|  |  | |  | tak z tohohle mi de mráz po zádech..... |
|
| |
|
 |  |  | Re: Foto 23. 1. 2006 / 13:12 | |
|  | Ouu, kde jsi to nabral ? Mas origos fotku ? |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Foto 23. 1. 2006 / 14:24 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Foto 23. 1. 2006 / 14:41 | |
|  | To nevypadá na fotomontáž ale je to fakt hustýý !!! |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Foto 23. 1. 2006 / 14:44 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Foto 23. 1. 2006 / 14:46 | |
|  | Budeme hlasovat - já jsem pro fotomontáž ) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Foto 23. 1. 2006 / 14:47 | |
|  | Když se kouknete na levý hlavní podvozkovou nohu, tak tam přebývá kus (asi stínu) od kola |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Foto 23. 1. 2006 / 14:50 | |
|  | Pravdou zůstává, že něco takového bývalo vidět v Hong Kongu (Kai Tak) - tam to fotomontáž nebyla, ale ten úhel náběhu....? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Foto 23. 1. 2006 / 14:49 | |
|  | Taky bych řekl,že je to fotomontáž.Například kolo na kterym letadlo už sedí by(i přesto,že vydrží hodně tun)bylo nějak zdeformovaný.Jestli je to ale fotomontáž tak dobrá. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Foto 23. 1. 2006 / 14:50 | |
|  | Taky hlasuju pro fotomontáž |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Foto 23. 1. 2006 / 14:55 | |
|  | Taky hlasuju pro fotomontáž protože zuNus má pravdu proč by to ten pilot dělal
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Foto 23. 1. 2006 / 15:30 | |
|  | Třeba proto, že to nezvlád. (přeba Boční vítr)
Ale hlavně to křídlo se nějak divně odlouplo. Vždyť tam úplně chybí. Jsou tam jen sloty a klapky, žádnej stinger, žebro, nic. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Foto 23. 1. 2006 / 14:55 | |
|  | Je to jednoznacne fotomontaz. Kdyz podivate na stin slunce ktery vznika v gondolach motoru, neni mozne aby stin letounu byl tam kde je. Spadne uriznuta cast zvednuteho kola je take celkem jasna. Ale jako reklamni foto na AIR FRANCE je to super. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Foto 23. 1. 2006 / 14:58 | |
|  | treba tohle je pravy  |
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Foto 23. 1. 2006 / 15:40 | |
|  | Na první pohled bych řekl, že je to model, podle toho křídla. Ale pak jsem si všimnul toho "kouře" od kol, tak nevím. Ale reál to není určitě. To bysme tu fotku už dávno znali, nebo by to bylo včera večer ve zprávách. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Foto 23. 1. 2006 / 15:46 | |
|  | Mno .. ja tomu teda vuebc nerozumim, protoze fotky doma neretusuju, tak bych se k tomu nemel vyjadrovat, ale zrovna kour pridat ve fotoshopu (nebo treba v Gimpu) bude dost easy.... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Foto 23. 1. 2006 / 15:51 | |
|  | Tak asi 15 kliknutí i s puštěním Photoshopu a trocha citu, aby to vypadalo reálně ... ) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Foto 23. 1. 2006 / 23:59 | |
|  | Tys asi málo lítal s jÁTRama...viď..? Já s tim prskoletem musel lítat do Bratislavy 3x do roka a takovýhle přistání jsem zažil dvě... akže fotomontáž to podle mě nejni... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Foto 24. 1. 2006 / 08:17 | |
|  | To je předepsaný způsob přistání. A myslím nejen s ATRkama, ale s jakýmkoli hornoplošníkem s bočním větrem. Pro kaštany docela nepříjemný. Ale ATRka je docela "hodná" při bočním větru, jsou i horší,... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Foto 24. 1. 2006 / 16:21 | |
|  | Myslim ze obecne s kazdym erem. Je to docela tezky se to naucit, zvlast kdyz mas ostruhu, protoze pak sedas na dva body, ktery nejsou ve stejny ose, ale na druhou stranu je to docela uzitecny, protoze nejen ze to zajimave vypada, ale taky te tolik nesfoukava vitr. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Foto 24. 1. 2006 / 10:46 | |
|  | Tak se obávám, že jste se s panem Už přistávajícím trošku ustřelili. On ve svém umístění příspěvku a ty v domění, že se to týká toho Játra. Pokud jsem to ovšem pochopil správně já, tak kolega popisoval toho obrázek Airbuse. Ale jinak máš jistě pravdu. Kdo už jiný by jí taky měl mít, že? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Foto 23. 1. 2006 / 15:41 | |
|  | Co je na tomhle divnyho? Tak ma treba bocak. |
| |
|
 |  |  | Re: Foto 23. 1. 2006 / 14:53 | |
|  | Je to blba fotomotaz , ubec to kolo nesouhlasi se zemi a ani moc s drahou , a proc by nekdo taky takhle pristaval ?? BLBOST a to ero je jenom nakloneny do boku , jinka je to upe normal fotka |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Foto 23. 1. 2006 / 15:09 | |
|  | "a proc by nekdo taky takhle pristaval ??"
Takhle přeci přistávaji letušky,když oba dva piloti selžou a na palubě není ani jeden pilot. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Foto 23. 1. 2006 / 15:18 | |
|  | Myslím, že se kapánek mýlíš. Letušky sedaj trochu jinak (viz. řada US filmů - tam to technika vždy vydrží)). Tohle je přistání kapitána, kterému na palubě popřáli kolegové k 50 narozeninám a trochu se jim to vymklo. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Foto 23. 1. 2006 / 15:22 | |
|  | Letušky Vétšinou najdou nekde navod jak to ridit a prristanou spolecne s cestujicim a vse dobre dopadne |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Foto 23. 1. 2006 / 15:33 | |
|  | Já Ti do toho nechci kecat, ale měl bys vydat výkladový slovník. Po Tobě něco luštit. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Foto 23. 1. 2006 / 15:35 | |
|  | Na tohle chceš slovník? Tak to jsi asi nečetl jiné zuNusovi texty. Ty by tě dostatečně proškolili. ) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Foto 23. 1. 2006 / 17:13 | |
|  | Je to, pánové, naprosto jasná fotomontáž. Někdo tam přidal trochu realistické travičky, malininko změnil imatrikulaci letadla a zvěčnil můj oblíbený přistávací taneček ve FS ! |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Foto 23. 1. 2006 / 17:44 | |
|  | ...a u toho pravyho kola to je nejaky rozmazany.
Celkovej dojem je divnej.
A to ATRko je podle me real. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Foto 23. 1. 2006 / 17:47 | |
|  | To ATR-ko je jasný, klasickej případ přistání s G bočákem... |
| |
|
 |  |  | Re: Foto 23. 1. 2006 / 17:22 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | Re: Re: Foto 24. 1. 2006 / 10:55 | |
|  | Jasne, uz mi je to konecne jasne!!! Uz teraz urcite viem, ze ten horny obrazok je fotomontaz. Ved ked s tym lietadlom pristal zacal prutko brzdit a ten vozik ho zacal tocit do lava. Ale duchapritomny pilot chcel zabranit vybehnutiu drahy, tak strhol to prudko do prava. A nasledky uz vidime.
A samozrejme niekto to chel zvalit na vietor a nesikovnost pilota, tak vozik viretusoval....
 |
| |
|
 |  |  | Re: Foto 23. 1. 2006 / 17:47 | |
|  | To letiště mi silně připomíná Basilej - Mulhouse (BSL/LFSB). Nebo se mýlím? |
| |
|
 |  |  | Re: Foto 24. 1. 2006 / 00:07 | |
|  | Typnul bych si, že je to práce marketingového oddělení British Airways.. )) |
| |
|
|