|  |  | default objekty ve FS - jiné umístění 5. 11. 2005 / 13:35 | |
|  | Zdravím ! Jsem úplnej analfabet v oblasti repaintů a tvorby scenery. Proto se chci optat, zda neexistuje nějaký hodně jednoduchý program, v kterém by bylo možné nějakou defaultní FS budovu apod. umístit do zvolené oblasti. Nic víc, žádné úpravy a požadavky na grafické umění apod. Chtěl bych umístit jakýkoli barák do jinak pusté oblasti. Souřadnice bych si asi zjistil ve FS. Je něco takovýho?
Díky. |
| |
|
 |  |  | Re: default objekty ve FS - jiné umístění 5. 11. 2005 / 14:44 | |
|  | bohuzel... vdycky to ma hacek, nebo to neni jednoduche |
| |
|
 |  |  | Re: default objekty ve FS - jiné umístění 5. 11. 2005 / 14:45 | |
|  | | |
|
 |  |  | Re: default objekty ve FS - jiné umístění 5. 11. 2005 / 16:12 | |
|  | a/
Hledej na Avsim.com,
v sekci FS2004 - Scenery design
FS2004 Scenery Design – Rwy12 Object Placer Program V1.2,
Rwy12 Object Placer V1.2 - Library Collection #1,
Rwy12 Object Placer V1.2 - Library Collection #2,
Rwy12 Object Placer V1.2 - Library Collection #3,
Rwy12 Object Placer Updated Documentation for V1.2
Nejsem si jist, zda a co je k jeho funkci ješkě potřeba instalovat
/ například možná MSXML4 ,
FSconnect z Avsim FS2004 - utilities
a podobně /
Použití i pochopení práce s ním je potom velmi pohodlné a umožní "sázet" objekty, obsažené v FS2004 a pak další, přidané s RWY12-Librarycollection.
b/ u MS http://www.microsoft.com/games/flightsimulator/fs2004_downloads_sdk.asp
je BGL Comp SDK i s manuálem, který umožní totéž méně pohodlně ,
ale navíc dává možnost, přímo si postavit konkrétní "barák" ze zdí, střech a soklů jež obsahuje FS2004 .
Pavel |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: default objekty ve FS - jiné umístění 5. 11. 2005 / 16:26 | |
|  | tady je kus "Červeného vrchu" v Praze 6 od Vokovic,
který byl ale dělán ještě pro fs2002 pomocí SDK2002 a
pro ztrátu zdrojáku ho nemohu dokončit. |
|
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: default objekty ve FS - jiné umístění 6. 11. 2005 / 16:43 | |
|  | Supr.. je nezbytne nutne mit pod budovmami ortofoto nebo lze umistovat kamkoliv?
odstrani novy objekt puvodni objekty [autogen?] |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: default objekty ve FS - jiné umístění 5. 11. 2005 / 18:01 | |
|  | Díky moc pánové. Kouknu na to. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: default objekty ve FS - jiné umístění 5. 11. 2005 / 23:02 | |
|  | Oba softy jsou super !
Ten SceneGenX je asi spíš pro letiště a okolní objekty, ObjectPlacer je díky synchronizaci s FS úplná bomba .(ideálně jednoduchý a názorný)
S obouma mám ale jeden problém - při výsledném generování XML a pak i BGL mi vytvoří jen ten xml. U convertu do bgl to napíše, že BGLcomp failed creating BGL file.
Netušíte v čem je problém? (Aplikace bglcomp.exe je součástí programu - ale při spuštění to nic nedělá)
díky |
| |
|
|