|  |  | Autopilot vs. FMC v DF 737 10. 12. 2005 / 10:21 | |
|  | Mám Dreamfleet Boeing 737-400 konečně jsem pochopil princip programovani FMC ale kdyz potom let. plan zaktivuju, jak mi to muze letet po urcitem sidu nebo staru, kdyz nemam zaplyho autoplota? Pri aktivaci FMC dat musim jeste mackat cudlitka na A/P nebo je to všechno? Dik moc. Četl jsem samozřejmě manual ale nijak dobrej v Aj nejsem....dik za rady.. |
| |
|
 |  |  | Re: Autopilot vs. FMC v DF 737 10. 12. 2005 / 10:32 | |
|  | Nevím jak v 737-400, ale v NG (600 - 900) po vzletu zapneš A/P, zapne se HDG a N1, zápínáš LNAV, zvyšuješ rychlost a zasouváš podvozek a klapky, když dosáhneš 250 KIAS, zapínáš VNAV. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Autopilot vs. FMC v DF 737 10. 12. 2005 / 10:44 | |
|  | Spolu s A/P ještě A/T ARM ... |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Autopilot vs. FMC v DF 737 10. 12. 2005 / 11:15 | |
|  | A/T arm a F/D arm už při vytlačování. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Autopilot vs. FMC v DF 737 10. 12. 2005 / 11:46 | |
|  | F/D jo ale A/T až na dráze, to by se ti taky mohlo stát, že přidáš TOGA už na taxovačce. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Autopilot vs. FMC v DF 737 10. 12. 2005 / 11:59 | |
|  | Tak sorry,
z checklistu:
Cockpit Preparation:
...
F/D switches..........ON
...
Cleared for Take off:
...
A/T..........ARM
... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autopilot vs. FMC v DF 737 10. 12. 2005 / 12:10 | |
|  | Cleared for take-off neni bohuzel to same jako cleared for push-back  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autopilot vs. FMC v DF 737 10. 12. 2005 / 12:27 | |
|  | Já to taky netvrdím, jenom uznávám, že jsem se spletl. A pro speedyho_cz píšu, co je v checklistu. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autopilot vs. FMC v DF 737 10. 12. 2005 / 12:56 | |
|  | Aha, tak se omlouvam, sem myslel ze tim checklistem jeste potvrzujes ten puvodni prispevek. |
| |
|
|