|  |  | Maďarští řídící 5. 11. 2005 / 21:11 | |
|  | Jaký máte názor na řídící v LHCC? |
| |
|
 |  |  | Re: Maďarští řídící 5. 11. 2005 / 21:16 | |
|  | Za ten jeden let čo som tam teraz letel tak v pohode. |
| |
|
 |  |  | Re: Maďarští řídící 5. 11. 2005 / 22:47 | |
|  | byl jsem hodně zklamán... Na to, že je trénuje real ATC, tak to bylo hodně slaboučký, a to dokonce i od samotného Gergely Kosy, u něhož jsem na APP zažil nepříjemné sblížení... |
| |
|
 |  |  | Re: Maďarští řídící 5. 11. 2005 / 22:59 | |
|  | ja sa pripajam k Matesovi, najhorsie na tom bol snad GND, kde bol jednym slovom bordel, ale na druhu stranu ani niektory piloti im moc nepomohli |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Maďarští řídící 5. 11. 2005 / 23:17 | |
|  | To rozhodně, ale co jsem koukal, přece jen, měl S3, takže si ani nějakej super výkon nemohl čekat. Jak jsem ale psal, docela mě nemile překvapil Gergely, kterej to na APP, mírně řečeno, nezvládal a András na ACC už vůbec ne. Oba mají C3. Gergely je prej real ATC, tak nevim nevim, jestli někdy v realu poletim do Budky na výlet... |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Maďarští řídící 5. 11. 2005 / 23:19 | |
|  | no tak on na mna zabudol na nechal ma letiet hdg 130 asi 32nm od LHBP, potom mi napisal ci som copy? ale ja som si skoro isty, ze mi nic pred tym nevravel, inak potom uz ok |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Maďarští řídící 5. 11. 2005 / 23:25 | |
|  | mě hlavně vůbec zaráželo, proč
a) nenechal lidi lítat ty slavný transations, když už je tam mají.
b) to tak prapodivně vektoroval
c) nepochopil jsem vůbec jeho systém klesání a stoupání letadel.. On vůbec nedával ty přílety rozvrstvit do hladin nad sebe, tam si neudělal sekvence a pak už to jen pěkně házet do ILS. On všechny klesal na 130, pak 80 a pak rovnou 3000. Se pak nesmíš divit, že si letěl tak daleko. Nehledě na to, že dělal zbytečně velký rozstupy na finále. Skoro 12NM. Když používali rwy 31R pro arr a 31L pro dep, stačilo by bohatě 5-7NM. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Maďarští řídící 5. 11. 2005 / 23:34 | |
|  | Těmi "transations" jsi asi myslel "transitions". Jak jsou slavné? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Maďarští řídící 5. 11. 2005 / 23:36 | |
|  | Jo, jsem se upsal... Sorry. No slavné proto, že docela nahlas roztroubili do světa, že už je tam taky mají... a teď jeli na vektory... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Maďarští řídící 5. 11. 2005 / 23:51 | |
|  | To je slavny vydobitek prevzany z nemecka ... v dohledne dobe budou i v Praze budeme taky slavnyyyy  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Maďarští řídící 5. 11. 2005 / 23:57 | |
|  | A budete vektorovať. ) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Maďarští řídící 6. 11. 2005 / 00:02 | |
|  | Já určitě! |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Maďarští řídící 6. 11. 2005 / 00:26 | |
|  | No oni nějaký letadla v efemcíčky ty tarnsitions nemaj, tak sem byl za vektorování rád A docela v poho akorát mě při přiblížení zklamal AP a nechtěl letět ILS Je frq 31R 109,5 a kurs 310 ne? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Maďarští řídící 6. 11. 2005 / 10:07 | |
|  | Daj se nadatlovat ručně, já se na transition docela těšil. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Maďarští řídící 6. 11. 2005 / 10:08 | |
|  | JJ, ale kdyby byla aspoň ta mapka vytisknutá a ne v PDFku  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Maďarští řídící 6. 11. 2005 / 11:24 | |
|  | Ano frekvenciu a kurz mas spravne, spon co sa tyk default scenerky (po pristani som zistil ze som zabudol nainstalovat novu ) ) a aj ked som stal na aprone s novou tak to chytalo signal. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Maďarští řídící 6. 11. 2005 / 11:27 | |
|  | Ja už vim proč mi to nechytlo ILS, to ATR je tajuplný éro  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Maďarští řídící 6. 11. 2005 / 10:56 | |
|  | ad a) ja som bol rad za vektory, lebo ked som si upgratol SID/STARno a ziadne transitions som tam nenasiel akurat nejake RNAV approach(to mozno bolo ono)
b) vektor som mal presne v smere transition, ale bol som tam medzi prvymi
c) nechal ma klesat na ich stanovenych 6000a potom na 3000, co sa tyka rozostupov neviem posudit |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Maďarští řídící 6. 11. 2005 / 12:10 | |
|  | a) RNAV approaches to bylo ono
b) já taky nedostal nejhorší vektorování, ale byli jsme na 8000 a proti nám, jihovýchodně letiště, letěl nějakej Řek, v 6500 (??) a směrem na severovýchod, přitom do Budky přilíal. Čili letěl úplně někam do háje..
c) mám pocit, že vrstvení do hladin je nejen efektivnější, ale i o trochu bezpečnější... A na tom finále jsem to viděl na TCAS. On prostě fakt dával 10-12NM na finále.. Což je neskutečně moc, na to, že je to real ATC... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Maďarští řídící 6. 11. 2005 / 12:11 | |
|  | c) oni meli dle notamu jednu z nich zavrenou... akorad nevim kterou a dokdy... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Maďarští řídící 6. 11. 2005 / 21:43 | |
|  | Mňo jo, já jsem sice nestihl vaši velkou skupinku (holt záložní 4G není zatím ještě taková bomba, zvlášť na okraji Prahy), ale taky mně to popravdě trochu zklamalo...na transitions jsem se moc těšil, že bude celej vláček příletů pěkně hadovat a pak to bude sedat jedno po druhým a ono nic. APP mě nechal prolítnout LLZ a až pak vektoroval (kvůli separaci to nebylo, ale dal jsem mu šanci mně vrátit z druhé strany). Holt je asi na ty C3 zkoušel někdo hodně benevolentní  |
| |
|
|