
|
|