|  |  | Landing gear a poloha OFF 4. 1. 2006 / 12:14 | |
|  | Vysvětlete mi někdo, prosím, k čemu má páka ovládání podvozku v B737 polohy DOWN, OFF, a UP. Down a up chápu, ale k čemu je tam to OFF ? Když s sebou nevezu podvozek či co ? |
| |
|
 |  |  | Re: Landing gear a poloha OFF 4. 1. 2006 / 12:29 | |
|  | Aneb jak říká manuál:
OFF - hydraulic pressure is removed from landing gear system
Už rozumíš? ) |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Landing gear a poloha OFF 4. 1. 2006 / 12:36 | |
|  | Pak mi tam chybí poloha ON.
ON - hydraulic pressure is moved for landing gear system
... by říkal manuál. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Landing gear a poloha OFF 4. 1. 2006 / 12:41 | |
|  | Ach jo. Tak se koukni na to co je u té páky. Ale pro knedlíka,zvídavé, zvědavé, nevěřící, atd.
Páka landing gear má 3 polohy: UP, OFF, DN
UP - landing gear retract
OFF - hydraulic pressure is removed from landing gear system
DN - landing gear extend
|
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Landing gear a poloha OFF 4. 1. 2006 / 13:01 | |
|  | Tohle MaPo (knedlíku) neřeš vždyť je to zemědělský troj. Proč to nenechat na el. spínači, když to jde ovládat lanem,... 8-)))) |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Landing gear a poloha OFF 4. 1. 2006 / 13:36 | |
|  | No, ono tam vlastně chybí i další polohy:
½UP - landing gear half-retract
½DN - landing gear half-extend
Už sem pár letadel s touto polohou podvozku zahlédl. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Landing gear a poloha OFF 4. 1. 2006 / 14:18 | |
|  | Jaky zemedelsky stroj??Osobne si myslim ze ten mechanismus ovladani funkci podvozku je celkem dobry a spolehlivy.Takze bud slusny k nasi kocicce 8-))) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Landing gear a poloha OFF 4. 1. 2006 / 14:25 | |
|  | Myslíš kocourkovi..? ) bulíček je chlapeček.. )) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Landing gear a poloha OFF 4. 1. 2006 / 14:32 | |
|  | Bulicek ano, ale treba takova TA sedmtrisedma a nebo TA masina, kdyz je oblibena, tak muze byt i vymazlena kocicka.Tudiz mu muzeme taky rikat Hermina Froditova  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Landing gear a poloha OFF 4. 1. 2006 / 14:33 | |
|  | Matěji, ty ses koukal bulíkovi pod sukni (nebo snad do gaťat)? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Landing gear a poloha OFF 4. 1. 2006 / 14:37 | |
|  | Negativ, ale ty tři věci, co mu koukají při startu a přistání ze spodu trupu mě jasně přesvědčily, že to prostě musí bejt kluk jako buk.. )
(mám na mysli podvozek, pro ty pomalejší) A ne APU neberu jako ženský pohlavní orgán, ale jako zadek.. )
Takže je to prostě KLUK a hotovka.. ) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Landing gear a poloha OFF 4. 1. 2006 / 15:17 | |
|  | Už chápu, proč se říká "ta" Caravelle (ro by ale taky Jak-40 a 42 měly bejt holky...) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Landing gear a poloha OFF 4. 1. 2006 / 14:41 | |
|  | v tomto případě spíš mezi podvozkové nohy do šachet... )))
jinak, jestli se dobře pamatuju, stejné polohy má taky páčka podvozku u L-200 - nebo se mýlím? |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Landing gear a poloha OFF 4. 1. 2006 / 13:13 | |
|  | Jojo, rozumím |
| |
|
|