|  |  | Missed Approach na RWY 24 7. 11. 2005 / 09:20 | |
|  | v chartech je napsano ze po missed app. stoupat na D4.0 PR/D3.4 OKL, pak točit doprava na NERatovickej VOR, stoupat na 4000ft...
Nechapu co znamena to D4.0 PR/D3.4 OKL... to, ze pak mam tocit na NER VOR ( 108,6 ) uz chapu. vysvetlite mi to pls nekdo?! Dik |
| |
|
 |  |  | Re: Missed Approach na RWY 24 7. 11. 2005 / 09:26 | |
|  | znamena to letiet do vzdialenosti 4nm od PR alebo 3,4nm od OKL rwy headingem |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Missed Approach na RWY 24 7. 11. 2005 / 10:00 | |
|  | Ovšem problém je v tom, že mi to NER chytá až na 18. majli. Opravdu je to tak, že se nedá přímo nad Ruzyní naladit? Co dělaj letadla bez FMC? |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Missed Approach na RWY 24 7. 11. 2005 / 10:08 | |
|  | V reale se urcite da naladit nad Ruzyni a pokud nemaji FMC, tak urcite maji radionavigacni vybavu, podle ktere to zaleti (VOR a DME) Jinak by asi tezko leteli tento postup. Co se tyce VORu NER ve FS po prestehovani na nove misto, mrkni na http://flightsim.periskop.cz/forum_prispevek.php?id=70273&lan=0
Tam je to myslim dostatecne vysvetleno. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Missed Approach na RWY 24 7. 11. 2005 / 10:10 | |
|  | bol si rychlejsi |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Missed Approach na RWY 24 7. 11. 2005 / 10:12 | |
|  | Mel jsem zrovna klavesnici proklate nizko  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Missed Approach na RWY 24 7. 11. 2005 / 10:10 | |
|  | no to mas absolutnu pravdu, je to tym, ze bol upraveny ono, je to dost divoke s tymi VORmi. Vo FS su vseobecne predimenzovane. Pre era bez FMC by som odporucal si zistit aspon priblizny HDG a potom sa doladit ked ten signal chytim, ale to ti tu zodpovedia kompetentnejsi |
| |
|
|