|  |  | | DF737 11. 12. 2002 / 20:20 | Radek |
|  | | Kde ho prosím vás seženu? |
| |
|
 |  |  | | Re: DF737 11. 12. 2002 / 20:48 | OK-PKU / web |
|  | | |
|
 |  |  |  | | Re: Re: DF737 11. 12. 2002 / 21:23 | nasranej santa(OK-JRK) |
|  | Lepsi nez DF-737400 je lepsi A-320 Pro...
Stoji skoro stejne a je delana primo pro FS2002 narozdil od 737... |
| |
|
 |  |  |  |  | | Re: Re: Re: DF737 11. 12. 2002 / 23:25 | -mamu- |
|  | | Nenech se odradit. DF737 je sqela a funguje pod FS2k2 dobre. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: DF737 12. 12. 2002 / 07:03 | Luděk Ch. |
|  | Ale A320 funguje lépe a o dost lépe vypadá vzhledově. DF737 je už zastaralý použitými technologiemi, protože FS2000, pro který je programován dost věcí neumožňoval (virt. kokpit, kvalitní světla, lépe provedené přístoje s možností zvětšení atd.). A taky má A320 lepší FMC, který je součástí palubní desky a nemusí se spouštět jako zvláštní program. Prostě A320 je novější, ale Airbus má trochu jinou koncepci než Boeing (i v reálu). Já mám oba dva, ale od doby, co mám A320, tak DF737 nepoužívám, taky z důvodu, že je to obrovský žrout výkonu počítače. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: DF737 12. 12. 2002 / 13:18 | Maverick |
|  | Nenech se ukolebat a vem si radsi B737 sice je pravda ze je to trochu vetsi zrout FPS ,ale zase na druhou stranu ma perfektne citelne pristroje na rozdil od A320 Pro ,ktery kvuli spatne citelnosti nabizi zvetseni multifunkcnich obrazovek ,ale to zase neni realne. Navic neumoznuje plno jinych veci jako jiz tady zminovane tlakovani kabiny a rekl bych ze to je docela dulezita cast na kterou by se pri letu nemelo zapomenout jinak cestujici budou mit o zabavu postarano ) A graficky je B737 na stejne urovni jako A320PRO akorat nema virtualni kokpit ,ale popravde se s nim moc letat v A320 take neda (myslim tim dulezite casti letu start ,pristani...) ale je hezky )) A jinak FMC je mnohem lepe udelane v B737 nez v A320pro sice sezere trochu vykonu ,ale kdo lita IFR tak nepotrebuje grafiku a stahne si ju na ukor systemu letadla. Aji manual je lepsi k B737 nez k A320. Ja ti doporucuju B737 ,ale pokud is vyberes A320 taky neprohloupis ,ale me se proste nelibi ridit levou rukou ,protoze sem pravak )) Positive rate of climb... Gear up papapapap |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: DF737 12. 12. 2002 / 15:17 | nasranej santa(OK-JRK) |
|  | je to jenom na nem co si vybere.....
Ja souhlasim s Ludkem....
Ale je to vec nazoru...
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: DF737 12. 12. 2002 / 16:45 | Luděk Ch. |
|  | | Co se týče grafiky, tak o stejné úrovni nemůže být ani řeč, A320 má lépe provedený 3d model i textury, o světlech nemluvě. A o čitelnosti, popř. přehlednosti přístrojů se dá velmi polemizovat. Ta možnost zvětšení přístrojů je velké plus u A320, protože např. display umělého horizontu u DF737 má nepřirozeně tenké linky ukazatelů a díky tomu nejsou dobře rozeznatelné drobné odchylky od vodorovného stavu, protože ukazatele neplynule přeskakují. To je u A320 doplněno možností zobrazení buď plného IFR panelu nebo jen částečného VFR panelu. Je pravda, že virt. kokpit jako celek sám moc nepoužívám, ale hodně často používám boční výhledy, které jsou právě řešeny tím virt. kokpitem, tudíž i při pohledu např. vpravo dopředu neustále vidím skutečný stav přístrojů a ne jen nějakou nepovedenou, jakoby nůžkami vystříhanou fotku jako u DF, což je podle mě velká výhoda. Naopak u DF jsou "fotorealistické" boční pohledy téměř nepoužitelné, protože při nich jde FPS šíleně dolů. Nevím, jak jsi přišel na to, že FMC je lepší u DF737. Manuál má lepší A320, zejména proto, že obsahuje cvičný let popsaný perfektně krok po kroku od vypnutého kokpitu až po zaparkování na cílovém letiště, včetně programování FMC! Takže to pochopí rychle i začátečník. Co se týče simulace tlakování kabiny (v podstatě jeden budík a spínač), to musí každý vědět sám, jak moc je to reálné a potřebuje to nutně k pocitu z řízení letadla. Každý z nich lépe simuluje různé pomocné systémy. Takže já jednoznačně doporučuji moderní A320 programovaný výhradně pro FS2002 proti zastaralému DF, který je pouze patchem upravený, aby "nějak fungoval" i ve FS2002. Jinak s velkým důrazem dodávám, že v žádném případě nemám nic proti Boeingům, spíše naopak a pokud by byl nějaký kvalitní využívající všech možností FS2002, tak bych určitě neváhal a možná bych s ním létal raději než s A320. Snad se v dohledné době dočkám. Ale DF737 už toto v žádném případě splnit nemůže, je to prostě o generaci starší model, myslím tím v simulátoru, nikoliv nejnovější reálné B737-700 apod. |
|
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DF737 12. 12. 2002 / 17:19 | Vita Zenisek |
|  | A320 jsem sice nevidel, ale jsem pro Boeing. Kdyz pro nic jineho, tak proto, ze ho litaji nase CSA.
Navic letam pro CSAV (obcas) a letat to s Airbusem?
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DF737 12. 12. 2002 / 17:34 | m.ART.y |
|  | | Pokud vím CSA vlastní i Airbus. Tak proč ne? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DF737 12. 12. 2002 / 17:38 | nasranej santa(OK-JRK) |
|  | jo ale CSA ma A-310 a ne A-320.....
A mezy nima je hodne moc velkej rozdil.... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DF737 12. 12. 2002 / 17:40 | Luděk Ch. |
|  | | To se těžko dávají rady, když znáš jen jedno letadlo! ČSA prodaly své Airbusy? To jsem netušil! Mají sice jen A310, ale proč by časem nemohly mít i A320. Já nic nemám proti Boeingu, spíše naopak je mi sympatičtější jejich koncepce řízení, jen neustále zdůrazňuji modernější provedení modelu A320 pro FS2002 než DF737 pro FS2000. Já bych taky rád létal s Boeingem, ale žádný ve srovnatelném provedení jako A320Pro k dispozici není. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DF737 12. 12. 2002 / 19:09 | Jenyk |
|  | | Jeste jeden nazor do pranice. Nevidel jsem nikdy ve FS A320, takze ho nemuzi hodnotit. Kdo jste ale nekdy letel v kokpitu B737, musite uznat, ze DF737 je naprosto realisticky - proste jako pravej. Davam bod 737, rozhodne to neni nic zastaralyho. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DF737 12. 12. 2002 / 19:27 | Mara |
|  | JO,JO SOUHLAS  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DF737 12. 12. 2002 / 19:44 | Milan |
|  | ...netrápte ma, práve dnes som zaplatil A320Pro )) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DF737 12. 12. 2002 / 19:48 | Luděk Ch. |
|  | Dobře jsi udělal, věřím, že až ho zkusíš, budeš se mnou souhlasit. Štastný let  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DF737 12. 12. 2002 / 19:46 | Luděk Ch. |
|  | | Asi jsem se stále nevyjádřil dobře. Já opravdu nemám nic proti Boeingům v reálu a nedovolil bych si tvrdit, že jsou zastaralé, zejména ve verzích 700, 500 a ostatních novějších. Ale B737 ve verzi 400 je přeci jen staršího data než A320, přesto je to kvalitní letadlo a letěl jsem s ním velmi rád. Ale zpět k simulátoru, model DF737 pro FS2000 je nepopiratelně starší a nevyužívá na rozdíl od A320 všechny možnosti FS2002. To je prostě fakt a je to na něm i vidět. Navíc A320Pro obsahuje 3 verze Airbusu různé velikosti: A319, A320, A321 a u každého z nich je ještě možnost výběru ze 2 verzí motorů. Takže vlastně máš 6 modifikací lišících se letovými parametry a o množství variant špičkově udělaných nátěrů leteckých společností ani nemluvím!!! To je taková nepodstatná "maličkost", na kterou jsem si nevzpoměl. Ale kdo nemůže srovnat oba dva, tak, to nemůže pochopit. Nebo spíš nechce! |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | Re: DF737 12. 12. 2002 / 20:03 | nasranej santa(OK-JRK) |
|  | Sam bych to lepe nerekl.....
"Kdo A-320 Pro koupí, rozhodně neprohloupí" |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: DF737 13. 12. 2002 / 08:14 | Honza |
|  | To je sporny...
Ted vychazi novy A320 PIC a ten ma byt jeste vymakanejsi, takze se vyplati asi pockat na nej. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | A -320 PIC... 13. 12. 2002 / 08:28 | nasranej santa(OK-JRK) |
|  | No podle tech screeenu co jsem videl vypada fakt dobre....
A hlavne je o 10Eur levnejsi.... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | Re: A -320 PIC... 13. 12. 2002 / 08:49 | Honza |
|  | Uz aby dorazil, vsude ho maji v nabidce, ale nikde nejsou schopni ho zatim dodat. Ale snad se do konce roku dockam  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: A -320 PIC... 13. 12. 2002 / 08:54 | nasranej santa(OK-JRK) |
|  | | dnes jedu do Nemecka tak uz ho tam snad budou mit... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: A -320 PIC... 13. 12. 2002 / 09:25 | |
|  | | Pro všechny natěšence na A320 PIC mám několik informací. Tento produkt ještě není hotový a kdo ví, kdy bude. Na oficiálním foru autorů, Wilco Publishing, totiž začíná celkem zajímavá flamewar. Ne všichni jsou nadšeni nápadem, nepoužít 2D panel, ale jen 3D kokpit. Po velkém "průseru" Airport 2002 a slavnou technologií FSNAT, se možná autoři rozhodnou poněkud pozměnit svou filozofii. Virtuální kokpit je sice pěkná věc, ale hodí se k malým vrtulákům, či stíhačkám. Ve velkých letadlech je za letu prakticky nepoužitelný. Schválně, jak často používáte VC u konkurenčního Airbuse od Phoenixu? Já osobně ho používám maximálně k pojíždění. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: A -320 PIC... 13. 12. 2002 / 10:22 | Luděk Ch. |
|  | | Naprosto souhlasím, dopravák bez klasického panelu je asi velké šlápnutí vedle. Já používám virt. kokpit u A320Pro jen při bočních výhledech (na to je super), ale při normálním letu IFR je to spíš na obtíž. Bylo by rozhodně dobré, kdyby tam 2d panel byl. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: A -320 PIC... 13. 12. 2002 / 14:47 | nasranej santa(OK-JRK) |
|  | | ale ten virtual u 320PIC je plne funkcni ne? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: A -320 PIC... 13. 12. 2002 / 15:29 | |
|  | To sice je, ale podle mě je úplně na ....no ehm )) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: DF737 13. 12. 2002 / 08:16 | Vita Zenisek |
|  | Vy chlapci hovorite jako Martin Krouza (nic proti nemu, on se tim zivi).
Jinak si myslim, ze jedinou technologii FS2002, kterou DF737 nevyuziva je virt. kokpit.
A muj nazor na virt. kokpit u takhle velkeho letadla?
Letat se podle toho neda. Jedine na co to je dobre je dle meho nazoru pojizdeni. Ale i pri tom si my Dreamfleetaci celkem dobre vystacime s "hnusnyma" (jak bylo kdesi vyse sdeleno) fotkama.
Co se tyce livreji ruznych aerolinek, myslim ze pro DF jich existuje dost a dost (staci navstivit jejich stranku a kouknout se). Takze ani v tomhle A320 navrch nema. No a ze jsou tam 3 letadla a 2 motory?
Podle toho dokumentu co bezel o Airbusech nedavno na CT2, prumerne zkuseny pilot stejne nepozna, ze vlezl z jednoho Airbusu do druheho. ) (No nebudu uz provokovat)
Howgh. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DF737 12. 12. 2002 / 20:35 | Luděk Ch. |
|  | Pro uvolnění atmosféry si dovolím přiložit svoji vlastnoručně pořízenou ne příliš kvalitní fotku. Bylo to před ještě 11. zářím (potom už mě za letu do kokpitu nikdo nepustil), někde uprostřed Atlantiku při východu slunce na trase MDPP - EDDL, FL390, rychlost M 0.814. Německá společnost Condor, Boeing 767-300. Byl jsem v kokpitu asi jen 15 minut po pětihodinovém přemlouvání letušky ale přesto, že to už taky není zrovna nenjovější letadlo, tak jsem byl úplně fascinován. Do té doby mi letadla nic moc neříkaly, ale pak jsem se do nich úplně zbláznil a více méně nejpoužívanější porgram na mém PC byl FS2000 a hned jak byl na trhu, tak FS2002. A taky DF737-400, ale ten provedením předčil A320Pro, takže teď létám s ním. |
|
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DF737 13. 12. 2002 / 08:27 | nasranej santa(OK-JRK) |
|  | Panové....
neni tahle debata uplne zbytecná....?
Takhle bysme se mohly dohadovat do nekonečna...
Každej si stejne koupi co chce sam a nenecha si do toho kacat..
Vzdyt se chtel jenom zeptat kde Toho DFbulika koupí... )) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DF737 13. 12. 2002 / 08:46 | Luděk Ch. |
|  | Máš pravdu, asi jsme se nechali trošku unést jsou někde k vidění ty screenshoty A320PIC? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DF737 13. 12. 2002 / 08:50 | nasranej santa(OK-JRK) |
|  | www.justflight.de
mussis hledat a najdes |
| |
|
|