FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 18. 5. 2024, svátek má Nataša Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
ok-elo Jeden příspěvek | Celý strom
ok-elo   11. 1. 2006 / 15:05
jemen
LKMT včera 1320UTC...nastěstí se nikomu nic nestalo
img_forumn/r85884_1.jpg (500x375)
 

Re: ok-elo   11. 1. 2006 / 15:07
jemen
další obrázek
img_forumn/r85887_1.jpg (500x375)
 

Re: Re: ok-elo   11. 1. 2006 / 15:16
Luboš
Co se stalo? To byl start nebo přistání?
 

Re: Re: Re: ok-elo   11. 1. 2006 / 15:34
jemen
touch and go...asi led smyk
 

Re: ok-elo   11. 1. 2006 / 15:29
OK-DAR
a to bylo zrovna pekne...
 

Re: Re: ok-elo   11. 1. 2006 / 16:18
Serž   
takhle to vypadalo jeste 17.9.2005, LKVY
img_forumn/r85900_1.jpg (500x375)
img_forumn/r85900_2.jpg (500x354)
img_forumn/r85900_3.jpg (500x375)
img_forumn/r85900_4.jpg (500x375)
 

Re: ok-elo   11. 1. 2006 / 17:03
okpepino
hm to bylo pěkné letadýlko škoda no .

na obr. to vypadá jako by se mu podlomil přední podvozek
 

Re: Re: ok-elo   11. 1. 2006 / 17:55
wom
A jejda to mají LETS FLY starosti. Takže zase ubereme něco z AI. (((
img_forumn/r85930_1.jpg (500x335)
 

Re: Re: Re: ok-elo   11. 1. 2006 / 18:59
Teflon_490   
To se bude muset odepsat celej stroj? Nepujde to dat dohromady?
 

Re: Re: Re: Re: ok-elo   11. 1. 2006 / 19:11
D@li
Prý je to hóóóóódně špatné. Poškození je poměrně velké. Byly problémy se shimi na přídˇáku. Pří přisání se jim to roztřáslo a už se nedalo nic dělat.
 

Re: ok-elo   11. 1. 2006 / 18:04
D@li
Mimochodem v tom seděl jeden z inspektorů ÚCL při přezkušování CPL.
 

Re: Re: ok-elo   11. 1. 2006 / 18:55
Michael   
Poor pilot...
 

Re: Re: Re: ok-elo   11. 1. 2006 / 19:42
D@li
To nevím, ale ten kluk zkoušku udělal.
 

Re: Re: Re: Re: ok-elo   11. 1. 2006 / 19:56
MAV
odešli od toho po svejch, takže good nouzák...
 

Re: Re: Re: Re: Re: ok-elo   11. 1. 2006 / 21:03
Christopher 01   
Kdyz se koukam na tu fotku, tak mi prijde, ze to ma celkem slusne zlomeny cumak.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ok-elo   11. 1. 2006 / 21:38
Teflon_490   
Aha, tak to jsem si nevsiml.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ok-elo   11. 1. 2006 / 22:23
jemen
jo udělal zkoušku...jenom modřina na čele asi od beranů...a letadlo na odpis
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ok-elo   11. 1. 2006 / 22:33
Christopher 01   
To musi v zapisniku letu vypadat dobre )).
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ok-elo   12. 1. 2006 / 17:36
kuma   
No, IMHO, je to možná spekulace, ale jestli došlo k poruše antishimmy a on to pořesto někam doved tak, že si nenabili tlamu, tak by to (teoreticky, nechci mu to zakřiknout) zas tak špatnej zápis bejt nemusel.

Už jsem takovej viděl - to když náš VLP zamlada přived na zem Z-142 i s pasažérem vcelku a vpořádku poté, když mu při běžném navigačním tak 250m nad zemí vyskočila jedna ojnice bokem motoru ven - rána a šlus. Protože to je mimo jiné taky dobrý plachtař, potlačil, zakroužil, vybral plochu, vytáhl klapky a přistál do pole. Na letiště se 142 dovezla vcelku, tažená za ocas za autem. Takový zápisy se taky píšou do deníčku, že...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ok-elo   12. 1. 2006 / 22:08
Peetrs (Robert)   
prosim te, co je to ten antishimm ?? google vyblil jen jeden nicnerikajici odkaz....
dik
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ok-elo   12. 1. 2006 / 22:45
Tragédie v JRD
tos hledal spatne slovo ) nehledej slovo antishimm ale antishimmy .)

Most tail gears are provided with an antishimmy device to minimize tendency of the tail wheel to oscillate violently during landing and taxying. This device usually consists of two friction disks held in contact with each other by a coil spring, also shown in figure 31. One disk is carried by and rotates with the tail gear spindle while the other is fixed to the spindle support, and friction between the two serves to dampen oscillations. Sometimes the tail wheel is restrained toward the trailing position by a centering arm, and in some cases a latch operated from the pilot's compartment is used to lock the tail wheel in the trailing position during take-off and landings. Tail gear control cables incorporate a shock unit (coil spring) connected either in series or parallel with the cable, as shown in figure 23. This unit absorbs shocks caused by oscillation of the tail gear, preventing their transmission to rudder control cables.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ok-elo   12. 1. 2006 / 17:46
Už přistál   
Taková veselá tečka
 

Re: ok-elo - snad přežije   26. 4. 2006 / 19:59
D@li
Před několika dny bylo přepraveno v podvěsu pod vrtulníkem do Německa na opravu - držím palce ))
http://www.aeroklub-ostrava.cz/cpg144/thumbnails.php?album=13
 

Re: Re: ok-elo - snad přežije   26. 4. 2006 / 22:16
Serž   
vrtulnicek je vetsi nez letadlo...
a jak se asi bude hlasit rlp? vrtulnik +1 "wingman"
 

Re: Re: ok-elo - snad přežije   26. 4. 2006 / 22:28
brendon (SVK832)   
Nebolo jednodusie ho odmontovat kridla a poslat po zemi?
 

Re: Re: Re: ok-elo - snad přežije   26. 4. 2006 / 23:04
Orbith AVP4MP   
negativ.
 

Re: Re: Re: ok-elo - snad přežije   27. 4. 2006 / 08:36
Neo OK AAA
Někde v TV říkali, že by je to vyšlo dráž!!!
 

Re: Re: Re: ok-elo - snad přežije   27. 4. 2006 / 08:36
Neo OK AAA
Někde v TV říkali, že by je to vyšlo dráž!!!
 

Re: Re: Re: Re: ok-elo - snad přežije   27. 4. 2006 / 09:01
Serž   
v TV rikaji same chytre veci
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ