|  |  | ILS approach 9. 11. 2005 / 08:58 | |
|  | Cau. Poradte pls začátečníkovi - když přistávám s ILS, v jaký výšce a v jaký rychlosti musim být ve chvíli kdy mi to začne samo klesat? Protože už se mi mockrát stalo že to klesalo, klesalo a klesalo až to se mnou místo na ranvej žuchlo před ní na zem...
Díky za všechny rady... |
| |
|
 |  |  | Re: ILS approach 9. 11. 2005 / 09:05 | |
|  | Zkus přidat typ letadla, letiště kde to zkoušíš a nastavený mód autopilota... |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: ILS approach 9. 11. 2005 / 09:13 | |
|  | LKPR RWY24, defaulty + Dreamfleet B737, mam nastaveny ILS frekvence drahy 24, na obou indikatorech jsem spravne, autopilot na ILS, BC, zacne to klesat a pak to se mnou zuchne o zem...
Ale treba na Gran Canaria jsem s ILS pristal bez problemu...
Podotýkám že mám FS 2002 |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: ILS approach 9. 11. 2005 / 09:21 | |
|  | Autopilot "na ILS" nic neznamená...musíš říct jestli máš zaplý jen LOC nebo plný APP, to je první předpoklad. Druhá věc - jestli tím BC myslíš Back Course, tak to je přiblížení, u kterého není GS (glideslope, sestupová rovina) aktivní a je to tak trošku anachronismus. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: ILS approach 9. 11. 2005 / 09:27 | |
|  | mám to na plný APP, jo myslim Back Course. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: ILS approach 9. 11. 2005 / 09:32 | |
|  | Na LKPR RWY 24 BC nepouzivej neni duvod, nalad frekvenci ILS 24 a jen APP. Zjednodusene, rychlost pri zachyceni LOC kolem 180 IAS, po fully established pak Vref + korekce vetru.Vyska je dana v mapach, v tomto pripade mam dojem ze 2500ft. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: ILS approach 9. 11. 2005 / 09:37 | |
|  | A kde se BC používá jestli se můžu zeptat? Jinak moc děkuju..! |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: ILS approach 9. 11. 2005 / 09:43 | |
|  | Napr tam, kde je na RWY 24/06 postaveno ILS jenom na strane 24. Pristani na 06 se pak muze resit back coursem z localizeru 24 (nicmene "opacne", od toho je mod BC) a hlavne neni interpretovan GS, takze misto nej asi treba DME. Ale zatim jsem nemel tu cest takovehle priblizeni letet. Doufam hlavne, ze Ti rikam pravdu  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: ILS approach 9. 11. 2005 / 09:52 | |
|  | Mozna se pletu, ale mam takovy pocit ze kdyz jsem jeste letal s Bulikem a cetl k nemu manual, tak jsem se tam docet ze 737 BC mod vubec nema. Takze to ze je v DF737 k dispozici bude asi chyba? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ILS approach 9. 11. 2005 / 09:55 | |
|  | hm mozny to je... nikdo neni dokonaly... )
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: ILS approach 9. 11. 2005 / 10:02 | |
|  | Jak už jsem říkal, BC je těžkej anachronismus (skoro se mi až chce říct výmysl Microsoftu, ale není to tak úplně pravda). Pokud letíš na rwy 24 LKPR, nic ti nebrání letět klasické full ILS přiblížení pomocí LOC i GS (APP mód autopilota) naladěním PR na 109,100. Pro LKPR navíc žádné BC přiblížení není publikováno a tak ho nelze použít na nic jiného než pro kontrolu (navíc pro to není důvod, 06 i 24 mají své plné ILS.
A jak už jsem psal, BC přiblížení nepoužívá GS a AP tedy nemá žádné výškové vedení. To že se tvoje letadlo blížilo k zemi a pak ji i mimo dráhu navštívilo je dáno jen tím, že to byl řízený pád a ne přiblížení. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: ILS approach 9. 11. 2005 / 14:51 | |
|  | Já jsem BC přiblížení trénoval na 13 LKPR (loni). Že by tam už bylo ILS nainstalováno? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: ILS approach 9. 11. 2005 / 15:36 | |
|  | Pro BC by se pouzivalo ILS z 31 a to tam rozhodne je  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: ILS approach 9. 11. 2005 / 15:59 | |
|  | Z 22ky by to drobet zanášelo. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ILS approach 9. 11. 2005 / 09:59 | |
|  | |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ILS approach 9. 11. 2005 / 11:21 | |
|  | Jedine, co je v NG spolecne s BC (alespon tedy o cem ja vim) je moznost zapnuti tech breven na ILS na tom zaloznim umelem horizontu.V jeho levem spodnim rohu je otocny knofl, kde jsou tri polohy OFF, APP (nebo ILS) a BC.Toto jsem videl i v realnem 738.Kazdopadne to neni nic, podle ceho by se letadlo ridilo samo  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: ILS approach 9. 11. 2005 / 10:26 | |
|  | pre LKPR platia vysky 4000ft na 24 a 31 a 3500ft pre 06 a 13 mam taky silny dojem |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: ILS approach 9. 11. 2005 / 10:33 | |
|  | )) Tvuj silny dojem je navic i spravny... Ted jsem si to overil z mapicek... Tak se omlouvam za blamaaz S necim jsem si to spletl.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: ILS approach 9. 11. 2005 / 11:17 | |
|  | Jak je to tedy s BC? Ja jej obcas pouzivam v Citation II pri normalni navigaci, ILS DME approach je mi jasny. Cim je tedy BC anachronizmus? |
| |
|
|