Pánové, pro ty, co máte rádi netradiční přistání dokreslené zvuky od AP a GPWS o velmi nízké výšce ), ale v podstatě jste ještě dost vysoko nad prahem dráhy, tak doporučuji letiště OPGT. Právě jsem si to zaletěl v rámci legů http://www.aegeanseagull.com/bb/bb_mainsite.htm kde se létá na hranicích limitů B737. Žádná Cessna apod.
Letiště v OPGT není nikde publikované, tedy aspoň ne v "jepíku", leží ve výšce 4780 ft a přiblížení je mezi horami, kde se opravdu musí mezi nimi pěkně kličkovat. Jo,a musí se trefit to správné údolí a to vše na rychlosti 160 kt a méně, při vysunuté mechanizaci aspoň 15° a samozřejmně i s podvozkem venku, aby se letadlo při klesání a zároveň zatáčení do osy dráhy nerozběhlo na víc, protože je tam pěkně krátká dráha. Autobrakes doporučovali na MAX, ale mi by stačily i 3. Ale jistota je jistota. .-)) Čtvrtá zatáčka se dělá cca 1-1,5 NM od prahu a je to opravdu nízko nad zemí. Osy drah nejsou !!! podél údolí, kterým přiletíte pouze ze dvou možných směrů, ale je to skoro kolmo na směr, ze kterého se vřítíte do údolí. ) Velmi doporučuji.
Letěl jsem to z Dušanbe UTDD. Trať: JD G500 TOPAZ DCT. přikládám fotky toho, co vás tam na konec cesty čeká, neměl jsem puštěné screens během přiblížení, takže to si raději vychutnejte sami. Upozorňuji, že je potřeba mít stažené meshe Pakistanu a Tajikistanu, ať je zážitek dokonalý. )) Hezký let.
LOWI je proti tomu mladší bratříček na rovině a kolem jen kopečky. ) |
|