|  |  | ILS trenink 10. 11. 2005 / 07:29 | |
|  | Cau lidi. Pls poradte mi kde - na jakym letisti, draze, a s jakym letadlem mam trenovat ILS approach...?
Vcera jsem letel Heathrow - Orly a totálně jsem ILS podělal...
Díky Moc!!!!
|
| |
|
 |  |  | Re: ILS trenink 10. 11. 2005 / 07:51 | |
|  | Jezis to je dotaz jak z materske skolky. Si ho trenuj kde chces. Dulezite je aby jsi mel aktualni mapy k tomu letisti, vcetne instrument approach. Takze nejlepe nekde v CR napr. LKPR rwy 24,31 nebo LKTB rwy 28, nebo LKMT rwy 22 atd. atd , protoze nejaktualnejsi mapy najdes na www.ivao.org/cz
Edit...: stahni si ty mapy, precti si nekde neco o ils priblizeni, a letadlo muzes pouzit jake chces (defakto jen certifikovane IFR). Nejspise to budes chtit litat na autopilota v modu APP ale praxe je takova ze prave v tom okamziku umisteni v ils si to piloti berou do ruk a to je teprve zabava.
Autopilot ve fazi priblizeni je takovy strasne nudny, a kdyz jeste smazis AUTOLAND tak to je obzvlaste nuda.
Na pochopeni doporucuji nejakou IFR Cessnu bez Ap at pochopis o cem to je... ) |
| |
|
 |  |  | Re: ILS trenink 10. 11. 2005 / 09:30 | |
|  | Ach jo....není to tak dlouho, co jsem Ti psal, aby ses mi ozval, že tyhle začátky nějak probrem...bohužel jsi to neudělal, tvoje věc. Nicméně se potom nediv, když se s takovou tady opět dlouho neohřeješ.
|
| |
|
 |  |  | Re: ILS trenink 10. 11. 2005 / 09:53 | |
|  | No to snad není pravda!!! Už mne to fakt přestává bavit číst ty tvoje prosby atd.
Jestli se chceš něco naučit, tak se musíš snažit sám!!!! Tohle není jako ve škole, kde tě každý vede za ručičku, speedynku_cz tak teď se naučíme tohle, pak támhleto atd..
Co se nenaučíš sám, to neumíš. Si myslíš, že se lítání naučíš za jeden den? Vem si default cessnu, nauč se lítat na VOR v kurzu, pak se nauč ten kurz nalítnout a udržet ho k tomu VORu, pak se to nauč lítat od něj, taky nalítnout na radiál. A až to budeš umět, tak se nebudeš ptát jak se lítá na ILS, kde to je velmi laicky řečeno dvojitý VOR, jen ten druhý je o 90° pootočený na sestupovou rovinu.
Ovšem základní otázka je, jestli to pochopíš, protože ty to asi nepochopíš vůbec a nikdy! |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: ILS trenink 10. 11. 2005 / 09:56 | |
|  | | |
|
 |  |  | Re: ILS trenink 10. 11. 2005 / 10:39 | |
|  | Já se ILS naučil ještě v FS98. Ale ne s Cessnou, nýbrž s defaultem B747. Podle mě je na to nejlepší letadlo s autopilotem, kde jsou tlačítka NAV, HDG a APP. Pak volič směru (hdg) a kursu (kde se zadává kurs dráhy). A hlavně display na kterém ti to ukáže horizontální a vertikální výchylku od ILS, jakmile ji zachytí. Ještě mi hodně pomohlo nastavit zjednodušení, kde se ILS zobrazovala jako červené čtverce kterými jsem prolétával (nevím kde se to v FS9 nastavuje). Ale pokud se to chceš opravdu naučit jako profesionál, tak taky doporučuju Cessnu. A získat s tím zkušenost. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: ILS trenink 10. 11. 2005 / 13:44 | |
|  | To je ve výcvikovém centru FSky- důrazně doporučuji |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: ILS trenink 10. 11. 2005 / 13:52 | |
|  | Ve FS98 byl default B747??? Myslel jsem, ze jenom 737. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: ILS trenink 10. 11. 2005 / 13:55 | |
|  | I to je možné. Už si nepamatuju. |
| |
|
 |  |  | Re: ILS trenink 10. 11. 2005 / 11:19 | |
|  | Myslím, že ILS a ještě spousta dalších věcí je vysvětlená přímo v lekcích FSky. Ty tam totiž nejsou jenom proto, že by autoři byli placení od hodiny a potřebovali si zamelouchařit... |
| |
|
|