Páni řídící prosím o upřesnění činnosti řídícího na stanovišti Tower.U nás je to jasné - věži se hlásím při usazení v ILS ( většinou ). Je správné,že v Řecku je to jinak?Na LGAV si věž dělá zároveň aprouche?!Příklad : vidím,že příletová je 03L
můj konečný bod přiblížení ABLON,takže příletová ABLO1B. což je s ABLONU přes střed letiště (výška 9000 ) na vor KEA a pak točit doprava přes pomocné body standardní příletovku.Jaké bylo moje překvapení,když po přeletu ABLONU klasické Contact me LGAV_TWR a po kontaktu mi dá točit vpravo na bod DDM a že mne bude na ILS vektorovat.Když pominu to,že mne pak nechal zaparkovat s Jumbíkem na small stand a když viděl,že je to špatně se pak hrdinsky odmlčel, tak to , že si hrál na přiblížení mě docela rozhodilo.Otázka zní : Určuje si každá divize svoje pravidla pro řízení a nebo to chlapec přepísknul ?