|  |  | Zvysenie FPS 28. 11. 2005 / 23:29 | |
|  | Ahojte,
este mam prosbu oVase postrehy a napady ako zrychlit chod FS2004, ci uz zmenou textur mrakov, alebo nejakymi upravami v CFG.
Vopred dakujem
|
| |
|
 |  |  | Re: Zvysenie FPS 29. 11. 2005 / 00:45 | |
|  | Ahoj,
moznosti jsou spousty, plati to u vsech 3d her:
nejzakladnejsi:
snizit rozliseni obrazovky, vybrat 16 bitovy mod [napr. 800*600 - 16]
to ovsem neni na vypocet nejdrastictejsi. Cim mene je na obrazovce objektu a polygonu vnich [mesh complexity, autogen atp...] tim je lepsi FPS, stejne tak 3D clouds jsou VELKA zatez.. kazdy detail zvysuje i narocnost mapovani textur atp..
v podstate postaci, kdyz si vyberes vzdycky v kazde zalozce nastaveni volbu LOW, pak neco uprostred, pak HIGH DETAIL.. FSka se nastavi sama a pak jen zkousej jestli se na to da divat a jak to bezi...
az pak ma smysl zkoumat dopad dilcich detailu..
jinak super otazka, je to jako rict technikovy v servisu:"no ono to nejak nejede, proc?" |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Zvysenie FPS 29. 11. 2005 / 00:50 | |
|  | POZOR! snizeni na 16ti (nebo dokonce 15ti) bitovou barvu za urcitych podminek simulaci nezrychli .. ale zpomali .. a to i o dost ... to je dost zcestna rada...
3D clouds jsou velka zatez, ktera je extremniv pripade defaultnich mraku FSky.. - pokud si clovek stane optimalizovane textury, tak vyrazzne urychli system, aniz by stratil na kvalite (dokonce naopak - viz nektere me screenshoty na liborovi)
jinak mas pravdu .. chce to experimentovat, experimentovat, experimentovat... |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Zvysenie FPS 29. 11. 2005 / 00:55 | |
|  | s tema bitama jsem jeste nikdy nezklamal.. ale fakt je, ze na 32 bitu se ted optimalizuje vsechno... mas konkretni pripad? muze to byt i problem HW, pokud mas moc novou kartu muze pak 16bit frcet na SW emulaci.. cert vi.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Zvysenie FPS 29. 11. 2005 / 01:05 | |
|  | nejde o optimalizaci .. jd eo to, ze ty vsechno (bitmapy, scenerie, efekty, svetla, vsechno) mas v 24 (resp. 32) barve (24bitu barva + 8 bitu alfy) .. pokud ale mas 16 bitovy rezim, tak musi dochazet navic k prepoctum barev ...
pri 16 bitove barve je typicke rozestaveni barev 565, cili misto rozsahu 0 - 255 na kazdy kanal mas 32, 64, 32 hodnot.. a prepocet neco zabere, i kdyz je to "jen" pitome deleni ... a pokud mas nevhodnou sestavu, tak to dokaze sundat vykon |
| |
|
|