FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 25. 8. 2025, svátek má Radim Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
LEIB STAR a ILS approach Jeden příspěvek | Celý strom
LEIB STAR a ILS approach   4. 11. 2005 / 23:33
Michael   
Nenašel by se někdo laskavý, kdo by mi vystvětlil STAR a ILS přiblížení na rwy 24 podle této mapy:
http://flightsim.knaifl.cz/charts/LEIB.pdf

Jedná se o STAR k rwy 24; RIXOT 1N - končí v IZA NDB - výška 4000 ft. Podle mapy ILS přiblížení bych však měl při dosažení IZA NDB již dávno klesat podle g/s - byl bych pod 2000 ft. Nechápu, jak postupovat od dosažení IZA NDB po usazení na ILS. Díky za každý nápad.
   Seznam příspěvků  

Re: LEIB STAR a ILS approach   5. 11. 2005 / 00:00
crazy
Doletis na IZA NDB (min 4000ft) vstoupis do holdingu (vyckavaciho obrazce) , az klesnes na 3000, tak zahajis priblizeni. Klesas v outbound legu holdingu (neznam ceske terminy, myslim v hdg 063)tak, abys mel pri toceni do osy drahy 2200 ft a na DME 6.1 IBZ jen 2000 ft...
Pokud se mylim, tak me nekdo znalejsi opravte...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: LEIB STAR a ILS approach   5. 11. 2005 / 00:10
Michael   
Nemělo by se z 3000 ft začít klesat na 2200 ft, až když bude IZA NDB kurzem 270°, tzn. minimálně jedno kolečko a pak klesání na 2200 ft?
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: LEIB STAR a ILS approach   5. 11. 2005 / 00:11
crazy
Z 3000ft se zacina klesat pri preletu NDB, takze min. to jedno kolecko tam bude...


Nezduraznil jsem, ze IZA NDB je IAF, coz znamena, ze priblizeni zahajujes prave nad nim...

   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: LEIB STAR a ILS approach   5. 11. 2005 / 00:21
Michael   
Takhle jsem to pochopil:
Po minutí IZA NDB točím vlevo kurzem 063, klesám do 3000 ft
Po dosažení 3000 ft točím vlevo kurzem 243, stále 3000 ft
Po přeletu IZA NDB točím znovu vlevo kurzem 063, klesám do 2200 ft
Po dosažení 2200 ft klesám do 2000 ft tak, abych jich dosáhl nejpozději 6,1 NM od DME IBZ, a zároveň točím vlevo kurzem 243

Bylo to tak myšlené?
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: LEIB STAR a ILS approach   5. 11. 2005 / 00:29
crazy
Vicemene ano.
Jen u posledniho bodu bych upravil, ze 2200 muzes dosahnout kdykoliv v outbound legu, ale outboung leg musi mit minimalni delku dle kategorie. Na 2000 ft klesas az v ose drahy tak, abys je dosahl nejpozdeji na 6.1 DME.


A jeste bych upravil, ze bys (asi) nemel tocit pri dosazeni 3000ft, ale zaletet obrazec s 1 / 1.5 min outbound legem a v nem dle dle uvazeni klesat na 3000.

   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: LEIB STAR a ILS approach   5. 11. 2005 / 00:33
Michael   
Díky moc. Proč je to tam takhle divně vymyšlené? Kvůli hluku?
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LEIB STAR a ILS approach   5. 11. 2005 / 00:47
crazy
Tohle ti uz ja nepovim. Mozna Marky Parky, Matej nebo nekdo kdo Ibizu zna. Kvuli hluku to nebude, ten to spis pridava. Asi kvuli umisteni radionavigacnich zarizeni (do vody se hodit neda), prip. terenu, radaru... Ale neni to moc vyjimecne.


Jeste jsem nezduraznil, ze vsechno (klesani,priblizeni,...) provadis dle ATC clearance, ale to je celkem jasne, ze?!

   Seznam příspěvků  

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ