| | | LKMT RWY04 TBV1R Approach 20. 1. 2006 / 09:12 | |
| | Ahoj, chtel bych se zeptat co mam delat potom, kdyz doletim z TBV podle STARu na VOR OTA ve 3000ft a mam urcenej VOR DME approach na 04.. Nevim jak se mam (spravne) otocit abych se dostal na trat na FAF. Mam zatocit jeste pred VORem a napojit se na radialu R-249 OTA, nebo mam ten majak preletet, otocit do kurzu 041 a pak zatacku na R-241 OTA a po preleteni radiomajaku letet R-249 OTA (uz podle mapy)? Nejsem z toho moc moudrej, myslim ze se tam musi udelat nejaka procuduralni zatacka ale nevim jak je to spravne.. Dik za radu.. |
| |
|
| | | Re: LKMT RWY04 TBV1R Approach 20. 1. 2006 / 09:30 | |
| | Oprava - ne R-241 ale 221 (proste proti smeru pristani, k radiomajaku OTA)
Radsi pridavam obrazek toho co mam na mysli |
|
| |
|
| | | | Re: Re: LKMT RWY04 TBV1R Approach 20. 1. 2006 / 09:46 | |
| | podla mna a mapy VAr 1 je spravne )) |
| |
|
| | | | Re: Re: LKMT RWY04 TBV1R Approach 20. 1. 2006 / 09:51 | |
| | Mozna ze se nekde pletu, ale nekde jsem cetl (mozna v nejakych predpisech ), ze pokud to vychazi takhle blbe, tak je moznost to preletet a zase se k nemu vratit, takze z tohoto pripradu by vychazela varianta 2 |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: LKMT RWY04 TBV1R Approach 20. 1. 2006 / 10:15 | |
| | no jo ... ale kade sa k nemu vratit, lubovolne ? ?? alebo z oných predpisov vyplýva, ze ked mas na star onen OTA musiš k nemu zubami nechtami ?? |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: LKMT RWY04 TBV1R Approach 20. 1. 2006 / 10:16 | |
| | A není ten IAF jako Fly by? To by pak byla varianta 1, ne? |
| |
|
| | | | Re: Re: LKMT RWY04 TBV1R Approach 20. 1. 2006 / 10:16 | |
| | Ja asi nebudu jedinej kdo nevi jak to zaletet, kdyz se podivate do textaku LKMT.txt pro FMC PMDG737 tak tam jsou definovany jen SIDy a STARY, nikoliv approache.. |
| |
|
| | | | Re: Re: LKMT RWY04 TBV1R Approach 20. 1. 2006 / 10:27 | |
| | Podle mne není správně ani jedna tvoje varianta. Já bych se choval tak, jako bych chtěl standardně vstoupit do vyčkávacího obrazce a pak pokračoval R-249/R-231 OTA (podle typu letadla). Více na obrázku. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: LKMT RWY04 TBV1R Approach 20. 1. 2006 / 10:29 | |
| | |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: LKMT RWY04 TBV1R Approach 20. 1. 2006 / 10:30 | |
| | To vypada rozumne. Diky moc (vsem) |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: LKMT RWY04 TBV1R Approach 20. 1. 2006 / 10:31 | |
| | Taky to máš blbě. Ty ten VOR přeletíš, pak letíš podél radiálu 041 (v protisměru) a pak se teprve otočíš tak, aby jsi naletěl přímo na VOR. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: LKMT RWY04 TBV1R Approach 20. 1. 2006 / 10:33 | |
| | Ale netocit na 041° hned za OTA, ze? To by mi pak asi nevysla zatacka k majaku, nebo ano? |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKMT RWY04 TBV1R Approach 20. 1. 2006 / 10:35 | |
| | Ano. Overfly OTA, HDG 041° minutový odlet a levou zatáčkou přímo na OTA a pokud nedostaneš další instrukce od ATC tak točíš pravý holding. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: LKMT RWY04 TBV1R Approach 20. 1. 2006 / 10:35 | |
| | Jo, no jo. Máš pravdu. Řídí se to pomocí obrázku, viz. Parallel Entry.
Díky za opravu.
MT. |
|
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKMT RWY04 TBV1R Approach 20. 1. 2006 / 10:37 | |
| | Ještě jednou větší obrázek.
MT. |
|
| |
|
| | | | | | | | | 6x Re: LKMT RWY04 TBV1R Approach 20. 1. 2006 / 10:39 | |
| | Jojo, přesně tak, Ty máš hezčí obrázek než jsem sem chtěl dát já. ) |
| |
|
| | | Re: LKMT RWY04 TBV1R Approach 20. 1. 2006 / 10:17 | |
| | Podle mého názoru se jedná o standartní vstup do vyčkávacího obrazce přes vstupní bod OTA. Tzn. že po přeletu OTA ( IAF ) zatočit na kurz 041 a po minutě nebo minutě a půl- podle kategorie letadla - zatáčkou dovnitř vyčkávacího obrazce naletět znovu OTA (IAF ) a dále podle pořadí na přistání buď pokračovat podle mapy na přiblížení, nebo vyčkávat až dostaneš povolení na přiblížení. |
| |
|
| | | | Re: Re: LKMT RWY04 TBV1R Approach 20. 1. 2006 / 10:21 | |
| | ... neboli malý slalom na přiblížení, aby passengři viděli z okolí Ostarvy co nejvíce a aby byli trochu pohoupáni.
Vzhledem k "hustému" provozu bych v praxi stejně očekával vektory. |
| |
|
| | | | Re: Re: LKMT RWY04 TBV1R Approach 20. 1. 2006 / 10:29 | |
| | Přesně tak. Od toho tam je ten vyčkávací obrazec. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: LKMT RWY04 TBV1R Approach 20. 1. 2006 / 10:31 | |
| | Ja to tusil, ale nevedel jak do nej |
| |
|
| | | Re: LKMT RWY04 TBV1R Approach 20. 1. 2006 / 13:28 | |
| | Moc se mi ten vstup přes holding nezdál, pořád mi to leželo v hlavě, tak jsem obvolal dva kamarády, kteří lítají jako ifroví instruktoři, a potvrdili mi, že na to jdeme moc složitě Naletění odletové přes VOR se skutečně provádí úplně normálně - po přeletu majáku zatáčka doprava a nalítnutí odletového radiálu. Ochranné prostory s tím počítají podle základní zásady "pilot je blbej". Na tom nemění nic ani ten paradox, že velká letadla (kat C, D) mají úhel mezi příletem a odletem ještě ostřejší než letadla malá. |
| |
|
| | | | Re: Re: LKMT RWY04 TBV1R Approach 20. 1. 2006 / 15:37 | |
| | Tak teď nevim, jestli mluvíš o odletovce, nebo si jen zaměnil slova... Otázka podle mě zněla, jak naletět příletovku. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: LKMT RWY04 TBV1R Approach 20. 1. 2006 / 16:15 | |
| | Sorry, překlep. Příletová- |
| |
|
| | | | Re: Re: LKMT RWY04 TBV1R Approach 20. 1. 2006 / 15:49 | |
| | Tohle je možné pouze tehdy, pokud se na IAF přiletí pod úhlem menším než 30* pro danou trať ( viz L8168 ) nebo ze směru přímého vstupu do daného obrazce. Ochrané prostory jsou počítány vzhledem k tomuhle a ne vzhledem k příletové. Pokud je úhel mimo tuhle vatiatnu, letí se celý vstup do vyčkávacího obrazce, jak uvedeno v několika přízpěvcích vedle. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: LKMT RWY04 TBV1R Approach 20. 1. 2006 / 16:13 | |
| | Jsem teď trochu zmaten, protože vím, že vy dva tomu opravdu rozumíte. Na druhou stranu ten, co mi to tvrdil tam lítá ifrové výcviky a pravidelně s ATR. Což samozřejmě neznamená, že se nemůže mýlit
Ještě dám vědět. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: LKMT RWY04 TBV1R Approach 20. 1. 2006 / 16:38 | |
| | Tak potvrzeno, máte zcela pravdu. Kolegovi vypadlo, že nad majákem je publikovaný holding. Asi je pořád jen vektorujou |
| |
|
|