|  |  | PMDG reverse 3. 11. 2005 / 19:01 | |
|  | Na stary kolena jsem zacal litat PMDG 737 (800), mam ale problem pri pristani, autobrake v poho, spd. brake taky v poho (i na ARM) ale reverse nejde, i kdyz po dosednuti vypnu AP i A/T (= jen tak, ze u AT prestane svitit zelene ta carka na páčce, páčka jako takova se neprepne dolu!!!!). Nevite cim by to mohlo byt? Nebo jak dostat du packu autothrottle dolu?
Koukal jsem do historie ale nic podobnyho jsem nenasel (PMDG, Autothrottle, Reverse, AT, deaktivace Autothrottle,....) |
| |
|
 |  |  | Re: PMDG reverse 3. 11. 2005 / 19:04 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | Re: Re: PMDG reverse 3. 11. 2005 / 19:10 | |
|  | 1. znam
2. stejne mam prenastavene na jinou kombinaci klaves
3. nejde - rozblika se nejaky takovy gombik, opet se zapne (rozsviti) A/T páčka, reverse nejde
4. stejne diky za pomoc
 |
| |
|
 |  |  | Re: PMDG reverse 3. 11. 2005 / 19:10 | |
|  | Mohl by ti to dělat joystick, pokud nemas uplne na nulu plyn nejde reverse,a nemusi to být ani vedomě ale spíš hardwarová chyba. V tom případě doporučuji otočit chod plynový páky(někdy to vyřeší problem) |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: PMDG reverse 3. 11. 2005 / 19:20 | |
|  | Tim to nebude, defaultni F2 totiz stahujes plyn, tim padem ti pri stahnuti na "0" prechazi do reverzu, takze by tam skocil.
Tohle bude mozna spis nekde v AP
na obrazku se mi rozsviti prostredni oznaceny svetylko, myslim ze pak zacne blikat i to levy, ale to ted nevim presne, abych nekecal... |
|
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: PMDG reverse 3. 11. 2005 / 19:23 | |
|  | Mno, tak to s tím asi nesouvisí...tohle se rozbliká, když FMCčko doleze na konec cesty... |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: PMDG reverse 3. 11. 2005 / 19:29 | |
|  | Hmm, no tak uz moc nevim jak bych to rekl, proste pred dotykem mas vsechno tak jak ma byt, klapky, nejaka ta lucernička pred sebe abys videl na cestu, spoilery na ARM, autopilota na CMD B (samozrejme APP) a zapnuty FD a A/T, dosednes - otevrou se spoilery, treba ti to zacne i brzdit kdyz mas auto brake, vypnes AP pres takovej ten vetsi cudlik DISENGAGE, vsechno se vypne, nicmene zustane ti zapnuty FD a A/T (ktery nejen ze je nahore, ale i sviti zelene), proto na nej kliknu, ale v domneni, ze se prepne dolu (resp. vypne) akorat zhasne, ale zustava porad nahoru (proto asi nejde reverse)...
At na nej klikam jak chci, tak akorat rozsvecim/zhasinam zelene svetylko (ktere ten cudlik obsahuje), ale on zustava porad v poloze nahoru.
Kdykoliv jindy se mi ho nejak podari dostat dolu (treba i pred vzletem, pojizdeni atd.) tak s pakama plynu muzu kvedlat jak chci, i do reverzu... |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: PMDG reverse 3. 11. 2005 / 19:32 | |
|  | Ne, že tím to nebude, tim to bude, dokonce je to někde napsaný v manualu k PMDG.Vyzkoušej si to jednoduše, že deaktivuješ plyn na joy a nechaš jenom tlačítka |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: PMDG reverse 3. 11. 2005 / 19:39 | |
|  | Mno ok, ale jaky by teda mel vliv paky na joyi na plyn, kdyz se s nim absolutne nehybe (nedela zadnou cinnost, nevytvari signal), tedy uz jsem nad tim taky dost premyslel, ale ostatnim, s kterymi jsem mluvil to jde i tak, a navic mi to slo i u dalsich addonu - normalne pri pouzivani paky dat tlacitkem F2 reverse, tedy pokud jsi to myslel tek, ze by se "přebíjely" ( paka x tlacitko ). |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: PMDG reverse 4. 11. 2005 / 09:05 | |
|  | Ona se muze nehybat jen zdanlive. Ja mel takovy joystick ze kdyz jsem pohnul cyklikou, hybal se mi i kolektiv a to jsem na nej prosim ani nesah. Tak jsem ho vyhodil... |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: PMDG reverse 3. 11. 2005 / 19:38 | |
|  | to su akurat kontrolky odpojenia AP AT a nejaka sprava na scratch pade vo FMC, sluzi na to aby ta upozornila na to, ze si odpojil AP, AT FMC sprava ti akurat svieti |
| |
|
 |  |  | Re: PMDG reverse 3. 11. 2005 / 19:44 | |
|  | Přistání, jak popisuješ ty, sice tak neprovádím, ale myslím, že tuším, kde je chybka... Možná... Pokud komplet sedáš na AP (nechápu, proč v modu B, ale to možná nemá vliv), tak po vypnutí AP včetně AT, plynový páky zůstanou v poslední poloze před vypnutím. Dokonce i ve chvíli, kdy máš plynovou páku na joyi staženou na minimum. Musíš buď stisknout F1 a pak F2, nebo před přistáním lehce na joyi přidáš plyn, po dosedu vypneš AP+AT a pak stáhneš rukou plyny na minimum. Poté začneš reverzovat. Měl bys aspoň chvíli počkat, než ty otáčky klesnou... I to totiž může bejt problém. Jinak doporučuju lítat růčo aspoň to finále... Je to větší sranda... |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: PMDG reverse 3. 11. 2005 / 19:48 | |
|  | Clovece to mozna bude tim - "trochu cuknout" s pakama.
Vyzkousim to.
Ja jsem donedavna lital s mensima letadlama, vsechno v kategorii Light, takze az ted se dostavam (mozna by se dalo rict k luxusu) autolandu, ono to cloveka za cas urcite omrzi, ale aspon ted mi pripada zajimavy, ze to, co jsem musel driv delat ja (radionavigace, rizeni,...) ted dela vlastne vsechno autopilot... |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: PMDG reverse 3. 11. 2005 / 19:49 | |
|  | Zkus to... napiš, jak to dopadlo... |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: PMDG reverse 4. 11. 2005 / 00:03 | |
|  | Já k tomu jen dám vlastní postřeh. Mi nešly reverzy právě díky joy, protože neustále vysílal signál i při plném stažení. Koukni do nastavení, jestli to taky není náhodou tím.
Jo, před přistáním nepřidávej plyny. Pokud to vyloženě nevyžaduje situace, tak není potřeba,chvíli trvá než motory naběhnou a zase i opačně. Takže s nimi trochu opatrněji.
Jinak reverzy vytáhneš až po odpojení A/T a plném stažení plynů. V podstatě když jsi nad dráhou by jsi měl odpojit A/T, úplně stáhnout plyny a podrovnávat. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: PMDG reverse 4. 11. 2005 / 09:07 | |
|  | Joy zadne sidnaly nevysila. Je tam analogovy potenciometr, v PC je AD prevodnik. To znamena, ze dana hodnota potenciometru se neustale pravadi na cislo a jestlize to cislo neni 0 pak reverz nepujde dat, protoze se bude pretahovat s JOY. Zkus to co ti radilo uz vice lidi a ty se tomu branis. odpoj joy a zkus to, pripadne si ho prekalibruj tak, abys mel rezervu a plynova nula byla jeste kus pred dorazem. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: PMDG reverse 4. 11. 2005 / 09:19 | |
|  | Nechci se s tebou hádat, co dělal joy je mi fuk, ale díky němu mi nefungovaly reverzy. Bylo to vidět v nastavení. Nejsem odborník na kompy, tak jsem s ním udělal krátký proces aneb pouze polovinu toho, co tady už bylo několikrát doporučováno. Vytáhnout a překalibrovat. Jo, vytáhnul jsem ho a kalibraci už ted provádějí skřítci na smetišti. Já jsem zasunul do kompu joy nový a funguje to v poho. )) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: PMDG reverse 4. 11. 2005 / 12:13 | |
|  | to co rikas neni tak ulpne pravda . i kdyz budu m it na joyi nastaveny plny plyn, tak klavesnici (F2, F1) plyn stahnu a F2 se dostanu do reverzu .... v okamziku, kdy bych trosku hybnul pripusti na joyisticku, tak se reverzy vypnou a plyn se nastavi na hodnotu kterou dostal z joysticku a takhle treba do kolecka
PS: mluvim o joysticku pripojenem skrze USB. u joysticku pripojenych "klasicky" pres game port to muze byt jak popisujes |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PMDG reverse 4. 11. 2005 / 12:16 | |
|  | právě v tom je ten problém že staré analogáče s gameportem neudrželi přesně hodnotu a trochu kmitali, proto se plyn v zápětí po F1 nebo F2 vracel a jakoby zůstaval bez pohnutí |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: PMDG reverse 4. 11. 2005 / 10:36 | |
|  | ...k tomu A/T...mě se odpojuje po dosednutí a s reverzem není problém, páky plynu mám skalibrované tak, aby jsem měl nějakou nulovou zónu...
Postupuju tak že jakmile vidím zřetelně dráhu odpojím AUTOPILOTA, za chvíli odpojím SPEED a jedu růčo... po dosednutí se mi automaticky vypne A/T, vyjedou spojlery, éro začne brzdit a když začnu z natažení ztrácet vztlak(příď jde dolu) tak reverzuju do 60Kts někdy do 50Kts
... ještě k těm brzdám když je nastaven AUTOBRAKE... začnou brzdit hned po dosednutí jako v FS, nebo by to mělo být správně až od určitý rychlosti ??? |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: PMDG reverse 4. 11. 2005 / 11:07 | |
|  | Možná bych pro začátek vyzkoušel přemapovat klávesu reversu zpět na F2, protože pokud se používají nestandartní klávesy, někdy dělá PMDG problémy. |
| |
|
 |  |  | Re: PMDG reverse 4. 11. 2005 / 07:40 | |
|  | Měl bych také dotaz - jak po snížení rychlosti vypínáte autobrake? Já to provádím mírným přidáním thrustu, vypne se samo brždění a zatáhnou spoilery. Je to vpořádku? |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: PMDG reverse 4. 11. 2005 / 13:10 | |
|  | dalsi zpusob (nerikam ze spravny) je ze zmacknes tlacitko brzdy (na klavesnici tecku, nebo cudl na joysticku) - to odbrzdi |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: PMDG reverse 4. 11. 2005 / 15:15 | |
|  | ja myslim ze i tak se to dela v realu |
| |
|
 |  |  | Re: PMDG reverse 4. 11. 2005 / 14:57 | |
|  | Sázím na joystick.Já mám typ na USB, klávesu F2 vyřazenou a místo ní tlačítko 4 na joysticku.Při dosedání na autopilotu nic nevypínám vše zůstává v režimu APP ( který mi zhasne,když se zachytí ILS) zapnuté obě půlky autopilota.Po dosednutí několikrát - pozor zdůrazňuji několikrát stisknu tlačítko č.4 na joysticku a už to brzdí - co umí.Při rychlosti pod 60kts potáhnu plynovou páku joysticku trochu dopředu - tím se vypne reverz a zase jí vrátím na nulu.Autopilota vypínám až na vyklízecí z rwy. |
| |
|
 |  |  | Re: PMDG reverse OK! 4. 11. 2005 / 18:10 | |
|  | Tak je to vyreseny.
Plyn na joyi byl v poho, postup taky ok, nicmene ja mam nastaveno na reverse SHIFT+R (na F2 mam stahnuti tocek vrtule), ALE, PMDG ma opravdu svoje nastaveni ovladani, teda alespon nektereho, da se to najit (po stisknuti ALT) v polozce PMDG, a tam je "defaultne" nastaveny na jiz uz zminovany SHIFT+R Autothrottle ON/OFF.
Takze ted je vsechno v poradku, po pristani jde pekne reverse, ani nemusim cukat s plynem.
Dik za spolupraci
PS: ani se nedivim, ze jsem v historri nenasel nic podobneho...  |
| |
|
|