FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 2. 8. 2025, svátek má Gustav Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Flight1 Super80 - první dojmy... Jeden příspěvek | Celý strom
Flight1 Super80 - první dojmy...   3. 12. 2005 / 08:51
Marky Parky   
Nedávno se tu někdo ptal na F1 Super80, tak tady mám první dojmy....

Grafické provedeni modelu nebudu hodnotit, protože si na něj nějak nepotrpím a tak jsem ho nezkoumal. Panel je velmi dobŕe zpracovaný, přehledný, vypadá to, že většina systému je opravdu simulována.

Je vidět že je to následník DC9 - kdo byl zvyklý na DC9, bezproblému MD80 nastartuje po paměti ( a to bez chyb které byly v DC9 ) a dostat ji do vzduchu na okruh jen se zapnutím základnich funkcí není problém.

Co doznalo změny je navigace a autopilot. Zatímco v původní F1 DC9 autopilot uměl jen základní funkce, zde už umí teměř vše co od A/P v modetním letadle vyžadujeme. A navigace, kde jsme v DC9 byli odkázaní na klasickou VOR/DME/NDB navigaci, případně na CIVA INS, doznala také změny. Jako systém prostorové navigace je použita OMEGA, která má výhodu, že nepotřebuje zdlouhavé alignování ( i když nedosáhne takové přesnosti jako správně zupdatovaná CIVA ) a jako systém vertikální navigace je přítomna PMS ( předchůdce dnešních FMS ). Kombinace těchto dvou zařízení s klasickou radionavigací vypadá moc slibně a jako velká plus vidím že:
a) OMEGU je stále nutné programovat dopředu, ale pohodlněji nežli CIVu, takže majitelé jsou nezávislí na updatech AIRACu - prostě před odletem nabuší příslušnou příletovku bod po bodu a hotovo....
b) OMEGA narozdíl od CIVY umí nahrát hotové letové plány ve formátu .FPL ( to co používá default FS planner ).

Na závěr zmíním ještě další věci které mne potěšily:
a) všechny věci jako payload a pod jsou vestavěny přímo v panelu letadla, není potřeba žádných externích programů
b) přímou součástí tohoto nastavení je možnost jedním klikem přepínat mezi různými režimi letadla ( cold and dark, engines running, level flight ) a není nutné si dělat starosti s tím, že je potřeba mít nějaký speciálně uložený let pro to aby člověk mohl začít od začátku.

No a na závěr snad jen zmíním, že tradá, sbohem omezení 1000ft / min...
   Seznam příspěvků  

Re: Flight1 Super80 - první dojmy...   3. 12. 2005 / 09:46
Pjotr   
Nebyl by obrázek panelu? Prosíííím
   Seznam příspěvků  

Re: Flight1 Super80 - první dojmy...   3. 12. 2005 / 10:26
memorex
jojo děkuji ja jsem se tenkrat ptal
   Seznam příspěvků  

Re: Flight1 Super80 - první dojmy...   3. 12. 2005 / 20:59
OK-Milda (BHA410)   
Díky za info. Já osobně se na ní třesu, ale momentálně nemám funkční kreditku, abych si to koupil. Ale jak to bude jenom trochu možný .... ať se ATC třesou
   Seznam příspěvků  

Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ