Pockat pockat.. to jako vazne? Mne se to nezda... ja myslel, ze kopec nekopec nacitaji se LOD od bgl podle vzdalenosti.. neprijde mi, ze by FSka nejak vyznacne resila Z-buffer. A tak i tak, stejne to BGL musi byt nactene z disku do ram.. spis by vic pomohlo, kdyby scenerky meli rozpracovane LOD.. ale to je strasna prace..
Pravda je, ze kdyz se divate pres satelit view jak se nacitaji cells, tak vypozorujete neco jako datovou spiralu - FSska nekde zacne a pak krouzi po spirale rostouci ci klesajici [fce] kolem letadla... uz to mi prislo mirne divne. A objektova bgl cte uplne nejdriv, ovsem textury doplnuje postupne [a nekdy dost chaoticky]..
Nejlepe to lze pozorovat nasl. postupem:
a]dejte si par cellu a par letist do aktivnich scenerek
b]vyberte letiste
c]skocte do mapy a dejte vez cca 200-300 km daleko
d] dejte pohled ala 3 osoba a prepnete pohled na vez a hned zpet..
scenerka flushne z pameti a zacne se cela on-fly nacitat [a dost pomalu].. je pekne videt, co a jak rychle se nacita...
e] zrychlit nacitani kdykoliv kdy to vas pocitac prestane stihat lze skokem do mapy a velmi mirne soupnout letadlo kamkoliv - pri opusteni mapy pak FSka bleskove nacte vsechna data... proc to nedokaze on-fly takhle rychle, tot otazka
A ted.. |
|