FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 16. 8. 2025, svátek má Jáchym Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
ILS approach Jeden příspěvek | Celý strom
ILS approach   9. 11. 2005 / 08:58
Riff   
Cau. Poradte pls začátečníkovi - když přistávám s ILS, v jaký výšce a v jaký rychlosti musim být ve chvíli kdy mi to začne samo klesat? Protože už se mi mockrát stalo že to klesalo, klesalo a klesalo až to se mnou místo na ranvej žuchlo před ní na zem...
Díky za všechny rady...
 

Re: ILS approach   9. 11. 2005 / 09:05
Rychlokvaška
Zkus přidat typ letadla, letiště kde to zkoušíš a nastavený mód autopilota...
 

Re: Re: ILS approach   9. 11. 2005 / 09:13
Riff   
LKPR RWY24, defaulty + Dreamfleet B737, mam nastaveny ILS frekvence drahy 24, na obou indikatorech jsem spravne, autopilot na ILS, BC, zacne to klesat a pak to se mnou zuchne o zem...
Ale treba na Gran Canaria jsem s ILS pristal bez problemu...
Podotýkám že mám FS 2002
 

Re: ILS approach   9. 11. 2005 / 09:21
Rychlokvaška
Autopilot "na ILS" nic neznamená...musíš říct jestli máš zaplý jen LOC nebo plný APP, to je první předpoklad. Druhá věc - jestli tím BC myslíš Back Course, tak to je přiblížení, u kterého není GS (glideslope, sestupová rovina) aktivní a je to tak trošku anachronismus.
 

Re: Re: ILS approach   9. 11. 2005 / 09:27
Riff   
mám to na plný APP, jo myslim Back Course.
 

Re: Re: Re: ILS approach   9. 11. 2005 / 09:32
Krizoch
Na LKPR RWY 24 BC nepouzivej neni duvod, nalad frekvenci ILS 24 a jen APP. Zjednodusene, rychlost pri zachyceni LOC kolem 180 IAS, po fully established pak Vref + korekce vetru.Vyska je dana v mapach, v tomto pripade mam dojem ze 2500ft.
 

Re: Re: Re: Re: ILS approach   9. 11. 2005 / 09:37
Riff   
A kde se BC používá jestli se můžu zeptat? Jinak moc děkuju..!
 

Re: Re: Re: Re: Re: ILS approach   9. 11. 2005 / 09:43
Krizoch
Napr tam, kde je na RWY 24/06 postaveno ILS jenom na strane 24. Pristani na 06 se pak muze resit back coursem z localizeru 24 (nicmene "opacne", od toho je mod BC) a hlavne neni interpretovan GS, takze misto nej asi treba DME. Ale zatim jsem nemel tu cest takovehle priblizeni letet. Doufam hlavne, ze Ti rikam pravdu
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ILS approach   9. 11. 2005 / 09:52
Vita Zenisek
Mozna se pletu, ale mam takovy pocit ze kdyz jsem jeste letal s Bulikem a cetl k nemu manual, tak jsem se tam docet ze 737 BC mod vubec nema. Takze to ze je v DF737 k dispozici bude asi chyba?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ILS approach   9. 11. 2005 / 09:55
Riff   
hm mozny to je... nikdo neni dokonaly...)
 

Re: ILS approach   9. 11. 2005 / 10:02
Rychlokvaška
Jak už jsem říkal, BC je těžkej anachronismus (skoro se mi až chce říct výmysl Microsoftu, ale není to tak úplně pravda). Pokud letíš na rwy 24 LKPR, nic ti nebrání letět klasické full ILS přiblížení pomocí LOC i GS (APP mód autopilota) naladěním PR na 109,100. Pro LKPR navíc žádné BC přiblížení není publikováno a tak ho nelze použít na nic jiného než pro kontrolu (navíc pro to není důvod, 06 i 24 mají své plné ILS.
A jak už jsem psal, BC přiblížení nepoužívá GS a AP tedy nemá žádné výškové vedení. To že se tvoje letadlo blížilo k zemi a pak ji i mimo dráhu navštívilo je dáno jen tím, že to byl řízený pád a ne přiblížení.
 

Re: Re: ILS approach   9. 11. 2005 / 14:51
Glagol
Já jsem BC přiblížení trénoval na 13 LKPR (loni). Že by tam už bylo ILS nainstalováno?
 

Re: ILS approach   9. 11. 2005 / 15:36
Rychlokvaška
Pro BC by se pouzivalo ILS z 31 a to tam rozhodne je
 

Re: Re: ILS approach   9. 11. 2005 / 15:59
Glagol
Z 22ky by to drobet zanášelo.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ILS approach   9. 11. 2005 / 09:59
Latom   
Jo jo, určitě v NG není.
img_forumn/r76396_1.jpg (500x375)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ILS approach   9. 11. 2005 / 11:21
Pips   
Jedine, co je v NG spolecne s BC (alespon tedy o cem ja vim) je moznost zapnuti tech breven na ILS na tom zaloznim umelem horizontu.V jeho levem spodnim rohu je otocny knofl, kde jsou tri polohy OFF, APP (nebo ILS) a BC.Toto jsem videl i v realnem 738.Kazdopadne to neni nic, podle ceho by se letadlo ridilo samo
 

Re: Re: Re: Re: ILS approach   9. 11. 2005 / 10:26
nimbo
pre LKPR platia vysky 4000ft na 24 a 31 a 3500ft pre 06 a 13 mam taky silny dojem
 

Re: Re: Re: Re: Re: ILS approach   9. 11. 2005 / 10:33
Krizoch
)) Tvuj silny dojem je navic i spravny... Ted jsem si to overil z mapicek... Tak se omlouvam za blamaaz S necim jsem si to spletl..
 

Re: Re: ILS approach   9. 11. 2005 / 11:17
Jennik   
Jak je to tedy s BC? Ja jej obcas pouzivam v Citation II pri normalni navigaci, ILS DME approach je mi jasny. Cim je tedy BC anachronizmus?
 

Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ