|  |  | Gmax a LODy 1. 12. 2005 / 02:42 | |
|  | Mozna jste si vsimli, mozna ne, delam knihovnu masinek a vagonku. A resim dilema, kdy zacit delat jednotlive LODy. Vagon ma 400 polygonu, ma smysl ho zjednodusovat? Ono prepnuti z jednoho modelu do druheho taky neco malo stoji. Na jedne lokomotive, ktera ma 4500 polyygonu, jsem je udelal. Ale ty ostatni maj tak 800-1000 a u nich se mi do toho moc nechce.
p.s. Necekam, ze by z toho nekdo chtel delat serazovaci nadrazi, to by se se zlou potazal. |
| |
|
 |  |  | Re: Gmax a LODy 1. 12. 2005 / 08:39 | |
|  | Clovecek to neni moc dilema... bezna budova, a to dobre vypadajici, se vejde pod 100.. nemluve o tech z atogenu atp..
Flek lesa s hooodne tvarovanym okrajem ma taky tak 100 poly.. takze model vlaku 1 loko + 7 vagonu ma kolik? 7300? To je dost.. Vem si ze pro VFR mas cell a detailnejsi cell ma opravdu quantum polygonu.. a je zobrazovan za dobre viditelnosti skorem od kraje ke kraji..
napr. LKBE model+okolni cell snizuje vykon FPS na mem kompu [ATH FX 3000+, GF6600GT] o 20%.. takze tvuj vlak by me mohl dostat pod 25 jen to fikne.
Ma to smysl? nestacili by krabicky typu minibox v ABC )
Nemas nahodou FS plugin s jezdici pozemni dopravou? Jake tam jsou modely? |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Gmax a LODy 1. 12. 2005 / 09:59 | |
|  | Ja uvazuju v podstate stejne. Trochu jsem to ale testoval a to u letiste, na kterem mi to drhne i bez vlaku. Postavil jsem tam 3 masinky a asi 15 vagonu a nezaregistroval jsem rozdil. Zato dva AI Boeingy od Aardvarku jsou hned znat. Nehlede na nektera dalsi opravdu povedena AI letadla, se kterymi jsem se pro jistotu uz rozloucil. Jasne ze muzu udelat zjednoduseny model, kdy se cely vagon vejde do nejakych 20 trojuhelniku. Ale je to dost prace navic.
Jinak bezna budova, a to nijak zvlastni, ma spis takovych 150, pod 100 jsou to fakt uz jen krabice. Teda panelak, pokud bych nedelal balkony (a to snad fakt ne), bych umel taky hodne hluboko pod 100. |
| |
|
|