|  |  | Proc nejezdit za 747 27. 11. 2005 / 18:46 | |
|  | | |
|
 |  |  | Re: Proc nejezdit za 747 27. 11. 2005 / 19:41 | |
|  | no normálně jsem chvíli čekal, že ten citroen projede )))))))))))) |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Proc nejezdit za 747 27. 11. 2005 / 20:11 | |
|  | )))))))))))))))))))) Spíš mě mrzelo, že tak krásný auto zničili... Blbý amíci, takhle si nevážit francouzské legendy... |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Proc nejezdit za 747 27. 11. 2005 / 20:44 | |
|  | .. jestli to nebyli spíš "blbí" Angláni..
Dedukuji takto:
1. přízvuk
2. auta na silnici vlevo, volant vpravo
3. 747 Virgin
.. oni si z chudáků Francouzů rádi utahuji, musíte jim to už prominout..
Jenom se nedovedu úplně ztotožnit s výsledky testu - úplně mě to nepřesvědčilo, že by Mondeo bylo na ježdění za startující 747 výrazně lepší..  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Proc nejezdit za 747 27. 11. 2005 / 21:13 | |
|  | nemusis ani dedukovat, ten manik co to uvadi ted uvadi brainiac, myslim, ze se to jmenuje "koumaci" na Discovery. (jinak Brainiac na Viva(e) ) Delaji tam podobne silenosti, obcas to byva zabavne |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Proc nejezdit za 747 27. 11. 2005 / 21:41 | |
|  | .. no jo, mě na televizi moc neužije.. já jsem spíš ze staré školy, snažím se občas křísit ducha a metody Sherlocka Holmese..  |
| |
|
 |  |  | Re: Proc nejezdit za 747 27. 11. 2005 / 19:48 | |
|  | | |
|
 |  |  | Re: Proc nejezdit za 747 27. 11. 2005 / 19:57 | |
|  | Ale ta 747 měla puštěný jenom 2 motory ne? |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Proc nejezdit za 747 27. 11. 2005 / 20:10 | |
|  | myslím ze je to v tomto prípade úplne jedno... |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Proc nejezdit za 747 28. 11. 2005 / 12:11 | |
|  | Hej. Myslim, ze brzdy by mali problem udraz lietadlo na mieste keby mal tach vsetkych styroch motorov na plno. A teraz neviem ci nahodou nemal reverz na dvoch motorov, ale asi boli vipnute... |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Proc nejezdit za 747 28. 11. 2005 / 18:57 | |
|  | v podstate by stacil i jeden motor zapnuty |
| |
|
|