|  |  | LEIB STAR a ILS approach 4. 11. 2005 / 23:33 | |
|  | Nenašel by se někdo laskavý, kdo by mi vystvětlil STAR a ILS přiblížení na rwy 24 podle této mapy:
http://flightsim.knaifl.cz/charts/LEIB.pdf
Jedná se o STAR k rwy 24; RIXOT 1N - končí v IZA NDB - výška 4000 ft. Podle mapy ILS přiblížení bych však měl při dosažení IZA NDB již dávno klesat podle g/s - byl bych pod 2000 ft. Nechápu, jak postupovat od dosažení IZA NDB po usazení na ILS. Díky za každý nápad. |
| |
|
 |  |  | Re: LEIB STAR a ILS approach 5. 11. 2005 / 00:00 | |
|  | Doletis na IZA NDB (min 4000ft) vstoupis do holdingu (vyckavaciho obrazce) , az klesnes na 3000, tak zahajis priblizeni. Klesas v outbound legu holdingu (neznam ceske terminy, myslim v hdg 063)tak, abys mel pri toceni do osy drahy 2200 ft a na DME 6.1 IBZ jen 2000 ft...
Pokud se mylim, tak me nekdo znalejsi opravte... |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: LEIB STAR a ILS approach 5. 11. 2005 / 00:10 | |
|  | Nemělo by se z 3000 ft začít klesat na 2200 ft, až když bude IZA NDB kurzem 270°, tzn. minimálně jedno kolečko a pak klesání na 2200 ft? |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: LEIB STAR a ILS approach 5. 11. 2005 / 00:21 | |
|  | Takhle jsem to pochopil:
Po minutí IZA NDB točím vlevo kurzem 063, klesám do 3000 ft
Po dosažení 3000 ft točím vlevo kurzem 243, stále 3000 ft
Po přeletu IZA NDB točím znovu vlevo kurzem 063, klesám do 2200 ft
Po dosažení 2200 ft klesám do 2000 ft tak, abych jich dosáhl nejpozději 6,1 NM od DME IBZ, a zároveň točím vlevo kurzem 243
Bylo to tak myšlené? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: LEIB STAR a ILS approach 5. 11. 2005 / 00:33 | |
|  | Díky moc. Proč je to tam takhle divně vymyšlené? Kvůli hluku? |
| |
|
|