|  |  | Vykon L410 17. 1. 2006 / 19:46 | |
|  | Mel bych dotaz ohledne vykonu L410 - pri startu mi pripada takova moc ciperna, jakoby mela strasne velkou akceleraci, v realu jsem v ni jeste neletel, ale zvenci jsem starty samozrejme videl. Neni to opravdu moc "raketa"?
S condition levelers na Low Idle a vrtulemi nastavenymi cca na 2050 rpm (pri plnym kotli) ke vzletu uz jde pekne...
ps: jeste dodam ze je to u vsech modelu (PWDT, CVA)
|
| |
|
 |  |  | Re: Vykon L410 18. 1. 2006 / 14:07 | |
|  | Fakt nikdo nevite? Nestalo by za to trochu srazit rpm v aircraft.cfg?
//Zase na druhou stranu se mi to moc editovat nechce jestli to ted jak to je lita realne... |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Vykon L410 18. 1. 2006 / 14:39 | |
|  | Abys nebyl sám, tak mě se to zdá taky trochu přemotorovaný, ale jenom při vzletu a normálním letu. Při přiblížení s otevřenejma malejma klapkama, mi to přijde tak asi nejreálnější. Samozřejmě jsem to nikdy v reálu neřídil, jde čistě o můj subjektivní pohled. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Vykon L410 18. 1. 2006 / 15:08 | |
|  | Já jsem v tom něco málo nalítal jako zkušební technik ( pravda, je to už 10 roků ) a nijak zvlášť přemotorované se mi to při vzletu nezdá. Když si vyzkoušíš vysazení motoru při vzletu ( při V1 cca 150 km/h vypnout jeden motor ) při plné váze, tak to nahoru leze opravdu jen tak tak ( bohužel v reálu to bylo také tak ). Naopak mě sem tam překvapí, když někdo profrčí ve FL180, přičemž podle příručky ( mám ji jen na L420, ale to je skoro totéž ) je povolená cestoní hladina 14 000ft. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Vykon L410 18. 1. 2006 / 15:08 | |
|  | mám presne ten istý pocit- s L410 odštartujem v FSke (aj pristanem) na pár metroch...letel som s ňou v reále asi pred 10mi rokmi a už sa príliš nepamatám, ale myslím,že žiadna "raketa" to vtedy nebola
Podobný "problém" mám aj u mojeho obľúbeného a inak dokonalého lietadla Dassault Falcom F50, ktoré má neuveritelný revers, ked pristanem a dám full revers + brakes tak zastavím doslova na fleku! Nezdá sa mi, že by to v reále bolo možné...Ale who knows...
. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Vykon L410 18. 1. 2006 / 16:04 | |
|  | Ale třeba zrovna ten Dassault Falcon, je schopen přistát na jakém koliv aeroklubáckém letišti, takže reverzaci musí mít opravdu výkonou...
|
| |
|
 |  |  | Re: Vykon L410 18. 1. 2006 / 16:38 | |
|  | | |
|
|