FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 21. 6. 2025, svátek má Alois Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Problem s pocasim Jeden příspěvek | Celý strom
Problem s pocasim   20. 11. 2005 / 12:29
Aldaran
Vazeni, vcera jsem mel docela zavazny problem, ktery se 2x opakoval, premyslim, jestli to byla moje chyba, jak se ji da predchazet, pripadne jestli se tomu deje i v realu. Jelikoz jsem letel s TU 134 uvedu hodnotu v km/h. Letel jsem z LZTT na LKPR ve fl 280. Za BNO jsem zacal klesat, stahnul jsem rychlost ze 600km/h TAS na cca 550km/h a klesal tak, aby se rychlost nezvetsovala. cca ve FL 220 se patrne z IVAP natahhla nov informace o smeru a rychlosti vetru, letadlo zmenilo kurz, coz autopilot dorovnal a rychlost se skokem zvysila na 650km/h, ihned zacal rvat overspeed, stahnul jsem vykon mototu na minimum, pozvolna pritahl, ale nez se stacila rychlost vytratit, doslo k aircraft overstresed. Muzete mi poradit co s tim a jak takove situaci predchazet?
 

Re: Problem s pocasim   20. 11. 2005 / 12:40
Lowmick   
Vcera to bylo vubec nejaky divoky, letel jsem LFPG-LKTB ve FL390 a vitr se mi tocil ve vsech smerech od 70kt do 75kt, takze chvili jsem letel s IAS na minimalce, chvili na me zase rval overspeed (na to jsem oteviral brzdy), GS a TAS samozrejme taky "trochu" preskakovaly...
Po sklesani do FL310 uz to slo, sice se to porad tocilo, ale sila uz "jen" okolo 50kt...
 

Re: Re: Problem s pocasim   20. 11. 2005 / 14:59
memorex
mužu jen potvrdit bylo to asi na celem světě,v ramci World TOur na ostrově Trinidad a Tobago byl obrovský vitr a hodne tezka turbulence a viditelnost temer nula.No diky bohu za autoland.
 

Re: Re: Re: Problem s pocasim   20. 11. 2005 / 15:02
Kachna
hmm, škoda, ža některá letadlo ho nemají,...
Pak na malé klapky, dostatečná zásoba výšky, motory na nominálu,...
 

Re: Re: Re: Re: Problem s pocasim   20. 11. 2005 / 15:10
memorex
no s nakym zlinem ci cessnou bych tam nechtel pristavat jestli by se v mym pripade dalo mluvit o pristani.Ta rwy byla videt fakt na posledni chvili asi tam meli naky hurikán
 

Re: Re: Re: Re: Re: Problem s pocasim   20. 11. 2005 / 15:29
Kachna
Já jsem se včera zúčastnil VFR sletu. Když jsem se z-43 čekal na A- 04 a hnul jsem s křidýlkama, tak se zlínek hýbal. A malý nouzáček (bez elektriky) na tu jejich malou dráhu byl docela peklo. Musím říci, že moc nechybělo a dostal bych se za hrnici 10m/s (1knt)a neletělo by se. Boční vírt nepočítám, protože to bylo určitě za hranicí.
 

Re: Problem s pocasim   20. 11. 2005 / 12:46
Fabo™   
skontorluj, či máš v configu zapnutý wind smoothing
 

Re: Problem s pocasim   20. 11. 2005 / 17:26
Karlos (OK-XKG)
No něco podabnýho se měl při dnešním letu z Benátek nad Alpama okolo Bolzána. Měl sem vítr z boku 58 KT. Tonic neni propti tomu když sme letěly s bratránkem někdy v řínu z Isbrucku do Brna tam byl vítr z boku 96 KT,autopilot to neudržel a musely sme polovinu cesty letět na ruku.
 

Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ