|  |  | Jak zjisit jaká rwy bude asi v používání? 9. 12. 2005 / 21:04 | |
|  | Mám jeden takový dotázek,který mě napadl,když jsem teď shlédl video o 737 od ITVV. Párkrát tam ti piloti říkali,že svůj naplánovaný star + rwy musí změnit na žádost ATC. Na tom není nic zvláštního,ale oni si už pravděpodobně zadali přistávací rwy ještě před odletem-a zadali tam tu,o ktedé si myslí,že bude v používání. Já si vždy myslel,že rwy+star pro přistání se zadá až na cest.hladině po poslechu atisu.
Jak se to tedy dělá a jak si můžu už na odlet. letišti zjisit,která rwy bude pravděpodobně v použ.?
Adam |
| |
|
 |  |  | Re: Jak zjisit jaká rwy bude asi v používání? 9. 12. 2005 / 21:20 | |
|  | Ja myslim ze piloti urcite maji zpravy o pocasi (tzn. i o sile a smeru vetru v destinaci ) uz na zemi-pred odletem,ne? |
| |
|
 |  |  | Re: Jak zjisit jaká rwy bude asi v používání? 9. 12. 2005 / 21:21 | |
|  | Mno ... na zakladne runway preference systemu (pokud nejaky existuje) a predpokladaneho pocasi jde tu drahu odhadnout celkem presne... pokud clovek leti z nju jorku do Prahy a podle rosnickaru bude v praze za tech deset hodin foukat 250@10 kt (a 24 ka neni zrovna zavrena) tak ani nepotrebuje moc chytrosti na to, aby si odvodil ze na 90% dostane 24 ... |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Jak zjisit jaká rwy bude asi v používání? 9. 12. 2005 / 22:23 | |
|  | Ehm, nechci bejt rejpavej, ale ty rád přistáváš po větru?  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Jak zjisit jaká rwy bude asi v používání? 9. 12. 2005 / 22:26 | |
|  | no ja neviem co je na tom divne, smer vetra sa udava tak ze vietor fuka zo smeru takze to je iba 10° zboku |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Jak zjisit jaká rwy bude asi v používání? 9. 12. 2005 / 22:30 | |
|  | No jasně jsem to ale trouba. Chtěl jsem to po úvaze smazat, ale zazdil jsi mi to, Co adělám, ať to všichni vidí .... Stydím se. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Jak zjisit jaká rwy bude asi v používání? 10. 12. 2005 / 08:36 | |
|  | Z toho si nic nedelej Mildo, me to taky nekolikrat zmatlo  |
| |
|
|