|  |  | T/G s B737 PMDG 9. 11. 2005 / 06:57 | |
|  | Vcerajsi flyin na LZIB sa mi niesol v duchu T/G s B737 PMDG.
Zistil som zavazne nedostatky, len neviem ci su to moje,alebo toho produktu.
Vo FMC som nastavil route z LZIB do LZIB a body boli NIT-SLC-DEDIS-LZKZ-DEDIS-SLC-NIT. Dodam, ze SID a STAR som isiel na ruku, resp. autopilot HDG a ALT, cize bez udania SID a STAR vo FMC.
V LZKZ som planoval T/G. Vsetko prebiehalo hladko az po dotyk so zemou na LZKZ. V tej chvili zmizli vsetky nastavane body v FMC a ked som zavieral klapky z 30 na 5 (brzdove klapky som jasne ze nezapinal) a pridaval plyn, zacal ten neprijemny vystrazny bzuciaci ton. Sice plyn to pridalo, odlepil som sa od zeme a po chvilke ta vystraha prestala. Ovsem dalsi let bol vyslovene bez FMC, stale mi nadaval ze No active route. Kde je teda chyba ???
Ako sa robi T/G s B737 PMDG bez toho, aby som sa vyhol vynulovaniu FMC a toho neprijemneho vystrazneho bzucania pri pridavani plynu na RWY ?? Sorry, za obsiahly text, ale chcel som to vysvetlit podrobne. |
| |
|
 |  |  | Re: T/G s B737 PMDG 9. 11. 2005 / 09:39 | |
|  | T/G nejde naprogramovat do FMC. Tam se to holt musí na ruku. )
Ani v reálu to nejde, tak proč by to mělo jít v PMDG.
|
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: T/G s B737 PMDG 9. 11. 2005 / 15:06 | |
|  | Asi sme sa nepochopili.
to LZKZ bol ako waypoint, nie ako cielove letisko...
Cize otazka je, moze byt letisko ako waypoint ???
|
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: T/G s B737 PMDG 9. 11. 2005 / 15:20 | |
|  | FMSka samozrejme predpoklada, ze kdyz se dotknes zeme, tak pristavas a koncis let... takze zrusi letovy plan (me to prijde prirozene) .. je to stejne, jako kdyz nekteri lidi tu chteli davat kod letiste pro mezipristani do letoveho lanu atd... |
| |
|
|