|  |  | | nefungující reverzace 1. 12. 2002 / 17:50 | Flying Doc |
|  | | Potřebuju poradit. Když používám proporcionální páku ovládání motoru (motorů) - jako součást joysticku, nebo i zvlášť připojený upravený potenciometr, nefunguje mi reverzace tahu. teprve když překonfiguruju ovládání motorů zpět na klávesnici, jde F1 = volnoběh, F2 = stáhnout plyn pod volnoběh, t.j. reverzace. Po překonfigurování zpět na ovladač (potenciometr) je rozsah pohybu POM automaticky od volnoběhu do plného plynu a při zmáčknutí různých kláves a jejich kombinací se snaží stáhnout plyn do reverzace, ale bez efektu, páka (obraz páky na obrazovce) jen kmitá na hranici volnoběhu. Kde dělám chybu? |
| |
|
 |  |  | | Re: nefungující reverzace 1. 12. 2002 / 18:54 | Tomáš 2 / web |
|  | | No mělo by to funguvat tak že si pákou stáhneš plyny a klávesou F2 pak přejdeš do reverzu, ale sebemenší pohyb páky vyhodí ovládání plynu z reverzu na misto kde je zrovna páka umístěna, ale to co jsi popisoval to vypadá na nevicentrovanou, nebo už ´´vyčvachtanou´´ páku, to ti asi už pomůže jen nastavení velykýho null zone, nebo koupě pořádnýho joistiku. |
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: nefungující reverzace 1. 12. 2002 / 20:00 | OK-PKU / web |
|  | Mě to ze začátku taky nefungovalo, ale nakonec jsem to vyřešil jiným nakalibrováním páky od motorů..
pokud nevyjde zvětšení null zone!
to jest:
před kalibrací posunout páku o trošičku víc než je minimum, potom, když si kalibrátor vyžádá definování možných pohybů páky, tak jí pohybovat tak, že vždycky nechám ten zmiňovaný kousíček dole, tím pádem, bude dole "místo".(uměle vytvořený null zone) Potom ve FS, začne páka zabírat až od trochu většího posunutí, ale zase když bude na minimu, tak se dá v pohodě zapnout revers. |
| |
|
|