|  |  | Flightplan question 26. 11. 2005 / 12:10 | |
|  | Mohl by mi prosim nekdo rict, co v tomto letovem planu z BIKF do LKPR
SKARD G3 VALDI/N0440F350 UP613 VES UP992 LBE UL619 BKD UM748 HDO
znamena ten udaj za VALDI "N0440"? F350 rozumim tak, ze tam se prechazi z nizsi FL na 350, ale na to N0440 nemohu prijit. |
| |
|
 |  |  | Re: Flightplan question 26. 11. 2005 / 12:19 | |
|  | V të hladině 350 plánuje pokračovat rychlostí 440 uzlů TAS |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Flightplan question 26. 11. 2005 / 12:59 | |
|  | Me by zase zajímalo, proč tam takováto omezení jsou? Kvůli čemu to je? A jak je bere v úvahu řídící (třeba na IVAO). Mám sám oznámit, něco ve smyslu "Request for descent to FL350 over XXX as filed on the flightplan"? A jak se pokračuje od dalšího bohu v letovém plánu? Zase se vystoupá?
Díky.
MT. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Flightplan question 26. 11. 2005 / 13:12 | |
|  | zmeny v letovem planu (uz takhle predem napalnovane) jsou hlavne kvuli:
1) prechod z RVSM do CVSM a naopak
2) v ramci RVSM prostoru prechod z oblasti kde je east/west do oblasti north/south a naopak (treba italie..)
3) step climby - to je pripad u velkych letadel, ktere sebou tahaji spoustu paliva (velky kocicky, velky buliky) a postuplne, jak spotrbovavas palivo muzes prostoupvavat do vyssich hladin
v pripade toho letoveho planu, ktery jsi uvedl (bikf) je bod VALDI hranicnim bodem mezi RVSM a nonRVSM prostore, takze se tam vyklesava resp dostoupava na RVSM hladiny |
| |
|
|