FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 16. 5. 2024, svátek má Přemysl Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
MI-2 Nemeth..-Problém Jeden příspěvek | Celý strom
MI-2 Nemeth..-Problém   4. 12. 2005 / 20:41
neotryx
Mam problém s helikoptérou od NemethDesingu MI-2
vše zapnu,naběhne motor,ale jenom na 60% a vůbec nevím jak udělat aby bylo 100%,jakmile přidám tak místo abych letěl tak motor se začne jakoby vypínat,nevíte co stím???
img_forumn/r80226_1.jpg (500x375)
 

Re: MI-2 Nemeth..-Problém   4. 12. 2005 / 20:43
Lowmick   
Na levy strane od sedacky mas takovy dve packy, tak za ne zatahni, melo by to fungovat.
 

Re: Re: MI-2 Nemeth..-Problém   4. 12. 2005 / 20:48
neotryx
jestli myslíš,takové ty žluté tak ty zapínam jakmile zapnu baterii apod.věci tak potom ty páky zatáhnu a po chvilce motor naběhne jen na těch 60%.
Když za ně zatáhnu jakmile je motor zapnutý a tak se okamžitě vypne
 

Re: Re: Re: MI-2 Nemeth..-Problém   4. 12. 2005 / 20:50
Jennik   
Spatne, nemyslime ty packy na strope... ty zaviraji palivo a vypinaji tim motory samozrejme. Musis otocit tema dvema tenkyma pakama vlevo vedle kolektivu. A pak je jeste treba dat plyn naplno, budto otacenim rukojeti klektivu, nebo pres klavesy Ctrl+F4 (u vrtulniku je to trosku jinak nez u letadel)
 

Re: Re: Re: Re: MI-2 Nemeth..-Problém   4. 12. 2005 / 21:10
neotryx
Tak vše dám,ale jakmile začnu otáčen na tom klektivu takovou tu rukovět(dělám to myší),tak se mě to zas vrátí ta rukovět zpět,ale je vidět že to funguje,protože ještě než se ta rukovět zpět vrátí tak se zvedly otáčky asi o 15%
 

Re: Re: Re: Re: Re: MI-2 Nemeth..-Problém   4. 12. 2005 / 21:13
Lowmick   
Na "rukovet" se vyprdni, jestli v tom neni nejakej dalsi problem tak podle me staci dat ty dve paky nahoru (omlouvam se za terminologii, ale doted nevim jak se jim v realu rika), "plny otacky" a pujde to.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: MI-2 Nemeth..-Problém   4. 12. 2005 / 22:26
Jennik   
No, me prave ty dve paky nijak nepomahaji... MUSI byt nahore, jinak nechtej otacky nahoru, ale jinak musim otacet rukojeti resp prs klavesnici...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: MI-2 Nemeth..-Problém   1. 5. 2006 / 17:32
Hoplite
V realu sa tie "packy" volaju Paky samostatneho ovladania motorov
 

Re: Re: Re: Re: Re: MI-2 Nemeth..-Problém   4. 12. 2005 / 21:15
anatolij   
A nemáš funkci, kterou zastává otáčení rukojeti, namapovanou na nějakou osu joysticku? To by tak odpovídalo tomu, že myší to sice změníš, ale ono se to vrátí zpět na původní hodnotu.
 

Re: Re: Re: MI-2 Nemeth..-Problém   4. 12. 2005 / 20:51
Lowmick   
No ted nevim, v Mi-2 uz jsem dlouho "nesedel" proste takovy dve velky na levo od sedacky, jsou docela velky, myslim ze maji byt skoro kolmo nahoru, jak je tam das tak jeste musis zmacknout SHIFT+F4 (aby jakoby vylitly otacky).
 

Re: Re: Re: Re: MI-2 Nemeth..-Problém   4. 12. 2005 / 21:49
1002   
tadyhle je screen. Na kazdou z tech 2 pak klikni. vyjedou ti nahotu. Pak bud manualne otoc rukojet nebo pres klavesnici nastav otacky a budou drzet hodnoty jak chces. Pri 100% muzes valit.
img_forumn/r80246_1.jpg (500x375)
 

Re: Re: Re: Re: Re: MI-2 Nemeth..-Problém   4. 12. 2005 / 22:38
Tommy   
To nepomáhá! Páky jsou nahoře ale pokuď nedržim CTRL+F4 tak otáčky okamžitě klesnou na 60%!!! Jediné co funguje je že si zpíchnu dvě sirky do klávesnice, aby to drželo zmáčknutý!!!))) Ale jsem rád že nejsem sám kdo má tento problém! Docela by mě zajímalo jak to dělají ostatní?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: MI-2 Nemeth..-Problém   4. 12. 2005 / 23:36
Jennik   
Litaj s tim podle checklistu pane... je mi lito, ale mam ji uz docela dlouho a ze zacatku se mi to taky stavalo, ale ted s tim problemy nemam. Nahazuju to presne podle checklistu, kterej uz umim nazpamet. Ono toho u te Mi-2 zas tolik neni, pral bych ti videt toho Hinda...
Jinak na foru nemeth design maji ke kazdemu vrtulniku takovy "rychly" checklist pro toho, komu se s tim nehce litat "as real as..."
http://forums.simflight.com/viewforum.php?f=156
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MI-2 Nemeth..-Problém   5. 12. 2005 / 11:45
Tommy   
Už jsem na to přišel! Byla to chyba metrixu Stačilo to správně pochopit! Dělal jsem tam všechno správně až na jednu maličkost! Takže jsem si konečně zaletěl i bez sirek!
 

Re: Re: Re: Re: Re: MI-2 Nemeth..-Problém   5. 12. 2005 / 00:11
OK-BKY
Ahoj, abych to s těmi pákami uvedl na pravou miru, tak sem se ptal testovacich pilotu z LKKB. Takze Mi-17 a Mi-2 mají každý dva motory. Ty paky slouzi při poruše jednoho z motorů k nouzovému rozpojení náhonu na reduktor. Dokonce je vrtulník schopný přistát bezpečně i na ten slabší startovací agregát, ale to je uz extrém. Bohužel, bratři nemeti tohle nevychytali, protože během letu ty páky zůstávají dole, ba dokonce, si myslím že je tam i pečeť. J Jinak celkové hodnoceni testovacích pilotů bylo velice kladné.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: MI-2 Nemeth..-Problém   1. 5. 2006 / 17:37
Hoplite
No nie baaaars mas pravdu, lebo tie paky sluzia na samostatne zvysenie vykonu jedneho z motorov na zemi, bud pri motorovke, alebo pri spustani (Mi-2 ma 3 spososby nahadenia). Zapecatene urcite nie su ), ale je pravda ze pocas letu su v dolnej polohe. To by som tiez vycital Nemeth designu.
 

Re: MI-2 Nemeth..-Problém   4. 12. 2005 / 22:57
IceMan (AVP725)
Čus Neotryxi...
Když startuješ motor, tak po nahození pvního motoru musíš přepnout páčku na overheadu do prava a zmačknout to černý kulatý tlačítko, který je napravo od páčky (viz obr.).
Pak ti naskočí druhej motor, vytáhneš ty dvě páky a přidáš plyn na rukojeti. To je vše.
Přeji šťastný let
img_forumn/r80255_1.jpg (500x375)
 

Re: Re: MI-2 Nemeth..-Problém   5. 12. 2005 / 08:01
neotryx
Já vím,jak na to,ale jakmile přidávám plyn na tý rukojeti,dělaám to myší a jakmile to ruklovět pustím tak to nezůstane na těch 100%ale zas se vrátí do původní polohy
Na Joysticku to právě není,jsem zkoušel a v nastavení ovládání je něco o F4 ale to nefunguje
 

Re: Re: Re: MI-2 Nemeth..-Problém   5. 12. 2005 / 10:26
Zbyněk
Měl jsem stejný problém a bylo to právě díky tomu namapování osy na joysticku.
Ještě jednou bych překontroloval co máš namapováno jako Prop RPM
 

Re: Re: Re: Re: MI-2 Nemeth..-Problém   5. 12. 2005 / 12:01
neotryx
Tak jsem si v Fsce namapoval na Joy to ovládání těch otáček,ale opět to děla tu samou věc!
Jakmile na joysticku zmáčku tlačítko pro zvýšení otáček,tak se rukovět o něco pootočí a okamžitě zas se vrátí do původní polohy
Zkoušel jsem to bez joysticku(odpojil jsem ho)a dělalo to pořád
 

Re: Re: Re: Re: Re: MI-2 Nemeth..-Problém   5. 12. 2005 / 12:14
Jennik   
Clovece, podle meho nazoru je to opravdu spatne nastartovane. startujes to opravdu presne podle checklistu? Zkousel jsi ten "rychly" z fora Nemth Design, jak jsem sem daval ten odkaz?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: MI-2 Nemeth..-Problém   5. 12. 2005 / 14:49
neotryx
Jo zkoušel,přímo ten co jsi mě posílal,já fakt už nevím co stim
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MI-2 Nemeth..-Problém   5. 12. 2005 / 15:02
IceMan (AVP725)
Zkoušel jsem čím to může být a je to právě přesně jak jsem tu psal, není to žádná závada na joysticku. Musíš mít nastartované oba dva motory, když máš nastartovaný jen jeden tak se ti rukojeť otočí zpět, až nastartuješ i ten druhý tak to jde v pohodě.
 

Re: MI-2 Nemeth..-Problém   5. 12. 2005 / 15:19
Maverick24
Měl bys zapnout oba motory, pak dát ty dvě páčky vedle kolektivu (poomy) a pak na rukojeti dát plnej. Pak si můžeš throtlem hejbat s kolektivem. Jde o to, že když máš 60% otáček a zvedneš kolektiv zatížíš motor natolik, že otáčky začnou padat a může to skončit vysazením.
 

Re: MI-2 Nemeth..-Problém   5. 12. 2005 / 16:03
zuNus   
Mám stejnej problém zatím lítám jenom na tech 60%
 

Re: Re: MI-2 Nemeth..-Problém+Vyřešeno+technicky dotaz   5. 12. 2005 / 16:20
neotryx
Tak konečně hotovo!!
díky všem!Hlavně potom lidem kteří mě radili ty dvě páčky a Icemanoj za obrázek jak se má nastartovat druhý motor.
Bylo to tím že jsem neměl nastartovaný druhý motor,proto se mě rukověť vracela!

Mam ještě dotaz,jak má být nastavený ten plyn,když letim,na kolik procent?Jelikož na těch 100% to je takový hukot!!

a ještě pro Zunuse:
-jestli máš ICQ tak mě zkontaktuj na moje ICQ: 211-957-331 a já ti to
vysvětlím abys mohl létat na 100%
 

Re: Re: Re: MI-2 Nemeth..-Problém+Vyřešeno+technicky dotaz   5. 12. 2005 / 16:36
zuNus   
jdu na to
 

Re: Re: Re: MI-2 Nemeth..-Problém+Vyřešeno+technicky dotaz   5. 12. 2005 / 16:55
Jennik   
No, bys mel letet prakticky porad na plny plyn - jde jen o to mit hlavne dost otacek tzn 100% otacek rotoru. Pri poklidnem letu v hladine muzes zkusit ubrat plyn, ale jakmile ti to snizi otacky je to spatne. A pri manevrech nebo visu, tady neni uz zadna diskuze - na plny kotel, jinak zahucis
Mi-2 je pomerne dost lina potvora, a to se klukum Nemethum docela povedlo. Kdyz ji nalozis plnou, mas co delat abys ji dostal do vzduchu. Za parnych letnich dnu kolem 30°C ji piloti museli nechat nalozenou normalne rozjizdet po zemi (pri urcite rychosti se zmeni obtekani listu hl. rotoru a zvetsi se celkovy tah), protozr kolmo to neslo. Takze o nejakem ubirani plynu a snizovani otacek nemuze byt rec
 

Re: Re: Re: Re: MI-2 Nemeth..-Problém+Vyřešeno+technicky dotaz   5. 12. 2005 / 17:00
zuNus   
Nevíte něco jetli je nebo bude MI-4 ??
 

Re: Re: Re: Re: Re: MI-2 Nemeth..-Problém+Vyřešeno+technicky dotaz   5. 12. 2005 / 17:23
Jennik   
O zadny jsem doposud neslysel...
 

Re: Re: Re: Re: MI-2 Nemeth..-Problém+Vyřešeno+technicky dotaz   1. 5. 2006 / 17:44
Hoplite
ono, max. povolene otacky rotoru Mi2 su 84 percent, t.j. 284 ot/min. Max otacky motora su 106,5 perc. Nemeth to trosku neporiesil stastne s tymi pakami, plynom a kolektivom...
 

VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ