Řekl bych, že je to dáno právě tou funkcí Wind smoothing v FS-ce. Když si všimneš, jak to funguje, zjistíš, že si FS-ka resp. IvAp jako by vytvoří body (asi letiště nebo body, kde je aktuální počasí), kde přesně ví, jaký je vítr. Když letíš ne přímo k tomuto bodu (nebo od něj), dochází ke změně směru větru tak, že vždy vítr mění směr a směřuje tedy přibližně od tohoto bodu. Když ale letíš přesně na ten "větrný" bod, může dojít ke změně směru větru hodně rychle a sice přesně při přeletu bodu. A právě když je v tomto období vítr ve výšce opravdu reálně velký (to je asi fakt), pak to způsobí tento vedlejší efekt. Řešení bohužel neznám. Nevím, zda by nějak nepomohl registrovaný FSUIPC? Osobně mě to taky hodně irituje, FS Passengers mi už i začli při klesání křičet, protože právě při změně větru letadlo najednou začalo klesat více než 6000ft/min. A to se jim moc nelíbilo. A při klesání ani spojlery nepomůžou. Spíš naopak. A zase tak rychle jsem to "do teplých" vzít nestihl.
MT.
MT. |
|