|  | Re: Re: Dokonalost 3D.. big OT: 3d goggles/shutters a FS2004 16. 11. 2005 / 14:08 | |
|  | Taky ted zurive zkoumam kde a co:
zivotnost OLED [modra barva] 1000 hodin... no tak to je fakt slabe, ale zas 1000 hodin je tak na 2 roky hrani takze... navic od toho clanku se vyvoj pohnul.. 20 kc / hodina u full 3D.. no vis kolik stoji simulator? Nebo 3D herna? Asi jo
Mozna se daji poridit nahradni, optam se vyrobce zarizeni jak to resi..
800*600 je ok, protoze ve stereoskopickem obrazu te zastavi tvuj vlastni mozek... nepoznas rozdil, protoze proste to lehce mizi. Proto se hodinari divaji jednim okem Vyzkouseno na 3d goggles; je to fakt.. nepoznal jsem rozdil mezi 800*600 a 1024*768.. vypada to stejne.. ale treba jsi mel lepsi technologii po ruce? Rekni sam...
HRY: spousty her umoznuji 3D stereoskopii, ale ne "tovarne".. takze se objevuji ruchy [spatne umistene svetla, napisy, mlhy a koure se proste negeneruji jak maji atp atp..] takze je dobre vedet, co se chysta jeden provozovat a zkusit si co nejvice ruznorode cinnosti v hre s nejakou stereoskopickou jednotkou.. ja mam moznost si zapujcit, ale zas na ty shutters nemam monitor - mam LCD...
HOT!!! Kdo jste to zkouseli? Jake to je? Nejake chyby ve FS2004? Nebo je to oka a pekne? Mluvim ted o original letadleh a pod...
|
| |
|