FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 5. 5. 2024, svátek má Klaudie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
airport 2.6 - par otazek Jeden příspěvek | Celý strom
airport 2.6 - par otazek   3. 1. 2002 / 01:24
Tom Meinlschmidt
udelal jsem si letiste (LKCE) vcetne budov apod. mam par otazek
- jak presne spocitat flatten, popr. exclude (jde to nejak odmerit?)
- jak reknu fs, ze ma letadlo (novy let) umistit tam a tam (pokud to jde)
- docela se morduju s umistenim - kdyz dam souradnice podle AIP, tak to nesedi o stovky metru s tim, co je ve fs2k2, takze jak s tim?
- jak poznam, ktere textury mam prihrat do texture folderu - v menu mi to ukaze jen napr. grass.r8, kterou jsem pouzil na polygon, ale co textury budov apod?

diky moc
ps: kdyby nahodou byl ochoten mi poslat mailem .apt source od nejakeho projektu, byl bych velice zauzlovan
 

Re: airport 2.6 - par otazek   3. 1. 2002 / 12:25
JM   
Odmereni flatten a exclude udelas nejlip tak, ze se prepnes ve FS do SLEW modu a premistujes letadlo do rohovych bodu a zapises si ty souradnice.

Novy let: bud ve stylu starych FS - v Airportu pridas Init location (nejak tak se to tusim jmenuje), nebo ve stylu novych FS a to asi nejlip tak, ze v Notepadu napises par radek a pomoci SCASMu to prelozis.

Textury - pokud pouzijes nejakou novou, tebou vytvorenou, pripadne od nekoho prebranou texturu, tak ji tam pridas - ostatni nepridavas - ty jsou v hlavnim adresari textures ve FS a ma je tam kazdy kdo ma spravne nainstalovany FSko.
 

Re: Re: airport 2.6 - par otazek   3. 1. 2002 / 14:58
Tom Meinlschmidt
super - ten SLEW me nenapadl. Jetse jedna vec - kdyz to flatten udelam vetsi nez letiste (mam ho treba zahnuty, ze bych pak musel delat 3 obdelniky) - je lepsi udelat jeden velky flatten nebo ro rozdelit a udelat
flatten.1=... ?

diky
 

Re: Re: airport 2.6 - par otazek   4. 1. 2002 / 09:35
Tom Meinlschmidt
ad airport 2.6 - zjistil jsem, ze build 122 a vys (jiz je 130) umi udelat jak flatten, tak i exclude - exclude je pak formou dalsiho BGL, takze o starost min
 

Re: Re: Re: airport 2.6 - par otazek   4. 1. 2002 / 15:10
JM   
No ono jde udelat oboje dvoje do BGL - flatten i exclude, ale Airport asi oboje neumi. Pokud to tak chces, tak to musis delat rucne ve SCASMU.
 

Re: Re: Re: Re: airport 2.6 - par otazek   4. 1. 2002 / 15:50
Tom Meinlschmidt
jasne, pak staci ten SCASM, co vygeneruje airport pro _EXL pridat do puvodniho... flatten se pridava do puvodniho automaticky.

je skoda, ze tu nekdo nevystavi svoje letiste i se zdrojem, aby to bylo mozny prozkoumat, jak se delaji svetla, jak stojanky apod. mozna by to prispelo ke tvorbe dalsich.. ja mam v planu udelat LKCE (pro 2002, pro 98 tam nechodi), LKLB, LKPS + vzdy prilehle objekty, jako jsou rozhledny, casti mesta apod.
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ