|  |  | aircraft.cfg u MiG-21 CS 24. 10. 2005 / 16:54 | |
|  | Mam dotaz, jake zmeny jste si udelali v aircraft.cfg?
Z fora mam akorat fuel flow, ale zajimalo by me jestli nekdo neupravoval treba balance nebo tak neco, treba i s motorem?
EDIT: nebo jeste treba nejaky upgrade panel.cfg (pridani dalsich funkcnich pristroju z 2D do VC,....)? |
| |
|
 |  |  | Re: aircraft.cfg u MiG-21 CS 24. 10. 2005 / 17:04 | |
|  | není třeba upravovat už dál vůbec nic, mašinka lítá velmi pěkně. Které další přístroje máš na mysli - které z 2D ve VC postrádáš? |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: aircraft.cfg u MiG-21 CS 24. 10. 2005 / 18:27 | |
|  | Trochu mi tam chybí fotokulomet |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: aircraft.cfg u MiG-21 CS 24. 10. 2005 / 18:52 | |
|  | Zato tam máš multifunkční HUD ) |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: aircraft.cfg u MiG-21 CS 24. 10. 2005 / 18:59 | |
|  | ... s fotokulometem jsi o simulator vedle )))))))))))) |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: aircraft.cfg u MiG-21 CS 24. 10. 2005 / 19:12 | |
|  | Ok, tak to necham, jen me bylo divny ze je to trochu vic tezky na hlavu pri neutralu.
Mozna jsem trochu nepochopil kombinace vyska/IAS/TAS/Mach, ale v manualu jsem si vsiml max spd 2.05 mach, pritom me se povedlo (asi az po 3 min) ve FL250 cca 1.5 mach, dal ne jen ze to uz neslo, ale psalo to i overspeed...
Krom toho, mrknul jsem na ten tvuj navod letu po okruhu, ale po vzletu se mi nepodarilo letet n1- 88%, 600km/h, dalo to tak 500km/h. Po ty prvni 180° zat (myslim n1- 84%) mi neslo ani v-600km/h. Pak uz to myslim bylo docela v poho...
btw.: ta uprava fuel flow je fak zajimava
edit: jeste mam problem s odbrzdovanim masinky po vetru, i se stahnutym plynem na min mi klouze jak ASW-22 )) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: aircraft.cfg u MiG-21 CS 24. 10. 2005 / 19:23 | |
|  | Lowmicku, ozvi se mi na ICQ 286420830, proberem to jestli chces. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: aircraft.cfg u MiG-21 CS 24. 10. 2005 / 19:28 | |
|  | Dobre, diky za spolupraci.
Ted jsem na PDA, takze bych asi nestihal tak rychle psat, ale jak se dostanu na PC tak se ozvu. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: aircraft.cfg u MiG-21 CS 24. 10. 2005 / 19:33 | |
|  | podivej na obrázek, výška 41.000feet, Mach=2,05, na výšce 25.000 feet nemůžeš letět nadzvukem, rozlámal bys mašinku, minimálně 11 km, i vzhledem na to, co udělá rázová vlna na zemi, je jasný, že ve 25.000feet tě víc nepustí  |
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: aircraft.cfg u MiG-21 CS 24. 10. 2005 / 19:44 | |
|  | Jo, to jsem vedel, ale rikal jsem si ze by to melo byt vic...
No nic, ja se radsi pak ozvu na ICQ a jeste se poptam  |
| |
|
 |  |  | Re: aircraft.cfg u MiG-21 CS (OT) 24. 10. 2005 / 17:05 | |
|  | Přístrojů zralejch do WC mám hafo.
Sorry, ale mě to prostě občas nedá nepřihodit nějakej ten prošlecht  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: aircraft.cfg u MiG-21 CS (OT) 24. 10. 2005 / 17:06 | |
|  | ........grrrrrrrrrrrrrrr, na MiGa mi nešahej..................  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: aircraft.cfg u MiG-21 CS (OT) 24. 10. 2005 / 17:07 | |
|  | Sem se ho ani nedotknul, to se týká hafa přístrojů v mým gauges adresáři. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: aircraft.cfg u MiG-21 CS (OT) 24. 10. 2005 / 17:08 | |
|  | "Sorry, ale mě to prostě občas nedá nepřihodit nějakej ten prošlecht " - mně taky, Pavle, hlavně, že jsi mně nesprdnul za použití tvého citoslovce ))))))))) (viz čudlítko ))))))))) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: aircraft.cfg u MiG-21 CS (OT) 24. 10. 2005 / 17:09 | |
|  | Na moje termínus-technikusy máš přednostní práva vyhrazena. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: aircraft.cfg u MiG-21 CS (OT) 24. 10. 2005 / 17:10 | |
|  | Óóóóóóóó, děkuji, uctivě, můj hlubokosklon )))))
Tak jsme pokecali a jdu zas makat...... |
| |
|
|