FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 19. 5. 2024, svátek má Ivo Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
LKMT RWY04 TBV1R Approach Jeden příspěvek | Celý strom
LKMT RWY04 TBV1R Approach   20. 1. 2006 / 09:12
Blackrat
Ahoj, chtel bych se zeptat co mam delat potom, kdyz doletim z TBV podle STARu na VOR OTA ve 3000ft a mam urcenej VOR DME approach na 04.. Nevim jak se mam (spravne) otocit abych se dostal na trat na FAF. Mam zatocit jeste pred VORem a napojit se na radialu R-249 OTA, nebo mam ten majak preletet, otocit do kurzu 041 a pak zatacku na R-241 OTA a po preleteni radiomajaku letet R-249 OTA (uz podle mapy)? Nejsem z toho moc moudrej, myslim ze se tam musi udelat nejaka procuduralni zatacka ale nevim jak je to spravne.. Dik za radu..
 1x  

Re: LKMT RWY04 TBV1R Approach   20. 1. 2006 / 09:30
Blackrat
Oprava - ne R-241 ale 221 (proste proti smeru pristani, k radiomajaku OTA)

Radsi pridavam obrazek toho co mam na mysli
img_forumn/r87826_1.jpg (402x400)
 

Re: Re: LKMT RWY04 TBV1R Approach   20. 1. 2006 / 09:46
cmar
podla mna a mapy VAr 1 je spravne ))
 

Re: Re: LKMT RWY04 TBV1R Approach   20. 1. 2006 / 09:51
LS
Mozna ze se nekde pletu, ale nekde jsem cetl (mozna v nejakych predpisech ), ze pokud to vychazi takhle blbe, tak je moznost to preletet a zase se k nemu vratit, takze z tohoto pripradu by vychazela varianta 2
 

Re: Re: Re: LKMT RWY04 TBV1R Approach   20. 1. 2006 / 10:15
cmar
no jo ... ale kade sa k nemu vratit, lubovolne ? ?? alebo z oných predpisov vyplýva, ze ked mas na star onen OTA musiš k nemu zubami nechtami ??
 

Re: Re: Re: LKMT RWY04 TBV1R Approach   20. 1. 2006 / 10:16
OK-Milda (BHA410)   
A není ten IAF jako Fly by? To by pak byla varianta 1, ne?
 

Re: Re: LKMT RWY04 TBV1R Approach   20. 1. 2006 / 10:16
Blackrat
Ja asi nebudu jedinej kdo nevi jak to zaletet, kdyz se podivate do textaku LKMT.txt pro FMC PMDG737 tak tam jsou definovany jen SIDy a STARY, nikoliv approache..
 

Re: Re: LKMT RWY04 TBV1R Approach   20. 1. 2006 / 10:27
MT.
Podle mne není správně ani jedna tvoje varianta. Já bych se choval tak, jako bych chtěl standardně vstoupit do vyčkávacího obrazce a pak pokračoval R-249/R-231 OTA (podle typu letadla). Více na obrázku.
 

Re: Re: Re: LKMT RWY04 TBV1R Approach   20. 1. 2006 / 10:29
MT.
Tak ještě obrázek...
MT.
img_forumn/r87836_1.jpg (402x400)
 

Re: Re: Re: Re: LKMT RWY04 TBV1R Approach   20. 1. 2006 / 10:30
Blackrat
To vypada rozumne. Diky moc (vsem)
 

Re: Re: Re: Re: LKMT RWY04 TBV1R Approach   20. 1. 2006 / 10:31
Latom   
Taky to máš blbě. Ty ten VOR přeletíš, pak letíš podél radiálu 041 (v protisměru) a pak se teprve otočíš tak, aby jsi naletěl přímo na VOR.
 

Re: Re: Re: Re: Re: LKMT RWY04 TBV1R Approach   20. 1. 2006 / 10:33
Blackrat
Ale netocit na 041° hned za OTA, ze? To by mi pak asi nevysla zatacka k majaku, nebo ano?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKMT RWY04 TBV1R Approach   20. 1. 2006 / 10:35
Latom   
Ano. Overfly OTA, HDG 041° minutový odlet a levou zatáčkou přímo na OTA a pokud nedostaneš další instrukce od ATC tak točíš pravý holding.
 

Re: Re: Re: Re: Re: LKMT RWY04 TBV1R Approach   20. 1. 2006 / 10:35
MT.
Jo, no jo. Máš pravdu. Řídí se to pomocí obrázku, viz. Parallel Entry.
Díky za opravu.
MT.
img_forumn/r87843_1.jpg (500x186)
 1x  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKMT RWY04 TBV1R Approach   20. 1. 2006 / 10:37
MT.
Ještě jednou větší obrázek.
MT.
img_forumn/r87845_1.jpg (338x320)
 

6x Re: LKMT RWY04 TBV1R Approach   20. 1. 2006 / 10:39
Latom   
Jojo, přesně tak, Ty máš hezčí obrázek než jsem sem chtěl dát já. )
 

Re: LKMT RWY04 TBV1R Approach   20. 1. 2006 / 10:17
miua
Podle mého názoru se jedná o standartní vstup do vyčkávacího obrazce přes vstupní bod OTA. Tzn. že po přeletu OTA ( IAF ) zatočit na kurz 041 a po minutě nebo minutě a půl- podle kategorie letadla - zatáčkou dovnitř vyčkávacího obrazce naletět znovu OTA (IAF ) a dále podle pořadí na přistání buď pokračovat podle mapy na přiblížení, nebo vyčkávat až dostaneš povolení na přiblížení.
 

Re: Re: LKMT RWY04 TBV1R Approach   20. 1. 2006 / 10:21
OK-Milda (BHA410)   
... neboli malý slalom na přiblížení, aby passengři viděli z okolí Ostarvy co nejvíce a aby byli trochu pohoupáni.
Vzhledem k "hustému" provozu bych v praxi stejně očekával vektory.
 

Re: Re: LKMT RWY04 TBV1R Approach   20. 1. 2006 / 10:29
Latom   
Přesně tak. Od toho tam je ten vyčkávací obrazec.
 

Re: Re: Re: LKMT RWY04 TBV1R Approach   20. 1. 2006 / 10:31
Blackrat
Ja to tusil, ale nevedel jak do nej
 

Re: LKMT RWY04 TBV1R Approach   20. 1. 2006 / 13:28
Grasshopper
Moc se mi ten vstup přes holding nezdál, pořád mi to leželo v hlavě, tak jsem obvolal dva kamarády, kteří lítají jako ifroví instruktoři, a potvrdili mi, že na to jdeme moc složitě Naletění odletové přes VOR se skutečně provádí úplně normálně - po přeletu majáku zatáčka doprava a nalítnutí odletového radiálu. Ochranné prostory s tím počítají podle základní zásady "pilot je blbej". Na tom nemění nic ani ten paradox, že velká letadla (kat C, D) mají úhel mezi příletem a odletem ještě ostřejší než letadla malá.
 

Re: Re: LKMT RWY04 TBV1R Approach   20. 1. 2006 / 15:37
pseudoMates
Tak teď nevim, jestli mluvíš o odletovce, nebo si jen zaměnil slova... Otázka podle mě zněla, jak naletět příletovku.
 

Re: Re: Re: LKMT RWY04 TBV1R Approach   20. 1. 2006 / 16:15
Grasshopper
Sorry, překlep. Příletová-
 

Re: Re: LKMT RWY04 TBV1R Approach   20. 1. 2006 / 15:49
Marky Parky   
Tohle je možné pouze tehdy, pokud se na IAF přiletí pod úhlem menším než 30* pro danou trať ( viz L8168 ) nebo ze směru přímého vstupu do daného obrazce. Ochrané prostory jsou počítány vzhledem k tomuhle a ne vzhledem k příletové. Pokud je úhel mimo tuhle vatiatnu, letí se celý vstup do vyčkávacího obrazce, jak uvedeno v několika přízpěvcích vedle.
 

Re: Re: Re: LKMT RWY04 TBV1R Approach   20. 1. 2006 / 16:13
Grasshopper
Jsem teď trochu zmaten, protože vím, že vy dva tomu opravdu rozumíte. Na druhou stranu ten, co mi to tvrdil tam lítá ifrové výcviky a pravidelně s ATR. Což samozřejmě neznamená, že se nemůže mýlit

Ještě dám vědět.
 

Re: Re: Re: LKMT RWY04 TBV1R Approach   20. 1. 2006 / 16:38
Grasshopper
Tak potvrzeno, máte zcela pravdu. Kolegovi vypadlo, že nad majákem je publikovaný holding. Asi je pořád jen vektorujou
 

Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ