FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 8. 8. 2025, svátek má Soběslav Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Detailni scenerie Jeden příspěvek | Celý strom
Detailni scenerie   10. 11. 2002 / 12:01Mik
Zdravim,

chtel jsem se jen zeptat, zda by nesla udelat scenerie (mam ted na mysli pouze texturu zeme) asi v takove kvalite, v jake je na malickem uzemi scenerie vyskovych budov z Prahy od pana Synka a spol. To je naprosto skvele detailni textura. Proc se nektere dalsi scenerie nedelaji ve stejne kvalite? Predem diky za odpoved a preji vsem mnoho uspechu v budovani! (obrazek-vyska 1700 ft.)
img_forumn/r7369_1.jpg (500x375)
 

Re: Detailni scenerie   10. 11. 2002 / 13:47
Tom Meinlschmidt
Protoze fototextura prahy je hotova (petr bednar), je tu i nekolik dalsich mest - brno, holesov, kromeriz, hradec kralove, ceska lipa..problem je v sehnani dostatecne kvalitnich ortofotomap (nebo spis vubec nejakych)...
 

Re: Re: Detailni scenerie   10. 11. 2002 / 17:56Marky Parky / web
Jeste je tu jeden problem.

Je vubec v samotnem MS enginu. To co vidis pod pankrackymi mrakodrapy neni klasicka fototextura, ktera se pouziva obecne ve sceneriich, ale ctverecovy polygon potazeny detailnui texturou. Takovyto pristup ma nekolik nevyhod - napriklad nefungujici autogen, je "placaty" a podobne. Vrcholem kvality, ktereho jsou momentalne autori schopni dosahnout je rozliseni 4.8m/pixel tak jak to pouziva Praha Petra Bednare.

Zpocatku jsem omezeni na tehnle rozmer nechapal, ale po chvilce premysleni je to celkem jednoduche.

MS navrhl historicky system textur tak, ze rozdelil celou planetu Zemi na 6 ctverci u toto rozdeleni nazval LOD0. Kdyz kazdy tento ctverec rozdelis na 4 ctverce, dostanes se o jeden LOD hloubeji, tedy na LOD1. A MS vzmzslel neco, cemu se rika landclass. Kazdy ctverec LOD9 je rozdeleny na 256*256 ctverecku, ktere urcuji jaka krajinka se v danem miste zobrazi. A od FS2000 existuje hodnota pixelu, ktera rika, ze se na danem miste obevi "custom" texturka. No a kdzy si veymes dohromadz troc hu matematiky, vypliva z toho, ze tahle texturka musi byt prave v LOD13. No a protoze v ramci dobre prace s texturami ma opet velikost 256x256 pixelu, dava nam to onech 4,8m/pixel, prez ktere se neni mozne v pripade fototextur dostat.
 

Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ