no, aniž by v tom byl nějaký kolegiální podtext, tak se musím Michaela zastat. Já asi chápu, co Marky chce udělat, nejspíš nějakou "Czech private" VA (takový sdružení soukromých dopravců ) ) a to zaregiostrovat na IVAO jako regulérní VA. K tomu je zapotřebí 5 členů. Pak si už může do MTL zařadit libovolné repainty jednotlivých členů - majitelů letadel s vlastní livrejí. Nikde není podmínka, že musej mít společný kabát. Otázkou je, jestli pak nebudou ostatní virtuálové zmatení a nebudou takovou soukromou (a nedej bože třeba i hodně ulítlou livrej ) ) považovat za nějaký oficiální český repaint.
Druhá věc je potom samotné stahování, které tu už Michal zmínil. Z celé myšlenky MTL updateru jsem moc nadšený nebyl. Důvody pro jeho vznik byly - ohledy na lidi s horším připojením (jinými slovy doporučení: stahujte jen to, co opravdu chcete vidět -tím trochu stíraj původní myšlenku MTL) a pak samozřejmě rychlejší aktualizace nových repaintů, což je vzhledem k rychlému vývoji nových real letadel a spousty FS add-onů výhodou a umožňuje uspokojit všechny, co si takový add-on koupí a chtěj dál lítat za stejné barvy, ale s novým érem.
Pokud si ale jednodušše spočítám, že když se v každé zemi najde (určitě se najde) cca 20 lidí, co si bude chtít svůj repaint do MTL přidat, vynásobím počtem zemí, s tím že v Německu, Itálii apod. to budou spíš stovky zájemců, dojdu k hroznýmu číslu a počtu MB, který si fakt už nikdo stahovat chtít nebude. A i kdyby jo, MTL team bude tak zahlcen prací, že aktivní a mnohačlenné aerolinky budou zase čekat roky ve frontě, než se něco od nich objeví v MTL a všechny tyhle čekání jsou vždycky nepříjemný a pro členy i tvůrce VA demotivující, až destruktivní.
Už teď mám pocit, že to co píše Tomáš, většina lidí nedělá - tj. nestahuje kompletní nabídku aktuálních repaintů. Koho v Brazílii zajímá nějaká česká VA? Čím víc názvů, volaček, které člověku nic neřeknou bude, tím spíš si to nikdo nestáhne. Tajně doufám, že pokud je nějaká VA opravdu aktivní, létá po světě, piloti a řídící už znají její název i volačku z frekvence, má aspoň trochu šanci, že si jí někdo podvědomě vybere a stáhne.
Přijde mi taky lepší, když se pilot z kokpitu rozhlídne po let. ploše a může i přes to "sklo" identifikovat známé livreje - ve stylu - hele, tamhle je kolega z VA, tamhle koukám parkuje BAW, juj a právě staruje Condor, než když bude i s tím největším zoomem luštit zběsilý pestro nápisy typu "Hollywood VIP holiday service" apod.
Všechno ukáže čas, třeba se soukromý repainty chytnou a bude to skvělá show skvělých repaintů a nebo se časem přijde na to, že už není dostatek volaček, nebo že i když má dotyčný nakrásně registrovaný název třeba jezevčík airlines - icao JEV s radioidentifikací "jezevec", tak mu stejně žádný ATC tak neřekne, bude ho oslovovat jenom juliet echo victor a všichni okolní piloti mu sdělí, že ho bohužel vidí jen jako černý flek. Pak to nadšení zase odezní.
|
|